• [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 21:25 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Seeder schreef:
    Mochten er mensen met elkaar reizen: ik heb een CJP pas en kan voor 24 euro een dagkaart voor twee kopen^^
    --> http://www.cjpdeals.nl/partners/ns/


    Ik heb ook CJP ^^

    Eleos schreef:
    (...)

    Ik heb ook CJP ^^

    Heel veel mensen hebben CJP, maar de belgjes onder ons waarschijnlijk niet(cat)
    Willen jullie er trouwens ook even bijzetten waar vandaan je evt zou reizen?^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Met de trein? Want ik heb CJP en als Ellen meegaat, ga ik wrs met haar mee...


    Deep inside, I've never felt alive

    Kijk, Groningen zou echt het best zijn voor mij. Maar als het in België is sla ik af, dat is echt héel erg ver. Dan al in Utrecht. Dan zal ik misschien al niet mogen, maar dan heb ik wel kans. En heel, heel, heel misschien Tilburg, maar dat echt liever niet.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Alle treinen gaan naar Utrecht [voor mijn gevoel], dus ookal woon ik in Apeldoorn, Utrecht lijkt me het best. Maar ik weet sowieso niet of ik kan/mag, want in de vakantie ben ik nogal druk :3


    Intersectional feminist

    Quiescent schreef:
    Kijk, Groningen zou echt het best zijn voor mij. Maar als het in België is sla ik af, dat is echt héel erg ver. Dan al in Utrecht. Dan zal ik misschien al niet mogen, maar dan heb ik wel kans. En heel, heel, heel misschien Tilburg, maar dat echt liever niet.

    We nemen waarschijnlijk Utrecht, en anders Eindhoven of Tilburg omdat dat allemaal redelijk centraal ligt ^^


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Quiescent schreef:
    Kijk, Groningen zou echt het best zijn voor mij. Maar als het in België is sla ik af, dat is echt héel erg ver. Dan al in Utrecht. Dan zal ik misschien al niet mogen, maar dan heb ik wel kans. En heel, heel, heel misschien Tilburg, maar dat echt liever niet.

    Ik denk niet dat mijn ouders er veel problemen mee hebben, maar volgens kost het mij veel reistijd om in Groningen te komen (Ik woon in Brabant)
    Dan heb er nog niet eens zoveel problemen mee als het in Overijssel is (aangezien familie van mij daar woont), maar dan heb ik ook iets van Utrecht ofzo...


    Deep inside, I've never felt alive

    Ja maar Tilburg is voor mij dus echt 3 uur reizen. Utrecht ook al 2 uur ;'). Maar Utrecht kan dan wel.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 20:16 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Utrecht is denk ik wel het verste wat ik kan. Nog meer die vanuit Sneek/Leeuwarden reizen trouwens?


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Dan wordt het Utrecht denk ik^^
    Zoals al in de beginpost vermeld: wie kan daar NIET heen komen?


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Zolang je daar geen reukorgaan voor nodig hebt, kan ik er komen :Y)


    Deep inside, I've never felt alive

    too much money...i'm sorry...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Tchaikowski schreef:
    Zolang je daar geen reukorgaan voor nodig hebt, kan ik er komen :Y)

    Alleen mensen met reukorgaan toegestaan(cat)
    Nee hoor, je mag komen C:


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Myrddin schreef:
    too much money...i'm sorry...

    Dan schrap ik je van de lijst :C

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 21:13 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Yay, bij mij duurt het reizen maar een half uurtje *O*
    ja Andrea ik stop met flooden.


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.