• De vorige was vol.


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Leela schreef:
    brianleerman@live.nl

    OMG REBECCA IS DAT BRIANS MSN D:
    Why the fucking hell do you want to talk to him? D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Quiescent schreef:
    Frans Nederlands
    1. la jeunesse de jeugd
    2. ancien, ancienne oud
    3. mêler mengen
    4. les loisirs de vrijetijdsbesteding, de vrije tijd
    5. s'éclater zich uitleven, uit je dak gaan
    6. en plein air in de open lucht
    7. complètement helemaal
    8. gratuit gratis
    9. la fait het feit
    10. contribuer bijdragen
    11. annuel, annuelle jaarlijks
    12. se ruiner zich ruïneren
    13. l'atelier het atelier
    14. ajouter toevoegen
    15. la préférence de voorkeur
    16. se réjouir de zich verheugen op
    17. rattraper inhalen
    18. quotidien dagelijks
    19. hebdomadaire wekelijks
    20. mensuel maandelijks

    FRANS. AAH.

    Zit jij ook in het derde met Carte Orange? Die woorden moesten wij ook een keer leren namelijk. :'D
    Wat er onder mijn CTRL+V zit:
    Mijn all-time favorites zijn de Harry Potter-boeken, zeker weten. Ik heb die boeken zo vaak gelezen dat ze helemaal versleten zijn, en er zitten allemaal vouwen in de kaft, hahah. :'D
    & mijn favorieten op dit moment zijn The Hunger Games-boeken, het idee is origineel en de schrijfstijl is simpel, maar verslavend.


    Great minds think alike.

    Pindakaas, pinda's en kaas. Peanutbutter, peanuts and butter. Waar is de logica?!

    Laat ik het zo zeggen, het was een interessant gesprek dat ik voerde. :'3


    "Pride relates more to our opinion of ourselves, vanity to what we would have others think of us." - Jane Austen

    Kom naar m'n hotel (:


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    http://www.youtube.com/watch?v=F-4wUfZD6oc


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.


    So ... Loki isn't bad after all ;]


