• Heei dudes..
    Samen me een vriendin ga ik een quiz beginnen over ons samen.. Maar we weten geen titel, en we hebben eigelijk ook nog geen idee waar we het over moeten laten gaan.

    We weten wel dat we hem over ons laten gaan met Tokiohotel.. Maar we zouden graag wat ideetjes willen en dolgraag een titel !!

    Schrik niet, de quiz gaat over 2meisjes die allebei BIsexueel zijn, en wat voor elkaar voelen.

    Danke voor jullie tips,ideetjes en de titels..
    xx

    Jezus je neemt het wel erg serieus hea?Bi dit bi dat bi zus bi zo >.< het lijkt wel of je het leuk vind om bi te zijn ¬¬'


    Lalalalalalalala.

    Jezus je neemt het wel erg serieus hea?Bi dit bi dat bi zus bi zo >.< het lijkt wel of je het leuk vind om bi te zijn ¬¬'

    xD

    Nou nee hoor, zei kwam tch met dat ideetje, der mag heust wel een quiz over gemaakt worden, wat maakt het uit.. Het is haar en mijn leven:S

    Nou nee hoor, zei kwam tch met dat ideetje, der mag heust wel een quiz over gemaakt worden, wat maakt het uit.. Het is haar en mijn leven:S


    Ja nou,maar sinds ik er voor ben uitgekomen begin jij ook nog alleen maar over je bi-heid te praten >.<

    Echt het ene topic gaat er over of je niet zeker weet of je bi bent,de andere over dat je op je vriendin bent en een andere over een verhaal dat je bi bent en wéér en andere dat je met je vrtiendin hebt gezoend >.< jezus het lijkt wel of je wilt zeggen;

    Kijk mij nou ik ben bi*wrijft over tieten*


    Sorry hoor >.<


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Ja nou,maar sinds ik er voor ben uitgekomen begin jij ook nog alleen maar over je bi-heid te praten >.<

    Echt het ene topic gaat er over of je niet zeker weet of je bi bent,de andere over dat je op je vriendin bent en een andere over een verhaal dat je bi bent en wéér en andere dat je met je vrtiendin hebt gezoend >.< jezus het lijkt wel of je wilt zeggen;

    Kijk mij nou ik ben bi*wrijft over tieten*


    Sorry hoor >.<

    die voorlaatste zin *plat*

    (...)



    Kijk mij nou ik ben bi*wrijft over tieten*


    Sorry hoor >.<


    OMG *Ligt plat van laggen xD *

    (...)
    die voorlaatste zin *plat*



    xD ja wat nou? het is toch zo :Y)


    Lalalalalalalala.

    BOEH! ^^ xS


    never lose the ability to see beauty in the little things

    (...)


    xD ja wat nou? het is toch zo :Y)

    dies zo smijten

    (...)

    OMG *Ligt plat van laggen xD *


    Ja jezus zeg xD het is toch zo?,ik bedoel één topic is genoeg hoor x]


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Ja jezus zeg xD het is toch zo?,ik bedoel één topic is genoeg hoor x]

    je hebt wel gelijk, ik erger er me ook aan

    x'D trouwens Jacq,we willen je vriendin dan wel eens zien.Zeker een opblaaspop van de Ikea?:Y)


    Lalalalalalalala.

    x'D trouwens Jacq,we willen je vriendin dan wel eens zien.Zeker een opblaaspop van de Ikea?:Y)

    ik ga Anouk gaan halen, zodat ze kan lachen

    btw; ik ben geen dude ik ben Cynthia

    NOUK GAAT ZICH MOEIEN, OWYEAH !