• Yep, ik ga binnenkort naar het gehoorcentrum om op maat gemaakte oordopjes te laten maken. Eerlijk gezegd zie ik er echt tegen op.
    Niet om die oordoppen, want dan moet ik die flashy wegwerpdopjes niet meer. Maar als ze daar mijn gehoorschade gaan meten. Ik wil liever niet weten hoever ik mijn oren kapot gemaakt heb.
    Ik heb dus een permanente piep in mijn oren. Het is vorig jaar rond pasen allemaal begonnen met die zware verkoudheid, waardoor ik een non-stop fluittoon in mijn oren kreeg. Oorarts geweest, bleek het uiteindelijk van de verkoudheid te komen, toen had ik nog geen schade. Ik had het eerst heel moeilijk om met die piep te leven. Nu niet meer. Maar daarna had ik een concert met de harmonie (ik speel dwarsfluit) en daar moesten ze zo nodig met een medley van deep purple een band uit nodigen. En sinds toen is de piep verergerd en denk ik dat ik wél gehoordschade heb opgelopen. Ik zie er zo tegen op.
    Zijn er nog zo'n lotgenoten met een permanente piep? En zijn er nog die oordoppen hebben? Zoja, hoeveel hebben ze bij jullie gekost?

    En nog 1 tip, bescherm je oren voor het te laat is. Ik weet dat sommige het belachelijk vinden, maar zo'n fluittoon wil je écht niet, geloof me. :Y)

    [ bericht aangepast op 21 juni 2012 - 20:25 ]


    "Do not be angry with the rain; it simply does not know how to fall upwards.” - Vladimir Nabokov