    Credendo Vides

    Zenuwachtig drukte ik op de bel van Louis' huis. Louis woonde in een oude, best wel verlaten straat, waardoor ik me niet zo vertrouwd voelde. Het begon al aardig donker te worden en zenuwachtig wierp ik nog een vluchtige blik op mijn swatch horloge. 18:45, zo laat was ik toch nog niet? Vervolgens bekeek ik Louis' huis nog eens goed. Het was een aardig groot huis, met drie etages en een garage, zijn ouders zouden wel aardig wat geld moeten bezitten, dat kon niet anders. Ik besloot na 1 minuut nog een keer op de bel te drukken, die luid hoorbaar was. Ik schrok toen ik achter me iets hoorde kraken en keek vluchtig om. Daar zag ik een klein sillhouet bewegen. Shit, het was een kat. Vluchtig drukte ik nog één keer op de bel, maar weer geen gehoor. Ik wou net mijn voeten verzetten, er vluchtig vandoor gaan, totdat ik beweging hoorde komen in de deur. Snel draaide ik me weer om en keek nu recht in de ogen van Louis. Sterker nog, ze doorboorde de mijne.
    'Ik... Ik dacht, misschien ben ik... Tjaa, misschien, misschien moet ik maar gewoon een andere keer terugkomen.' Wist ik er mompelend uit te brengen. Pas toen merkte ik Louis' gelaat op. Zijn gezicht die vanmorgen nog zo straalde, zat nu onder de schrammen. Rond zijn ogen hadden zich blauwe kringels en plekken omsingeld. Zijn lippen die vanmorgen in een perfect contrast liepen met de contouren van zijn kaaklijn, waren nu schever gaan staan en puilde uit van bloed en scheuren. Verder keek hij veel droeviger dan vanmorgen, zijn kaaklijn had zich aangespannen. Wat zou er in de tussentijd zijn gebeurt. Zenuwachtig wachte ik zijn antwoord af en friemelde wat aan de onderkant van mijn trui. Snel boog ik mijn hoofd weer naar hem toe, toen ik een trillend geluid uit zijn mond hoorde ontstaan.
    'Nee, je bent echt optijd, kom gauw binnen.' Zei hij en gebaarde wat met zijn armen. Toen hij zag dat ik hem nog steeds aanstaarde opende hij gauw zijn mond.
    'Ik ben net gevallen, van de trap, ik had teveel spullen vast.' Zei hij veronderschuldigend en ik knikte kort. Vervolgens besloot ik toch maar een beweging te maken, tilde mijn voeten op en liep langzaam richting de deur. Toen ik de hal binnen liep, was het eerste wat ik deed, staren. Het plafond was versierd met kroonluchters, de trap was mega en de gang hing vol met dure schilderijen. Mijn mond ging langzaam open van verbazing, waarna Louis me lachend aankeek.
    'Nog nooit een schilderij in het echt gezien?' Zei hij en ik voelde zijn blik rusten op mijn mond die open stond. Ik kleurde rood aan van schaamte en sloot hem meteen.
    'Ben je nog van plan om mee te gaan of blijf je hier nog even staren?' Vroeg hij nu, om er nog een schepje boven op te doen. Ik werd meteen ontwaakt uit mijn trance en volgde hem naar de kamer, die tientallen keren groter was dan de hal. Ik keek in het rond. Er lagen scherven op de grond, verder was het huis keurig opgeruimd. Vervolgens merkte ik pas de andere mensen in de kamer op. Er stonden drie jongens voor me. Eentje was groot gebouwd, had kort bruin haar en keek me met een ijzige, bangmakende blik aan. De andere twee hadden een iets vriendelijkere blik op hun gezicht, maar wel ontwijkend.
    'Evan.' Zei de grote, breede jongen en liep op me af om vervolgens mijn hand te schudden. Zijn hand voelde klam en nat aan. Het zou me niks verbazen als hij alcohol dronk in vele maten aan de blik in zijn ogen te zien. Vervolgens kwam een ietwat kleinere jongen op me aflopen.
    'Michel.' Zei hij ook kort en trok me mee richting de andere jongen die vervolgens ook zijn hand uitstak.
    'Levi Walls.' Aan zijn manier van praten, kon ik opmerken dat het een keurige opgevoede jongen was, net als Louis. Het aparte er aan was dat Levi en Louis met Evan en Michel omgingen, die juist meer gangsters waren in hun doen en laten.
    'Dus.' Floepte ik er uit voor dat ik er erg in had. Kut, moest ik dat nou zeggen? Ze zouden wel denken, hij heeft geen geduld of hij is een softie. Wat me nog het meeste dwars zat was de vraag waarom hij me uitgenodigd had.
    'Zeg, waarom hadden jullie me eigenlijk uitgenodigd, ik bedoel er zijn nog zoveel meer jongens op onze school.' Wist ik er zelfverzekerd uit te brengen. Meteen schoten 4 paar ogen naar mijn gezicht en brande in mijn ogen. Zenuwachtig prikte ik met mijn vingers in mijn arm en beet op mijn lip, dat was wel iets wat ik meer deed wanneer ik zenuwachtig was. Vervolgens hoorde ik een korte zucht, waarna ik Louis op een stoel in de kamer neer zag ploffen.
    'Zullen we eerst even gaan zitten?' Zei Louis vervolgens en wees me een stoel naast hem aan. Evan en Michel plofte voorzichting neer op de bank en legden benen er op. Levi stond er een beetje argwanend naar de staren en besloot uit eindelijk om op het puntje van de bank te gaan zitten.
    'Dus.' Zei ik nog een keertje, voordat ik er erg in had. Ik moest nu echt eens ophouden met mijn zenwachtige gemompel, anders zouden ze me als een gek gaan beschouwen.
    'Je leek ons een tof persoon, daarom wouden we je leren kennen.' Zei Louis en de andere jongens knikte om en om, op Evan na, die me nog steeds met een ijzige, korte blik aankeek. Op de één of andere manier voelde ik een negatieve energie uit zijn lichaam op me af vloeien, wat me het idee gaf om hier zo snel mogelijk weg te willen. Toch zou ik minstens 2 uur blijven. Vervolgens stond Louis op.
    'Willen jullie wat te drinken?' Vroeg hij en liep al naar de keuken. Meteen stonden er 3 paar boze ogen op mij gericht.

    -

    Een hoofdstuk geschreven door Harryxlove.. het is een hoofdstuk van een verhaal dat we samen schrijven.

    Oliver keek niet op van het bierviltje dat hij afwezig in stukjes scheurde.


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Niets o.o


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    I don't own the gif in my description.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Marginaliteit alom, hey huppie!


    Forget the risk and take the fall...If it's what you want, it's worth it all.

    http://www.quizlet.nl/chapters/766617/nice-to-meet-you--niall-horan--scharry/


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Everyone else in the room can see it,
    everyone else but you,

    Baby you light up my world like nobody else,
    the way that you flip your hair gets me overwhelmed,
    and when you smile at the ground it ain't hard to tell,
    you don't know, you don't know you're beautiful,
    if only you saw what I can see,
    you'd understand why I want you so desperately,
    right now I'm looking at you and I can't believe
    you don't know, you don't know you're beautiful,
    and that's what makes you beautiful.


    The universal language of art.