• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place:





    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's:

    Jongens.
    1) Max Lawson door SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xMarvelous - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow door SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerl
    ingen.

    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Joan (Marie) Rein.
    Goed, wat te eten? Ik let meer op mijn buik dan op de gangen waar ik doorheen moet lopen. Zo'n honger heb ik. Zelf heb ik wel wat eten bij me, maar dat is niet echt iets waar ik zo'n zin in heb.
    Ik ken de weg hier niet zo, maar ik vertrouw op mijn grommende maag die nog steeds naar wat eten verlangt om te verteren.
    Na een paar ruimtes in gewandelt te zijn krijg ik opeens dé geur in mijn neus.. de geur van eten. Ik volg mijn neus achterna en kom dan uiteindelijk in de.. Ja, juist. De kantine!
    Op dit moment is dit de hemel voor mij.
    Ik nam de moeite niet om rond te kijken en stormde op een apparaat af met wat snacks. De mensen die ook in de kantine zitten geef ik totaal geen aandacht aan.
    Ik druk het knopje in voor een zakje paprika chips, maar halverwege blijft het zakje hangen. De woede begint langzaam te borrelen en hoevaak ik er eerst ook zachtjes tegen aan trap, het komt maar niet naar beneden. Nu trek ik mijn wenkbrauwen samen en mijn ogen spuwen vuur. 'Verdomme, kom op! Klotemachine!'
    Een trap tegen de machine aan vergezelt de ruimte van de kantine.

    [Sorry, voor de late reactie. Ik had zelf a little bit of a fight net. D:


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Mallory Tracy

    "Het is maar wat je interessant noemt." zeg ik schouder ophalend. Ik verplaats de aandacht van het vreemde meisje naar de seks door plotseling een enorm hoog tempo aan te nemen.


    Your make-up is terrible

    [Hahaha, zeker interessant. Ik moet zeggen, jullie doen wel lang over de seks :P hahaha.

    Iemand die nog richting kantine gaat? Meet me, pleaassss, want I've got nothing to doo, Judy heeft net hallo gezegd, haar naam, en gevraagd wie de rest is ;D EN JA, ik weet dat dat wanhopig klinkt xd]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    [ooooo, ik ga richting Joan]

    Judy
    Terwijl ik sta te wachten of iemand antwoord gaat geven komt er een meisje achter me binnengestormd. Ze stormt op de snackautomaat af en vloekt dan tegen dat ding. Ik loop naar haar toe en geef een schop tegen de automaat, het zakje paprikachips valt naar beneden en ik pak het en geef het aan haar.
    'Eet verslaving?' vraag ik aan haar.


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joan (Marie) Rein.
    Vanuit mijn ooghoeken zie ik een ander iemand op mij aflopen. Fijn, heb ik weer. Dit is wel het laatste waar ik zin in heb.
    Het meisje trapt ook tegen de machine aan en het zakje valt nu helemaal naar beneden. Ze pakt 'm voor me en geeft het aan me. 'Eet verslaving?'
    Ik wilde zeggen dat het haar niets aangaat, maar antwoord alleen met een: 'Nee.'
    Ik gris het zakje uit haar handen en loop richting een tafeltje bij de muur, ga vervolgens op de tafel zitten met mijn rug tegen de muur aan en vreet me vol met de chips.
    Waarom praat ze tegen me? Gosh. Verveelt ze zich ofzo? Ik wil alleen mijn eten.

    [Sorry, dat ik nogal wat kort antwoord haha. Ik ga nu roken, dus kan wat later antwoorden.]


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rome jackenson
    Ik kreun zachtjes en hijg steeds sneller als ze een hoger tempo aanvoerd.
    Ik zucht van genot en trek haar naar me toe om weer het bijt-spel in haar nek te doen. Ik haal diep en snel adem door mijn neus.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    Ik kreun wat luider nu, vanwege het hoge tempo en omdat hij me bijt. Mijn nagels staan in zijn schouders waar ik hem vasthou en mijn ademhaling is aanzienlijk versnelt vergeleken met net.


    Your make-up is terrible

    Sonny Mabel Puckerman
    Zachtjes duwde Rylie me naar achter op het bed. Aan de klap op het nachtkastje kon ik merken dat ze de fles rum had neergezet, ik kon het echter niet zien want ik had mijn ogen gesloten. Zachtjes liet Rylie haar tong langs die van mij glijden, wat voor een electriciteit schok zorgde. Ik voelde hoe de druk naast mijn hoofd in het matras vergroot werd en ik voelde haar vingertoppen langs mijn middel glijden waarna deze op mijn heup bleven liggen. Zachtjes duwde ik mijn lichaam iets omhoog en liet ik mijn handen langs haar zij glijden, mijn vingertoppen trippelde over het dunne stof heen terwijl ik speels mijn tong over haar gehemelte liet glijden en daarna zachtjes op haar onderlip zoog. 'maar als ik meer moet oefenen, heb ik wel een proefkonijn nodig.' giegelde ik, waarna ik haar lip had losgelaten en terug in het bed zakte.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Judy

    Ze grist het zakje uit mijn handen en loopt van me weg. En bedankt denk ik bij mezelf. Ik loop naar de tafel waar het meisje ging zitten, kijkend hoe ze haar chips als een bezetene naar binnen zat te werken en zei:
    'Hoe heet je, en wat is dan wél je verslaving? Ik ben niet gek, iedereen hier heeft een verslaving, behalve de leraren dan.'


