• [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 21:25 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Groningen is echt superleuk n.n
    Alleen, voor iedereen altijd zo ver weg.


    I am an idiot, I move.

    Haha, misschien moeten we een andere keer ook eens een Groningen-meeting organiseren dan? :Y)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik zou op zich wel willen...maar dan moet het echt al groningen zijn, anders krijg ik problemen met parents ==' (ja, ik ben f*cking 19...so what?)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    trouwens...wat is de bedoeling zeg maar van dat schrijfwedstrijd gedeelte? *doesn't get it* klinkt wel interessant namelijk...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    trouwens...wat is de bedoeling zeg maar van dat schrijfwedstrijd gedeelte? *doesn't get it* klinkt wel interessant namelijk...

    Iedereen die erbij staat is van de schrijfwedstrijd van Nena/Cardew. Ik snapte het eerst ook niet, hoor. ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Tchaikowski schreef:
    (...)
    Iedereen die erbij staat is van de schrijfwedstrijd van Nena/Cardew. Ik snapte het eerst ook niet, hoor. ;]


    This n_n


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Oh lol kennelijk ben ik onduidelijk D:
    Hebben jullie enig idee hoe ik het daar beter neer kan zetten?(cat) Ik wil misverstanden namelijk graag voorkomen:Y)
    Niet-deelnemers mogen natuurlijk gewoon komen hoor ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gewoon neerzetten dat je bij de schrijfwedstrijd van Nena/Cardew het idee had om een meeting voor de deelnemers te organiseren? Klinkt voor mij logsch ;]


    Deep inside, I've never felt alive

    Ziet 't er nu een beetje logisch uit? ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Jes, very.
    Voor mij tenminste, maar ik ben soms ook niet logisch dus...

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 15:36 ]


    Deep inside, I've never felt alive

    Mochten we overwegen om toch in Groningen te meeten, er is nu een aanbieding om daar goedkoop heen met de trein: klik


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Cloelia schreef:
    Mochten we overwegen om toch in Groningen te meeten, er is nu een aanbieding om daar goedkoop heen met de trein: klik

    Maar daar zit gelijk een hele lunch bij, lol D:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    (...)
    Maar daar zit gelijk een hele lunch bij, lol D:

    Ja, maar het is natuurlijk niet verplicht die op te eten, he. En helemaal als je van iets verder weg moet, is 20 euro voor de trein niet veel.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    20 euro? Bij mij zou het minstens 50/60 euro kosten om naar Groningen te gaan, denk ik..

    Mochten er mensen met elkaar reizen: ik heb een CJP pas en kan voor 24 euro een dagkaart voor twee kopen^^
    --> http://www.cjpdeals.nl/partners/ns/


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.