• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Conor Thomas Brennan
    'Lijkt me leuk.' zei ik en glimlachte. We sloegen af richting het bos.
    'Ik weet een weg richting het meertje, misschien kunnen we daarheen?' vroeg ik.


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    Luciano Sapritsi
    Ik spring van Brian af als ik haar stem zo hoor. Ik loop naar haar toe en til haar van Stardust af om haar tegen me aangetrokken te houden. 'Ik ben ook in de war,' zeg ik. 'Dit is de eerste keer dat ik iemand echt leuk vindt en ik zie niet in waarom iemand mij nog leuk zou vinden na wat ik net allemaal verteld heb,' zeg ik.
    [moet gaan]


    Remember to be ridiculous.

    olivia:
    "ja is goed! dan kunnen onze paarden daar even drinken" glimlachte ik terug


    even a white rose has a black shadowx

    Conor Thomas Brennan
    We liepen rustig naar het meertje. Ik wazs aan het nadenkenover intressante gespreksonderwerpen, maar kon niet direct iets zinnigs bedenken. Ik hield dus maar gewoon mijn mond.

    [Sorry dat ik zo laat reageerde, was gaan paardrijden.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [terug]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Dat zijn de dingen die jouw bijzonder maken, daarom vind ik jouw leuk. Jij bent bijzonder, maar ik. Ik ben gewoon een zielig meisje dat niks nuttigs kan, alleen maar paardrijden, en zingen met mijn gitaar. Daarom snap ik niet waarom het geen grap zou zijn,' zeg ik. Zijn lichaam voelt warm aan, heel bekend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik steel zachtjes over haar haar. 'Jij bent ook bijzonder Rosa,' zeg ik. 'Geen enkel meisje heeft mij ooit onzeker laten voelen, en jij krijgt het zo voor elkaar. Ik heb steeds het gevoel dat ik je moet beschermen, dat ik zonder jou gewoon niet verder kan.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    mijn wangen beginnen te gloeien, en ik leg mijn hoofd tegen hem aan, omdat ik er niet uitzie als ik bloos. 'echt waar?' Het maakt eigenlijk weinig uit wat hij nu zegt, want ik zal hem niet geloven. Maar het is toch wel fijn als er iemand zo over je denkt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Zelfs wanneer ze haar hoofd tegen mijn borst legt omdat haar hoofd niet hoger komt zie ik dat ze bloost. 'Echt waar.'
    Ik heb mijn armen om haar middel geslagen en hou haar dicht tegen me aangedrukt. Ik zal haar nooit meer laten gaan.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    Ik leg mijn armen heen. Ik laat hem niet meer gaan. Weer begint Stardust te hinnikken. Ik draai me om. 'Waarom verpest je altijd een mooi moment?' vraag ik haar met een lachje. In antwoord schudt ze haar hoofd. 'ondeugd,' mompel ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik kijk even geërgerd naar Stardust alleen ik kan me niet lang ergeren aan een paard. Ik heb jammer genoeg niet doorgehad dat de lucht donkerder was geworden en opeens begon het naar mijn idee heel hard te regenen. Mijn gezicht staat direct op onweer. Ik haat regen en het is verdomme pas augustus, dan hoort het niet te regenen. 'Dit lijkt me het perfecte moment om terug te gaan of te gaan schuilen,' zeg ik.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Laten we dat maar doen,' zeg ik en ik beklim Stardust opnieuw. Ik kijk even naar Luciano. 'aahh, hier ben je niet aan gewend, hé? Geloof me, dit is normaal hier. Laten we maar wat sneller gaan dan net, tenzij je zeikesnat wilt worden,' zeg ik


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik stijg op en merk aan Brian dat hij regen in deze tijd van het jaar ook verschrikkelijk vind. 'Hoe hou je het vol?' Vraag ik en dit keer gaat het dus over het weer. 'En ik heb geen zin om nat te worden, dan ga ik wel naar het strand.'
    Ik draaf Brian aan maar sneller als draf durf ik niet te gaan omdat we nog niet gewend zijn aan een natte drassige ondergrond en ik niet zou willen dat hij zich blesseert.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'je went eraan. Het is inderdaad vervelend, maar ergens ook wel leuk. Als je droog binnenzit dan. Of als je ronddanst met iemand en iemand zoenen in de regen is volgens mij ook niet heel vervelend,' zeg ik. Eigenlijk ben ik alles aan het opnoemen wat ik altijd al eens heb willen doen, maar dat maakt nu weinig uit.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Iets in mijn blik geeft me het idee dat ze die laatste twee dingen altijd al heeft willen doen. Ik kijk naar ons twee en de paarden. We zijn allemaal al doorweekt. Ik laat Brian inhouden en stijg af. 'Nou waar wacht je dan nog op? Nat zijn we toch al.'

    [ bericht aangepast op 12 mei 2012 - 18:08 ]


    Remember to be ridiculous.