• De vorige was vol.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo


    Credendo Vides

    http://www.quizlet.nl/stories/84969/caged--the-hunger-games/


    "No one is born in this world to be alone."~ (Saul, One Piece.)

    You are 51% hippie.

    You're near the middle of the spectrum, but you've got an open mind. Society needs more people like you.


    Credendo Vides

    You Are 55% Strange!

    Based on your score, it seems you do have a healthy dose of strangeness. You aren't THAT far out, but you are somewhat bizarre. Congratulations on being different and having some quirks. It makes you an interesting person!


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    Niets :')


    Destroy what destroys you.

    24 okt 2009 - 11:13


    Ivar Oosterloo.

    Anime44.com


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    abcdefghijklmnopqrstuvwxyz


    Change is for weirdos ~ Niall Horan

    ,,Wat een geluk dat je er bent.”
    Mevrouw Morris begroette me enthousiast toen ik binnenkwam in de voor mij nog steeds wonderbaarlijke bibliotheek.
    ,,Anastacia ging net ziek naar huis, ze heeft weer eens last van haar heup.”
    De vrouw die mevrouw Morris bedoelde was net zoals haar een vrouw op leeftijd en ik had gister ook maar even een glimp van haar opgevangen.
    ,,op zulke momenten ben ik wel blij met een jongere bibliothecaresse.” Ze glimlachte vriendelijk naar me terwijl ze me een lijstje gaf waarop een overzicht stond van alle kasten en welke genres daar allemaal in hoorden te staan.
    ,,als jij nou eens begint met het controleren van de genres, sommige jongeren vinden het leuk om alles door de war te zetten om ,die ouwe tangen’ zoals we soms ook wel worden genoemd, eens flink in de maling te nemen.
    Ze stak haar duim vol goede moed op. ,, maar nu hebben we jou.”
    Ze rommelde even in een laatje en haalde daar een speldje uit.
    ,,hier speld deze op, dat laat zien dat je officieel een bibliothecaresse bent.”
    Nadat ik de speld van ongeveer 5 cm bij 5 cm had opgespeld draaide me om zodat ik aan de slag kon, maar Leandra Morris dacht er nog anders over.
    ,,het is denk ik handig als je een karretje meeneemt, anders kom je misschien nog met je armen vol zware boeken te zitten.”
    Ze duwde een zwart karretje met twee niveaus aan beide kanten naar me toe die een beetje piepte op zijn vier wieltjes.
    ,,nou, dan begin ik maar.” En met een bemoedigende glimlach richting mevrouw Morris begon ik aan mijn eerste klus als Bibliothecaresse.


    Credendo Vides

    SELECTEER UW KEUZE 1 * 2 * 3 *


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    http://www.youtube.com/watch?v=YQmzdWYCsSM


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    iroto Kiyama


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    http://t1.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcSJmv3UuWuHkWRJHJFxYrp1DJgRBgDURvFVxpkfBAQVBednXoBqMsetZCRT3g


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    brianleerman@live.nl


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    You Are 43% Strange!



    You are a bit strange, though still more normal than strange. You definitely have some quirks, don't get me wrong. But you aren't exactly freaking out old ladies on the street. It's okay though, you've got a healthy mixture of strangeness and normality.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.