• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Luciano Sapritsi
    Ik lach en kijk haar vrolijk aan. 'Inderdaad,' zeg ik met een zo sirieus mogelijk gezicht. 'Je bent er inderdaad veel sneller als mij. Maar ik heb je mijn talent al laten zien, springen.'

    [O oké, misschien kunnen ze Feagan en Leah tegenkomen tijdens het rijden?]


    Remember to be ridiculous.

    [oke, regel jij dat dan? als het goed is ben ik rond negenen weer terug.]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Faegan Carter
    Glimlachend begon ik op een traag tempo te draven. Ik hield al van kinds af aan van beweging, maar de rust en kalmte die ik als ik paardreed voelde, was niets in vergelijking met die kik. En het beste was, ik kreeg diezelfde kik ook bij het springen. Hoe je het ook zag, paardrijden was de beste sport voor mij. Zoals het ook bij mijn ouders was geweest.
    Mijn glimlach verdween en ik schudde mijn hoofd om de gedachte kwijt te raken. Nu niet, dit was niet het juiste moment.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leah Brown
    Toen Faegan aandraafte spoorde ik Valiente ook aan. Ze brieste vrolijk en de wind deed haar manen heen en weer wapperen. Ik keek opzij, en zag Faegan's glimlach even van zijn gezicht verdwijnen. Ik vroeg me af wat die blikken te betekenen hadden, maar vroeg er niet naar. Misschien lag het wel gevoelig, ofzo.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan Carter
    Ik toverde opnieuw een glimlach tevoorschijn en keek haar toen schuin aan.
    "Hoe zij jouw ouders eigenlijk?" vroeg ik nieuwsgierig.
    Ik was altijd al nieuwsgierig geweest naar andermans ouders. Ik vroeg me af hoe ik me de relatie met een ouder moest voorstellen. Waren ze echt zo irritant als sommigen zeiden, waren ze zo verschrikkelijk als in een dramafilm of meer zoals in een komedie? Waarin ze door hun overbezorgdheid steeds in de vreemdste situatie's terecht kwamen.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [Ik moet nu naar dansen, dus kan even niet posten, :0. Ben later vanavond teruuggg.]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    [ok, tot vanavond (normaal gezien)]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Brennanzer schreef:
    [Ik heb gisteren avond nog gereageerd.]


    oohhw sorry ik zag het niet.. $]


    even a white rose has a black shadowx

    olivia:
    "mooi paard" zeg ik terwijl ik naar belle toeloop en haar het halster omdoe.


    even a white rose has a black shadowx

    Conor Thomas Brennan
    'Het jouwe ook.' zei ik. We liepen in stilte naar de stallen. Daar zette ik Sunny in de zijne en ging in de zadelkamer mijn zadel en hoofdstel halen. Ook nam ik wat borstels mee. Ik begon hem rustig te borstellen, ookal dat hij nog niet zo vuil was, en zadelde hem daarna op.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [Ik ga nu dansen, kan pas tegen 10 uur ongeveer weer posten. Tot dan.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Leah Brown
    Hoewel ik vond dat het een beetje een aparte vraag was dacht ik toch diep over het antwoord na. Ja, hoe waren mijn ouders eigenlijk? Gewoon, zo zou ik ze het best omschrijven. Maar dat klonk zo.. gewoon.
    'Ehm, ja, eigenlijk zijn mijn ouders heel gewoon. Mijn moeder is een schat van een mens, en ik vertrouw haar alles toe. Al doen we weinig dingen meer samen, mijn broertje en zusje eisen veel aandacht op. Mijn vader is een beetje workaholic, hij heeft altijd zijn laptop bij om te werken, haha.' Ik zuchtte even. Ik wist zeker dat ik mijn familie in Engeland ging missen, en ik kon er niet zomaar even naartoe helaas... 'En jij, Faegan?' Mijn blauwe ogen richtten zich vragend op hem.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan Carter
    "Euh.." stomme ik, ik had mezelf in dit parket gewerkt.
    "Mijn ouders..." ik trok een gezicht. "zijn ook gewoon." ik knikte zo overtuigend dat het wel duidelijk moest zijn dat ik loog.
    "Ze reden ook paard vroeger." ging ik over op de waarheid. Dit was inderdaad zo geweest en ik had het beter niet gezegd, want op het laatste woord brak mijn stem. Mijn moeder was gestorven bij een paardrij-ongeval en mijn vader had niet meer zonder haar kunnen leven.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    [mijn pc kan ieder moment uitvallen en ik vind mijn lader niet meteen, dus als hij uitvalt, kom ik voor vandaag niet meer online]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leah Brown
    Al bij het laatste woord van zijn eerste zin hoorde ik al een valse klank in zijn stem. Fronsend keek ik hem aan vanonder mijn wimpers. Toen zijn stem brak liet ik Valiente halthouden, en greep de teugels van Casano naast me zodat die ook stopte. Ik keek Faegan diep in zijn ogen aan en liet hem weten dat ik wist dat hij loog. 'Faegan,' begon ik met zachte stem. 'Je kunt het echt zeggen hoor...' Ik zal niet bijten, promise, wilde ik erachteraan zeggen maar dat leek me niet zo gepast op dit moment dus ik zei niks meer. Wel liet ik mijn blauwe ogen nogsteeds in de zijne kijken zonder ze af te wenden.


    Pshht, I'm an angel undercover.