• Ik ben altijd automatisch ingelogd op youtube, heb al jaren dezelfde account. Nu ben ik op de een of andere manier uitgelogd op mijn computer. Ik probeerde net in te loggen, maar dan moet ik mijn account aan een google account koppelen? En als ik dat doe, verdwijnt mijn gebruikersnaam, en heet ik opeens blablabla.blabla.com. nouja niet letterlijk of course.
    Als ik dan probeer om mijn gebruikersnaam weer in mijn oude gebruikersnaam te veranderen, zegt ie dat die naam al in gebruik is.

    Kan iemand me helpen?


    Also, ik heb geen idee waar dit topic moet. Dus, sorry als ie verkeerd staat.


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer

    Dit heb ik ook gehad, het kan vervelend klinken. Het is een kwestie van pech hebben!


    Firm believer of all that is magic

    Heb je je eerste account gekoppeld aan een gmail account?
    Dan weet ik het niet, sorry. Dat is al een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb. Ik kan gewoon nog op mn beide accounts inloggen.


    Destroy what destroys you.

    OHMYJOSH schreef:
    Heb je je eerste account gekoppeld aan een gmail account?
    Dan weet ik het niet, sorry. Dat is al een tijdje geleden dat ik dat gedaan heb. Ik kan gewoon nog op mn beide accounts inloggen.


    Nou, ik kan dus niet inloggen zonder mijn account aan een gmail account te koppelen, maar dan krijgt mijn account de naam van mijn gmail account.


    Alien/Glambert/Kurtsie/Klaine/CrissColfer