• Heei dudes..
    Samen me een vriendin ga ik een quiz beginnen over ons samen.. Maar we weten geen titel, en we hebben eigelijk ook nog geen idee waar we het over moeten laten gaan.

    We weten wel dat we hem over ons laten gaan met Tokiohotel.. Maar we zouden graag wat ideetjes willen en dolgraag een titel !!

    Schrik niet, de quiz gaat over 2meisjes die allebei BIsexueel zijn, en wat voor elkaar voelen.

    Danke voor jullie tips,ideetjes en de titels..
    xx

    Laat haar lekker er over praten.. misschien wilt ze het kwijt.. En nu jullie monden sluiten.. en laat haar gewoon haar gang gaan met Rianna.

    Laat haar lekker er over praten.. misschien wilt ze het kwijt.. En nu jullie monden sluiten.. en laat haar gewoon haar gang gaan met Rianna.

    mijn mond is toe want ik zeg nix äber ik typ iets
    & ik laat haar haar gang gaan met haar vriendin
    ik heb er gwn een hekel aan dat ze om de week een neue topic opent over dat ze twijfelt en al die shit, praat er gwn over met je vriendin maar val ons er niet zoveel me lastig

    Laat haar lekker er over praten.. misschien wilt ze het kwijt.. En nu jullie monden sluiten.. en laat haar gewoon haar gang gaan met Rianna.


    Het één keer zeggen is genoeg ja >.< en als ze het kwijt wil,dan moet ze dat maar thuis doen ofzeu en niet hier u_u


    Lalalalalalalala.

    thuis doet ze het okal dus..

    thuis doet ze het okal dus..

    ze moet er bij andere mensen over gaan zeiken

    zeur gewoon niet.. HET IS HUN LEVEN
    HUN QUIZ.. BOEIEND?

    thuis doet ze het okal dus..


    óók al,nou dan moet ze dat maar thuis blijven doen en niet hier >.<


    Lalalalalalalala.

    Omg -n.n-


    Take My Hand Take A Breath ...

    Omg -n.n-


    xD hoi lieverd n_n


    Lalalalalalalala.

    zeur gewoon niet.. HET IS HUN LEVEN
    HUN QUIZ.. BOEIEND?

    i now dat het HUN LEVEN is
    äber zij is like wel degene die haar leven deelt zeg maar

    Slotje op aanvraag van xGusxJacQx.


    Bored.