• Ik ben gister voor de eerste keer naar de Primark geweest *O*
    Druk zeg! Een hele ervaring rijker x)

    Ben ik de enige hier die zo achter liep tot ik gister eindelijk naar de Primark ging (joehoe)?

    Haha ik ben er misschien twee á drie keer geweest, maar vind het helemaal niks.. Veel te druk en héél soms kan ik daar pas wat vinden.


    Everything is illuminated by the light of our past.

    Ik ben nog nooit naar de Primark geweest, dus je bent zeker niet de enige. n.n


    comfort in c h a o s

    Haha ga NOOIT in de vakantie naar de primark, dan is het echt be la chelijk druk.
    je kan beter in een doordeweeks weekend gaan ^^ dan kun je tenminste nog iets leuks vinden


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Bates schreef:
    Ik ben nog nooit naar de Primark geweest, dus je bent zeker niet de enige. n.n


    Queer zijn is gewoon alles

    Bates schreef:
    Ik ben nog nooit naar de Primark geweest, dus je bent zeker niet de enige. n.n


    I would tell you my autumn joke but you probably wouldn't fall for it

    xVixncxiex schreef:
    Haha ga NOOIT in de vakantie naar de primark, dan is het echt be la chelijk druk.
    je kan beter in een doordeweeks weekend gaan ^^ dan kun je tenminste nog iets leuks vinden


    Dat is waar, helemaal zo voor kerst.
    Maar ik denk ook dat het eraan ligt waar je woont of je nooit naar de Primark geweest bent. Bij mij is het heel dichtbij, dus dan ga je gewoon sneller/vaker.


    Your make-up is terrible

    Ik vraag mij eigenlijk echt af wat daar zo speciaal aan is, want ik ben daar werkelijk nog nooit geweest. Al denk ik dat er bij ons nu ook eentje komt. En anders heb ik dat gedroomd ofzo. :W


    Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?

    Ik ben één keer naar de Primark geweest, maar eigenlijk vond ik het een vieze tegenvaller. Het was ontzettend druk, en persoonlijk vond ik het nog niet eens een erg leuke winkel.. :x


    • It is often the biggest smile, that is hiding the saddest heart. •

    Bates schreef:
    Ik ben nog nooit naar de Primark geweest, dus je bent zeker niet de enige. n.n


    Wie durft te verdwalen, zal nieuwe wegen vinden!

    Ik ben er vijf keer geweest, maar had na de eerste keer eigenlijk al gezegd dat het niets voor mij was door de drukte.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    xVixncxiex schreef:
    Haha ga NOOIT in de vakantie naar de primark, dan is het echt be la chelijk druk.
    je kan beter in een doordeweeks weekend gaan ^^ dan kun je tenminste nog iets leuks vinden

    Haha, ja, maar ja moet je maar wel net tijd hebben door de weeks (cat). We gingen wel gelijk om 11 uur, dus 's ochtends.

    Assassin schreef:
    (...)

    Dat is waar, helemaal zo voor kerst.
    Maar ik denk ook dat het eraan ligt waar je woont of je nooit naar de Primark geweest bent. Bij mij is het heel dichtbij, dus dan ga je gewoon sneller/vaker.


    De dichtstbijzijnde primark is anderhalf uur met de auto haha, ik ben er zelf ook maar 2x geweest, een keer in de meivakantie en een keer in een gewoon weekend, en dat verschil merk je echt heel erg.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly

    Ik ben er nog maar één keer binnen gewees, in Londen. Toen was het zo druk dat ik mezelf beloofd heb dat nooit meer te doen en tot nu toe heb ik me daar aan gehouden. (:


    Normality is a paved road: it's comfortable to walk, but no flowers grow on it.

    Ik ben er nu drie keer geweest, vorig jaar voor het eerst. De ene keer hebben ze hele leuke dingen en de andere keer helemaal niks voor mij. Maar door de prijzen neem ik toch sneller wat mee.


    "The worst things in life come free to us." -Ed Sheeran

    Krull schreef:
    (...)
    Haha, ja, maar ja moet je maar wel net tijd hebben door de weeks (cat). We gingen wel gelijk om 11 uur, dus 's ochtends.


    Ja oke, maar op bijvoorbeeld een zaterdag tussen de gewone schoolweken door dan is het net zo druk in de primark als dat een c&a normaal is :P en sta je maar max. 10 minuten in de rij voor de kassa.


    so if you care to find me, look to the western sky, as someone told me lately: everyone deserves a chance to fly