• De vorige was vol.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Paul Walker (;


    | Reality is for people that lack imagination |

    niks


    The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.

    DrWhooves


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    En nu wegwezen, Pablo.

    Klikje


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    "Wanneer de spanning te groot wordt vindt een ontlading plaats en bewegen ze met korte, hevige bewegingen lans elkaar."
    Ligt het aan mij of klinkt dit eerder als biologie dan als aardrijkskunde.
    IYKWIM.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    MalikShake schreef:
    "Wanneer de spanning te groot wordt vindt een ontlading plaats en bewegen ze met korte, hevige bewegingen lans elkaar."
    Ligt het aan mij of klinkt dit eerder als biologie dan als aardrijkskunde.
    IYKWIM.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    sorry hoor

    Serieus, ik heb geen idee waarom dat eronder zit ;D


    “Moonlight drowns out all but the brightest stars.” - Tolkien


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Naam: Mike Roberto Harrison.
    Leeftijd: Twintig.
    Uiterlijk:


    Mike heeft korte, donkere bruine haren. Hij heeft geen model voor zijn haar. Het zit iedere dag zoals het zit en hij is er niet ijdel genoeg voor om het te veranderen. Zijn wenkbrauwen zitten tussen dik en dun in en zijn even bruin als zijn haren. Mike's ogen zijn kastanjebruin en zijn omringt met wimpers.
    Hij heeft lichte lippen, die bleker geworden zijn door het vele roken. Zijn kaaklijn is strak en geeft zijn gezicht een stoere indruk.
    Verder heeft hij een atletisch lichaam, maar is niet overdreven gespierd. Ook heeft hij een strakke buik, gekregen door het vele sporten. Zijn kledingstijl is simpel en sportief, maar ook modieus.
    Karakter: Ondanks zijn stoere uiterlijk, is Mike een rustige jongen. Al snel denk je bij rustige mensen ook aan verlegenheid, maar dat is hij totáál niet. Mike is spontaan en maakt graag met iedereen een praatje. Ook zijn stoere jongens vaak flirterig. Maar ook dat is hij niet. Mike is een echte gentlemen en is liever een stille aanbidder, dan een luide, flirterige jongen.
    Verder zijn vriendschappen voor hem heel belangrijk. Hij maakt gemakkelijk nieuwe vrienden en zorgt ervoor dat deze behouden blijven. Hij zal namelijk nooit iemand laten vallen.
    Daarentegen heeft hij wel één stoer punt, maar zo ziet hij dat zelf niet zo. Hij rookt en ook best veel. Zijn vader deed dat ook al en hij heeft het 'overgenomen'. Mike weet best dat het slecht voor hem is, maar hij is gewoon verslaafd aan de nicotine en heeft al verschillende keren geprobeerd om eraf te komen, maar het lukt hem niet.
    Als laatste is Mike erg muzikaal. Door het roken klinkt zijn stem hees, maar dat klinkt ook mooi. Hij speelt piano en heeft deze ook altijd bij zich.
    Extra: Mike is muzikaal en hij rookt.

    http://www.youtube.com/watch?v=oKar-tF__ac


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)


    Het klinkt als natuurkunde :3

    mijn ctrl+v
    ...

    er zit niets onder de mijne.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    http://lacquemant.wordpress.com/2012/03/17/one-direction-gay/


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    "Weet ik, ik ben waardeloos," Zeg ik met tranen in mijn ogen. "Maar ik wil gewoon naar huis," Zeg ik zacht. Ik begin te snikken, van verdriet en van de pijn, en ik hoop dat iemand me snel vindt en redt.


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.