• Ik moet om half vier bij de tandarts zijn om 9 tanden te laten trekken en nu zit ik mezelf helemaal op te fokken en zie ik de pijnlijkste dingen voor me. (cat) Heeft iemand hier ervaring mee en hoe gaat dat in zijn werking? D':

    [ bericht aangepast op 10 mei 2012 - 18:00 ]


    Full of envy behind that anonymous mask

    Die verdoving (cat)


    Some people are so poor, that the only thing they have is money.

    Sehun schreef:
    (...)

    Voor m'n beugel :') Ik ben ontzettend laat met wisselen en ik heb weinig ruimte in m'n mond dus moesten die tanden er wel uit.


    Oef, dat heb ik toen ook gehad voor mijn beugel. Alleen die verdoving vind ik pijnlijk, de rest merk je niet zo veel van. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Julah schreef:
    (...)

    Oef, dat heb ik toen ook gehad voor mijn beugel. Alleen die verdoving vind ik pijnlijk, de rest merk je niet zo veel van. (;


    Klopt haha. :') Al vond ik die verdovingen ook niet zo heel erg zeer doen.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Sehun schreef:
    (...)

    Klopt haha. :') Al vond ik die verdovingen ook niet zo heel erg zeer doen.


    Nah, als je een verdoving krijgt vind ik altijd dat spuitje zo.. Ja, idk. Maar van het tanden trekken voel je dan -gelukkig- niks meer. (;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dan ben ik zeker overgevoelige hoewel de verdoving meer pijn deed dan mijn tand trekken maar ik voelde het wel


    Physics is awesome

    Ik vond het verdoven erger dan het trekken zelf :')


    People cry, not because they're weak. It's because they've been strong for too long.

    Wajoo, negen tanden.. o.o
    Kan je nog wel eten met al die gaten? D:


    i put the fun in funeral

    Ik heb al eens een tand laten trekken, ik voelde er niks van en binnen 2 seconden was hij eruit. :'D


    Today is the oldest you have ever been, and the youngest you'll ever be.

    Ik heb geen ervaring met tanden trekken, maar ik denk dat de verdoving echt het pijnlijkste gedeelte is.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Audacity schreef:
    Wajoo, negen tanden.. o.o
    Kan je nog wel eten met al die gaten? D:


    De verdoving zit er nog in dus ik kan nauwelijks praten, maar m'n mond voelt nu inderdaad behoorlijk leeg aan. x'D Misschien dat ik straks wat probeer te eten..


    Full of envy behind that anonymous mask

    Mijn moeder heeft afgelopen week een ingerolde kies laten trekken, maar die wilde er niet uit. Brokkelde steeds in kleine stukjes af. Ze hebben er anderhalf uur over gedaan voordat hij eruit was. Nu na een week is het ontstoken, maar langzaamaan gaat het steeds beter.
    Één voordeel; de tandarts zelf vond ook dat het een heel drama was, en heeft iedereen erover verteld in die praktijk. Als ze nu belt kan ze binnen een paar uur terecht omdat iedereen het verhaal kent dat het zoveel moeite kostte.


    Bad decisions make good stories.

    Sehun schreef:
    Ik moet om half vier bij de tandarts zijn om 9 tanden te laten trekken en nu zit ik mezelf helemaal op te fokken en zie ik de pijnlijkste dingen voor me. (cat) Heeft iemand hier ervaring mee en hoe gaat dat in zijn werking? D':

    Ik heb gisteren van de orthodontist te horen gekregen dat ik 4 kiezen moet laten trekken, en daarna een plaatjesbeugel krijg.

    Dragneel schreef:
    (...)
    Ik heb gisteren van de orthodontist te horen gekregen dat ik 4 kiezen moet laten trekken, en daarna een plaatjesbeugel krijg.



    Ah, ik neem aan dat het melkkiezen zijn? 't Valt echt reuze mee. (: Bij mij zijn er drie kiezen uitgetrokken en met verdoving voel je er helemaal niks van. Geloof me, het valt echt ontzettend mee.


    Full of envy behind that anonymous mask

    Ik moest twee kiezen laten trekken, die verdoving vond ik vreselijk..
    Ik wilde helemaal niet dat die kiezen werder getrokken, maar het was beter zodat ik eerder van m'n beugel af zou zijn.. Resultaat: heb dat pokke ding nog steeds..


    "If you're gonna say that you've always been secretly gay for me, everyone always just kind of assumed it."

    De verdoving is nogal pijnlijk, van het trekken voel je niets. Maar negen tanden? Wow!


    Who wants to be alone in this world, you look around and all you see is hurt