• Iemand uit mijn klas :| Aagezien ik in een nieuwe school zit, zit ik dus ookin een volledig nieuwe klas [Buiten 1 iemand] Er zit zo'n meisje in mijn klas, ik wil ze zelfs geen 'meisje' noemen, ik noem haar een irritant, onnutig wezen dat hier rondloopt :@ We hadden dus het laatste uur vandaag LO, en het was Basket. Er is zo'n spelletje waarme de volgende de bal moet zien te pakken die de volgende dan gooit en bla bla bla... Nu, zij gooit, expres super hard! Ik sta daar totaal onschuldig gewoon toe te kijken, en die bal komt met een snelheid van ik schat zo'n 200 km/uur tegen mijn klein, miezerige, armzalige pinkje terecht. Nu zit ik hier half gehandicapt, en zij zei niet eens; "Sorry" Ze keek zelf niet naar mij, terwijl ze het goe genoeg wist. Hoe ik het wist? Omdat ze mij aan het uitlachen was! Ik heb nu dus 2 uur en half Ballet gemist omdat Madame mijn pink heeft verbrijzeld. :@

    Comment? :)


    007

    EEN VORTE SLET

    SSR VOOR TAALGEBRUIK


    Keep on smiling

    Als ze dat bij mij had gedaan of iemand uit onze klas dan was ik er op af gestapt hoor. Dom wijf. :|


    MJ - You'll never moonwalk alone

    echt zulke slet héa


    Keep on smiling

    I Totally Agree :)


    007

    Dat meisje verdient je aandacht niet...
    Als zij zo nodig levenloos wil zijn moet ze dat maar doen...


    Heaven is where love is. Love is where your heart lies. <3

    Gosh, je meent het?

    Ik had gewoon die bal tegen 400 terug gesmeten, maar dan tege die stomme kop van haar. En dan héél schijnheilig doen en kei hard 'sorry' roepen en me dan gaan omkleden x)


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Terugpakken. Kei, en keihard.
    Een vriendin van me heeft eens iemand over haar voet laten struikelen die het grappig vond om keihard in haar oor te schreeuwen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Wat een kut kind!


    I live for the applause, you will die for it.

    Terugpakken. Kei, en keihard.
    Een vriendin van me heeft eens iemand over haar voet laten struikelen die het grappig vond om keihard in haar oor te schreeuwen.


    Da noem ik terugpakken (A)'


    007

    wat een stomme mensen lopen er toch op school rond.. :S