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Joan (Marie) Rein.
    Het meisje komt naar me toelopen. Fijn, was die hint dan niet genoeg? Pfft, wat een moeilijk iemand is zij. Moet ik dan echt zó duidelijk zijn.. Moet ik dan serieus zeggen: Rot op. Ik heb geen zin in zulke mensen als jou?
    Nee. Ik schud mijn hoofd zachtjes. Hoe zeer ik me hier ook aan irriteer, ik doe het niet, want heb geen zin in een ruzietje. Niet nu.
    'Hoe heet je, en wat is dan wél je verslaving?' Vraagt ze aan me als ze bij me aankomt. 'Ik ben niet gek, iedereen hier heeft een verslaving, behalve de leraren dan.' Nee, tuurlijk meid. Je bent niet gek, wat jij wilt, maar dat heb ik je ook niet verteld.
    Ik zucht. Waarom is het zo van belang wat voor verslaving ik heb? Het gaat haar ook niks aan. Ik ken haar helemaal niet.
    'Ja, ik heb verslavingen. Maar dat gaat je niets aan,' zeg ik tactvol.
    'Ik heet trouwens Joan,' antwoord ik, terwijl ik nog wat chips in mijn mond prop.


    Don't walk. Run, you sheep, run.


    Rome Jackenson


    Ik sluit mijn ogen en pak de dekens vast. Even later kijk ik naar haar. ´Nu jij nog.´ grinnik ik.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    'Ja, ik heb verslavingen. Maar dat gaat je niets aan,' zegt ze.
    'Ik heet trouwens Joan,' vervolgt ze.
    'Aangenaam, ik ben Judy. JJ, wat een toeval. Ik snap je, je denkt, whothefuck is she dat denkt dat ik zin heb om te praten. Maar goed, ik ga alweer, als je toch niets kwijt wil.' zeg ik haar.

    [ik ga nu weg guys, ttyl]


    I'm Ellie's & Mitshy's little secret. Rawr.

    Mallory Tracy

    Ik bijt even op mijn onderlip, sinds wanneer denken mannen daaraan? Dat is wel erg zeldzaam. Het is niet zo moeilijk en dan ook snel gebeurd. Na een wat luidere kreun zak ik lichtelijk in elkaar.


    Your make-up is terrible

    Joan (Marie) Rein.
    'Aangenaam, ik ben Judy. JJ, wat een toeval.' Zegt ze. Huh, hoe kan ze nu nog zo gaan reageren? Ik had allang een vijandig antwoord verwacht van haar.
    'Ik snap je, je denkt, whothefuck is she dat denkt dat ik zin heb om te praten.' Ja, precies. Dat denk ik, ja.
    'Maar goed, ik ga alweer, als je toch niets kwijt wil.' zegt ze me.
    Nu komt er wat gegrinnik uit mijn mond wat een beetje spottend lijkt, maar zo is me lach nu eenmaal. 'Wacht even ehh, Judy?' Judy was 't toch? Ach ja, als ik het fout had, dan verbeterde ze me vanzelf wel weer.
    'Nog bedankt hé om mijn eten te redden uit dat rottende blik daarzo.' En ik knik richting de automaat.


    Don't walk. Run, you sheep, run.

    Rylie Malika Daniëls
    Ze duwde haar lichaam zachtjes iets omhoog en liet haar handen langs mijn zij glijden, waardoor ik haar vingertoppen door het dunne stofje van mijn shirt heen voelde komen. Dit zorgde voor een paar rillingen over mijn lichaam en ik merkte dat ik wat zwaarder begon te ademen op het moment dat haar tong speels over mijn gehemelte gleed, waarna ze zachtjes op mijn onderlip zoog. Ik deed hetzelfde daarna terug bij haar. “Maar als ik meer moet oefenen, heb ik wel een proefkonijn nodig.” Giechelde zij, waarna ze mijn lip los had gelaten. Ik grijnsde weer, maar het zag er hongerig uit, alsof ik meer van haar nodig had. “Minder praten, meer actie.” Zei ik nog net tegen haar, voordat ik mijn lippen alweer op die van haar drukte.


    Quiet the mind, and the soul will speak.