• Heei dudes..
    Samen me een vriendin ga ik een quiz beginnen over ons samen.. Maar we weten geen titel, en we hebben eigelijk ook nog geen idee waar we het over moeten laten gaan.

    We weten wel dat we hem over ons laten gaan met Tokiohotel.. Maar we zouden graag wat ideetjes willen en dolgraag een titel !!

    Schrik niet, de quiz gaat over 2meisjes die allebei BIsexueel zijn, en wat voor elkaar voelen.

    Danke voor jullie tips,ideetjes en de titels..
    xx

    NOUK GAAT ZICH MOEIEN, OWYEAH !

    bjeestig

    Siham niet zo pesten en kloten wil je, ik wist niet da tje iets tegen bi's hebt..

    Ik vind je ene beetje te erg, laat her wil je


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Man.. laat jacq en mijn gewoon met rust, laat ons die quiz lekker maken.. niet jullie probleem als wij een quiz gaan maken.. we vragen alleen om een titel enz.. en wat doen jullie? Zeiken over ons.. jemmig.


    Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd

    Siham niet zo pesten en kloten wil je, ik wist niet da tje iets tegen bi's hebt..

    Ik vind je ene beetje te erg, laat her wil je
    zij heeft niks tegen bi,
    want wij zijn samen bi :Y)

    ik en Siham hea XD

    Siham niet zo pesten en kloten wil je, ik wist niet da tje iets tegen bi's hebt..

    Ik vind je ene beetje te erg, laat her wil je


    Uuhm lees mij reactie's eens goed >.< ik ben zelf ook bi hoor dus wtf? en uuhm dan nog iets,dit is haar 5e topic over dat zebi is,nou volgens mij vind ze dat wel heel erg coewl >.<


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Uuhm lees mij reactie's eens goed >.< ik ben zelf ook bi hoor dus wtf? en uuhm dan nog iets,dit is haar 5e topic over dat zebi is,nou volgens mij vind ze dat wel heel erg coewl >.<

    Rustig, maar.

    Oke je mag het toch cool vinden dat je bi bent, miss durfde er ze nooit voor uit te komen, niet iedereen is zoals jou Siham,x'D
    Maar oke je hebt wel gelijk waarom zou je het over het hele forum lullen.

    Het gaat toch ook niemand wat aan... vind ik toch persoonlijk


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    HALLO IK VRAAG HIER GEWOON OM EEN TITEL EN VEDER NIKS.. JEZUS JULLIE ZIJN DOELLOOS, OM ME ER MEE TE GAAN PESTEN.. OMG ECHT DOELLOOS.. LAAT ONS GEWOON DIE QUIZ MAKE EN KOM NIET ZEUREN.. HUPPPELS

    (...)
    Rustig, maar.

    Oke je mag het toch cool vinden dat je bi bent, miss durfde er ze nooit voor uit te komen, niet iedereen is zoals jou Siham,x'D
    Maar oke je hebt wel gelijk waarom zou je het over het hele forum lullen.

    Het gaat toch ook niemand wat aan... vind ik toch persoonlijk


    Ja kijk dat bedoel ik lieverd(A)
    Maar ja ik werd er een beetje pist van dat dit alweer het 5e topic is,dus ik dacht; Laat ik er nu maar wat van zeggen :Y)


    Lalalalalalalala.

    HALLO IK VRAAG HIER GEWOON OM EEN TITEL EN VEDER NIKS.. JEZUS JULLIE ZIJN DOELLOOS, OM ME ER MEE TE GAAN PESTEN.. OMG ECHT DOELLOOS.. LAAT ONS GEWOON DIE QUIZ MAKE EN KOM NIET ZEUREN.. HUPPPELS


    Je zegt net zelf,dat je het zelf mag weten als je zo'n quiz maakt.Nou maak 'm dan ook>.< maar als ik nog een keer een topic van jou zie met het woordje bi er in,dan zorg ik dat een mod hem sluit.Wnat ik wordt er echt ziek van.Je mag er zeker trots op zijn dat je bi bent,maar hou dat voor jezelf >.<


    Lalalalalalalala.

    HALLO IK VRAAG HIER GEWOON OM EEN TITEL EN VEDER NIKS.. JEZUS JULLIE ZIJN DOELLOOS, OM ME ER MEE TE GAAN PESTEN.. OMG ECHT DOELLOOS.. LAAT ONS GEWOON DIE QUIZ MAKE EN KOM NIET ZEUREN.. HUPPPELS

    FOCK YOU
    GA EEN ANDER HUPPEL NOEMEN
    en je mag dit zeggen tegen ene mod äber niemand noemt mij of iemand die ik ken een huppel
    en die quiz die IK maak die we normaal SAMEN moesten maken die mag je in je gat steken

    (...)
    FOCK YOU
    GA EEN ANDER HUPPEL NOEMEN
    en je mag dit zeggen tegen ene mod äber niemand noemt mij of iemand die ik ken een huppel
    en die quiz die IK maak die we normaal SAMEN moesten maken die mag je in je gat steken


    Whahaha xD you're so right girl n_n


    Lalalalalalalala.

    (...)

    Whahaha xD you're so right girl n_n

    thank you

    Laat me zusje lekker met rust ofz.. Ze word al genoeg gepest.. en dan doen jullie zo.. weetje hoe zei zich voelt?(flower).. Kan zei er wat aan doen dat ze misschien een handicap heeft of dat ze scheel kijkt.. laat haar trots zijn met haar vriendin samen.. Dus laat haar gaan

    Laat me zusje lekker met rust ofz.. Ze word al genoeg gepest.. en dan doen jullie zo.. weetje hoe zei zich voelt?(flower).. Kan zei er wat aan doen dat ze misschien een handicap heeft of dat ze scheel kijkt.. laat haar trots zijn met haar vriendin samen.. Dus laat haar gaan

    ik kom ni aan haar

    Laat me zusje lekker met rust ofz.. Ze word al genoeg gepest.. en dan doen jullie zo.. weetje hoe zei zich voelt?(flower).. Kan zei er wat aan doen dat ze misschien een handicap heeft of dat ze scheel kijkt.. laat haar trots zijn met haar vriendin samen.. Dus laat haar gaan


    >.< uuhm hallo ik ben ook bi hoor,dus wtf lul je? >.< en weet je waarom ze gepest wordt?Omdat ze té veel over d'r bi-heid praat.Het lijkt net een obsessie ofzeu u_u


    Lalalalalalalala.