• Ik ben helemaal gestresst, boos, verdrietig. Ik had economie proefwerk en daar heb ik gisteren meer dan 3 uur aan geleerd. Ik wil dit vak namelijk kiezen. Het punt is dat mijn leraar mij háat en ik niet de beste in economie ben. Vandaag hadden we dus proefwerk, ik was best zenuwachtig. De andere twee klassen hadden het proefwerk al gehad en hadden allemaal uitgelegd wat er in voor kwam, zelfs antwoorden voorgezegd.
    Maar toen ik het proefwerk voor me kreeg wist ik gewoon níks meer. Niks, noppes, nada. Een blackout ofzo. Ik heb het geluk dat ik goed kan afkijken, maar ik heb nog niet alles kunnen invullen want zij was al eerder klaar. Ik heb zitten janken, omdat ik het zo graag goed had willen doen en ik weet zeker dat ik er een 8 ofzo voor ahd kunnen halen.. Ik ben zo teleurgesteld in mezelf. Ik had laatst ook al een onvoldoende en ik weet zeker dat ik door die vent van economie sowieso dat vak niet mag gaan kiezen. huilen.
    Dat was mijn zeikverhaal. Ik ga nu weer verder chocola eten. Bedankt als je dit hebt gelezen.


    Me so good.

    Dat is idd kut :/
    Maar bij ons op school mogen leraren alleen adviezen geven over het kiezen van een vak, ze mogen niet beslissen of jij een vak wel of niet mag kiezen. Is dat bij jullie ook niet zo?


    "She was fury, she was wrath, she was vengeance."

    Morgoth schreef:
    Dat is idd kut :/
    Maar bij ons op school mogen leraren alleen adviezen geven over het kiezen van een vak, ze mogen niet beslissen of jij een vak wel of niet mag kiezen. Is dat bij jullie ook niet zo?

    Leraren moeten een advies geven. Maar bij inzet krijg ik een - omdat ik 1x mn huiswerk ben vergeten en hij me niet mag. Capaciteit is +/- dus een twijfelgeval. En dat wordt door dat proefwerk misschien een -.. En dan weet ik het al Dan mag ik het niet kiezen.:/


    Me so good.

    Dat is echt jammer, zeker als je zoveel had geleerd. Ik ben zelf nogal slecht in economie, en ik weet niet of ik het wel ha moeten kiezen. Ik zou nog eens goed nadenken over of je dit vak écht wil kiezen, leuk vindt, zeker als je al vaker onvoldoendes hebt gehaald.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Als je een - hebt, betekend het niet dat je het niet mag kiezen, maar ze het geen verstandige keuze vinden. Meisje uit mijn klas had ook een - voor economie en heeft het ook gewoon gekozen. (:


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Ik weet precies hoe je je voel, ik had namelijk precies hetzelfde met wiskunde een paar weken geleden, maar ik ga dat niet kiezen. Waarom wil je het kiezen als je er slecht in bent dan? Vind je het wel leuk? ;o


    Great minds think alike.

    Ze kunnen je nauwelijks verbieden het te kiezen, in overleg met de decaan/directeur is veel mogelijk, maar je moet je afvragen of je wel economie moet kiezen als het zo moeilijk gaat.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the