• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Luciano Sapritsi
    Ik pak onzeker haar hand vast. 'Weet jij eigenlijk hoeveel mensen er hier zijn?' Vraag ik. 'Ik heb alleen jou en Conor gesproken.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    een klein, opgelucht zuchtje rolt over mijn lippen als hij mijn hand vastpakt. 'Ik heb geen flauw idee, ik heb alleen maar jouw gesproken. Maar er zijn wel een hoop stallen, dus dan zullen er vast ook wel een groot aantal mensen zijn,' zeg ik. Wow, wat een logica,' zegt een stem in mijn hoofd, ik denk dat hij daar ook wel achter was.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tessa Jody Charles.

    "Mooie naam, waar komt hij vandaan afgezien van het voorwerp Button?" Vraagt ze dan.
    Ik lach even. Daar had ik nog helemaal niet aan gedacht. "Frankrijk, maar ze is niet vernoemd naar het voorwerp, hoor" Zeg ik en glimlach even.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Luciano Sapritsi
    'We zien wel,' zeg ik. 'Maar niet alle boxen zijn gevuld dus of er moeten nog mensen aankomen of er zijn minder mensen als stallen.'
    Haar hand in de mijne voelt fijn aan. Zacht, nog vochtig en teer.


    Remember to be ridiculous.

    Caressa Amora Liverly
    'Ben jij ook Frans?' Vraag ik.
    Frans heb ik altijd een lastige taal gevonden. NIet uit te spreken en zonder enige logica.


    Remember to be ridiculous.

    Tessa Jody Charles.

    "Ben jij ook Frans?" Vraagt ze.
    "Nou, mijn moeder komt uit Frankrijk en mijn vader uit Engeland. Zelf kom ik uit Engeland, maar we hebben Button met de trailer uit een asiel in Frankrijk gehaald." Antwoord ik op haar vraag.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Caressa Amora Liverly
    'Dat is een flink eind,' zeg ik. 'Vitale hier komt uit onze eigen stallen vlak buiten Londen.'
    Vitale en ik zijn de trots van de familie. NOg nooit hebben ze zo'n goed duo gezien als wij twee.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'da's waar, hoeveel heb jij al van de school gezien? ik weet namelijk nog niks, aangezien ik meteen nadat ik mijn spullen had uitgepakt, naar de stallen ben gelopen, en jou tegenkwam,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Tessa Jody Charles.

    "Dat is een flink eind. Vitale hier komt uit onze eigen stallen vlak buiten Londen" Zegt ze dan.
    "Je ouders betalen zeker alles?" Zeg ik dan wat zachter.
    De mijne hebben er net aan mee ingestemd dat ik al een paard mocht en aangezien we niet een van de rijkste zijn ben ik diegene die bijna alles zelf moet betalen. Behalve dan de trailer en de benzine.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Luciano Sapritsi
    'De stallen, de slaapzalen, en nog een keer de stallen en het terrein natuurlijk,' zeg ik. 'Maar waarschijnlijk leren we het snel genoeg goed kennen.'


    Remember to be ridiculous.

    Caressa Amora Liverly
    'Ja,' zeg ik. 'Vitale is gewoon een van de paarden van onze familie waar ik zorg voor draag, het is als werken, verder krijg ik gewoon hetzelfde aan geld en spullen als andere leeftijdsgenoten.'
    Ik mag dan wel afstammen van oude adel, ik moet echt nie denken dat ik alls krijg.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'dat hoop ik wel, zijn de slaapzalen van de jongens op dezelfde verdieping?' vraag ik. Waarschijnlijk niet, maar ik wil het toch weten.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Volgens mij wel,' zeg ik. 'De twee deuren tegenover elkaar zijn van de meiden en de jongens.'
    Ik voel aan mijn intussen bijna droge haar. Zometeen met een douche is het weer helemaal klaar om gemodeleert te worden.


    Remember to be ridiculous.

    Tessa Jody Charles.

    "Ja, Vitale is gewoon een van de paarden van onze familie waar ik zorg voor draag, het is als werken, verder krijg ik gewoon hetzelfde geld en spullen als andere leeftijdsgenoten" Antwoord ze.
    "Het valt nog mee" Zeg ik en glimlach even bescheiden.
    Het was mijn eigen keus om Button hierheen te halen. En wat een goede ook! Een keus die ik nooit terug zou willen draaien.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Caressa Amora Liverly
    'Inderdaad,' zeg ik. 'In zekere zin ben ik wanneer ik voor haar zorg aan het werk. Ik ken meiden die een stuk verwender zijn.'
    Vitale is de liefde van mijn leven en met hem samenzijn kan ik niet als baan zien maar toch weet ik van mijn ouders dat het een soort van baan is. Gevoel voor paarden zit in de familie maar het is ook de belangrijkste bron van inkomsten.


    Remember to be ridiculous.