• [ bericht aangepast op 8 mei 2021 - 21:25 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Ik kan wel naar Utrecht. (: en al helemaal met zo'n hema kaartje. En anders CJP, want ik zag dat Janneke/Missouri ook in Apeldoorn woont, haha :'D
    Wanneer? Laatste week juni kan wel, week voor begin school ook, zomervakantie alleen 2e en 3e week juli niet, dacht ik.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 15:10 ]


    Destroy what destroys you.

    Ik kan wel naar Utrecht komen, dan heb ik alleen iets meer geld nodig :Y)

    Ik mag niet ):


    Derek and Meredith are soulmates.

    Tenzij iemand het voor elkaar krijgt om mijn ma over te halen c:


    Derek and Meredith are soulmates.

    Hoever is Utrecht dan voor jou?


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    OMG ik moet het nog gaan vragen en mn moeder is echt super chagerijnig, word leuk ^^


    Life is like a novel, you're the author and everyday is a new page

    Ayeaye, ik ben er net achter gekomen dat ik die beide weken niet eens thuis ben :3
    En trouwens, de kans dat ik mee mocht van mijn ouders schatte ik ook niet zo hoog in, omdat ze eigenlijk niet veel over Q weten :3
    Whaha, kom ik met mijn Utrecht idee aanzetten. Voor mij & OHMYJOSH/Astrid lekker makkelijk, want echt, geen geintje, volgens mij gaan 3/4e van de treinen hier naar Utrecht. Of ligt dat gewoon aan mij? Nou ja, mijn ouders werken in Utrecht en mijn broer woont daar op kamers en mijn zus vertrekt daar ook heen zodra ze slaagt.. Ik hou serieus van Utrecht :3
    Maar vooral omdat ik er zo vaak kom en het station daar een Starbucks heeft. Dat ontbreekt er in Apeldoorn. Zoals wel meer dingen.. Grom.

    Goed, veel te lange post, conclusie, schrap mij maar met tranen in jullie coole oogjes van de lijst, ik zal aan jullie denken, gnagna, maar ik kan helaas niet mee :3

    Oh, en trouwens, ik ben kinda blut op het moment ;D


    Intersectional feminist

    Utrecht zou nog lukken voor mij. Ik moet dan wel 3 uur reizen, maar het is nog relatief goedkoop (€ 23,50 voor heen en terug). Dus misschien kom ik wel, afhankelijk van de datum. (:

    Janneke, we kunnen altijd nog ergens anders in de zomervakantie afspreken ofseu?
    Doe maar een suggestie, en wie weet 8D
    -ik schrap gewoon niemand van de deelnemers, die moeten gewoon komen, punt. :3-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Cloelia schreef:
    Utrecht is denk ik wel het verste wat ik kan. Nog meer die vanuit Sneek/Leeuwarden reizen trouwens?


    Ik, maar ik denk niet dat ik mag.
    Als ik mag, ga ik denk ik vanaf Veenwouden naar Leeuwarden en dan verder naar Utrecht.

    [ bericht aangepast op 17 mei 2012 - 12:23 ]


    You're strong enough to win without a war || Vaucluse >> Thread.

    Zet mij maar bij de niet deelnemers, ik mag niet komen xx.


    Derek and Meredith are soulmates.

    Mvr Evers hierzo, die wil ook een keer graag naar een meeting in de buurt.. Maar het ziet er zo raar uit want ik doe helemaal niet mee aan die wedstrijd maar is er nog plek voor een meisje? (flower)


    Shit happens but pee happens a lot more.

    Seeder schreef:
    Janneke, we kunnen altijd nog ergens anders in de zomervakantie afspreken ofseu?
    Doe maar een suggestie, en wie weet 8D
    -ik schrap gewoon niemand van de deelnemers, die moeten gewoon komen, punt. :3-


    Ik dacht YAYYYY, HET GAAT TOCH LUKKEN, maar toen bedacht ik me dat ik niet mocht xd.
    Ik heb gister nog heel erg sneaky gezegd dat ik niet naar een meeting zou gaan omdat ik niet kon en toen zijn mijn moeder dat ik sowieso niet mocht. Arghh, spelbreekster. *snik*


    Intersectional feminist

    Jongens, Ik krijg net een mailtje van Cultuurkaart.nl:

    Vanaf 1 juni kan het weer. Wat precies? Een Tienertoer kopen waarmee je vanaf 16 juli drie dagen voordelig kunt treinen. Vorig jaar kwam CJP voor het eerst met de Tienertoer. Dat was een giga succes, dus deze zomer doen we het lekker weer. Want zeg nou zelf: tijdens de vakantie drie dagen goedkoop met de trein, wie wil dat nou niet?!

    Een dagje Amsterdam, zonnen op het strand van Zandvoort en een middag naar Walibi bijvoorbeeld, en je hebt weer drie dagen lol gehad in je zomervakantie. En dat voor iets meer dan drie tientjes.

    Iedereen van 12 tot en met 18 jaar kan de Tienertoer kopen. Daarmee kun je in de tweede klas door Nederland reizen.

    Het werkt heel simpel. Je koopt de Tienertoer vanaf 1 juni, via www.spoordeelwinkel.nl, voor maar
    € 33,-. Vervolgens mag je zelf kiezen wanneer je de drie reisdagen gebruikt, in een periode van twee weken tijd. Daar zijn vier verschillende reisperiodes voor, zie hieronder:

    P1: week 29/30 (16 t/m 29 juli)
    P2: week 30/31 (23 juli t/m 5 augustus)
    P3: week 31/32 (30 juli t/m 12 augustus)
    P4: week 32/33 (6 t/m 19 augustus)

    Tienertoer + CJP Cultuurkaart = Extra deals
    Goede deal, dachten wij zo. Maar wacht. Er is nog meer. Als cultuurkaarthouder met een Tienertoer kun je op deze site binnenkort een dikke stapel kortingsbonnen downloaden. Leek ons wel handig, wanneer je straks door ons land reist. Meer informatie over en een link naar de kortingsbonnen vind je binnenkort op deze site.


    Deep inside, I've never felt alive

    Ik kan alleen de twee laatste weken van augustus nog, anders kan ik echt niet komen. Mijn vakantie zit een beetje té vol, vrees ik.