• Ik moet om half vier bij de tandarts zijn om 9 tanden te laten trekken en nu zit ik mezelf helemaal op te fokken en zie ik de pijnlijkste dingen voor me. (cat) Heeft iemand hier ervaring mee en hoe gaat dat in zijn werking? D':

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 18:00 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ja, maar 't tanden trekken opzich doet geen pijn, mits je verdoving hebt. Je krijgt er pas last van, als de verdoving is uitgewerkt, maar dan moet je maar even leven op appelmoes :Y)


    "I shut my eyes in order to see.'

    Toen ik dertien was fietste ik naar de tandarts om een kies te laten trekken, gewoon in m'n eentje, binnen een kwartiertje klaar. 't Doet geen pijn hoor, echt niet :]. Al vond ik het wel erg vervelend dat ik achteraf niet normaal iets kon eten zonder dat het uit mijn mond viel x'D.


    i put the fun in funeral

    Jij gaat zo'n gigantische pijn hebben. (cat)
    Nee, ik heb eigenlijk geen idee. Als ik naar de tandarts ga, is er nooit wat aan de hand. Het 'ergste' wat ze ooit hebben gedaan is dat sealen of zo. Maar zoals al gezegd werd, met een verdoving moet het kunnen lijkt mij.

    Als je klaar bent heb ik een tip voor je, Ga op je bed liggen en probeer wat te slapen, waarschijnlijk ik de zwelling van de verdoving weg als je wakker word ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik.. Alleen ik zal mijn mond er maar over houden.. Want ehm ja.
    Bij mij was de verdoving niet goed, dus ik vernam gewoon alles toen die kerel trok.. Al kon ik wel door me lip heen bijten ;d dat was wel lache


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Het doet niet zeer, voelt alleen niet fijn. Maar je krijgt waarschijnlijk wel verdoving. (krul) Ik kreeg de verdoving in mijn gehemelte en dat deed wel heel zeer mihi ;x Het kutte is daarna dat je bijna niks kan eten.


    -

    Nou, pijn doet het niet. Als ik in de stoel zit ga ik altijd een liedje in mijn hoofd zingen, daar word ik kalm en dapper van, misschien een handige tip. Maar het ellendige is vooral pas als je thuis bent en de verdoving houd op.
    Succes.


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Bedankt allemaal, ik moet 't maar gewoon doen :3 Later alleen maar profijt van. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Het doet vrijwel geen pijn, alleen de verdoving wel, vind ik althans. En ik moest daarna ook watjes in mn mond tegen het bloeden, bleeeh.


    Everyone you meet is fighting a battle you know nothing about. Be kind

    oooo
    succes meid bijna he:D
    ik krijg al de bibbers


    Ha! I invent the word impossible. That's why I am the champ. Whether I like it or not.

    Fighting!!!


    "Robbing someone of their smile and putting it on your face doesn’t make you happy." - Tablo

    Tablo schreef:
    Fighting!!!


    Hehe^^ thank you (:

    @ topic: ik ben er net weer, moest 9 tanden laten trekken. >.< Bij die verdovingsspuiten was 't even op m'n tanden bijten (do you get it? (cat)) maar het tanden trekken ging heel gemakkelijk. :') Zit nu met een verdoofde, vol met gaasjes gepropte bek maarja. ^^


    Full of envy behind that anonymous mask

    Wooow, 9 tanden? Wat was er dan allemaal mis mee?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Quiescent schreef:
    Wooow, 9 tanden? Wat was er dan allemaal mis mee?


    Voor m'n beugel :') Ik ben ontzettend laat met wisselen en ik heb weinig ruimte in m'n mond dus moesten die tanden er wel uit.

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 16:13 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ieuw, ik heb nooit hoeven doen. Wel, je hebt het waarschijnlijk nu al achter de rug?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife