• This isn't school
    It's worse.


    SURVIVING BOARDING SCHOOL

    Surviving Boarding school - Story:
    iets wat moeilijker is dan het lijkt. Samen met een kleine bende stoute kinderen wordt je opgesloten in een afgesloten gedeelte in Engeland; Lake Boarding School for Boys and Girls. Deze mensen hebben allemaal een verleden met een verslaving, van seksverslaving, tot drank, gok of drugsverslaving. Er heerst een grote rivaliteit tussen de jonge mensen, maar uiteindelijk beslissen ze toch samen te werken om een manier te vinden om hieruit te ontsnappen.

    Surviving Boarding school - Place:





    De afgelegen school is een enorm gebouw, maar slechts 20 leerlingen mogen hier binnen. De plaats is bewust afgelegen gehouden, onbereikbaar de "normale" beschaving. Enkel het park en de binnenplaats zijn toegankelijk voor de leerlingen. Het park is redelijk groot , met enorme bomen. Overal -zowel in school als in het park-, zijn camera's geïnstalleerd om de jongeren in de gaten te houden.


    Surviving High School - Personage's:

    Jongens.
    1) Max Lawson door SUMMERx Seks, alcohol, drugs
    2) Owen Richard Allison door Burlington -Aandacht, drugs
    3) Gino Lorenzo James door Intan - Alcohol, roken, blowen, agressieverslaving
    4) Damion Nightshade door Telekinetixx - Nachtverslaving
    5) gereserveerd door Tessera
    6) Jayden Jason Bright door HurtedHeart - Alcohol, drugs, roken, de maan
    7) Jukka Kilian Noway door Nidiot - Stuntverslaving
    8) Xavier Vernay Parcifal door scribere - Drugs, drank, geldverslaving
    9) Joshua Alexander Rider door BNK - Drugs, roken, drinken
    10) Paco Donson door Trident - Alcohol, gamen
    11)

    Meisjes.
    1) Adriana -Iana of Nana- Marjory Greppleton door Burlington - Roken, shoppen
    2) gereserveerd door Space
    3) Lowie Neville door Mebarak - Werkverslaving
    4) Judy Fox door Jaimyhoi - Kicken, lolly's
    5) Mallory Tracy door Assassin - Computerhacken
    6) Chayenne Sharona Avery door NightShot - Alcohol, drugs, shoppen, anorexia
    7) gereserveerd door Dodsspillet
    8) Leighanne 'Lee' Jade Hudgins door xMarvelous - Sportverslaving
    9) May Rose White door HurtedHeart - Drugs, geur van brandende dingen
    10) Rylie Malika Daniels door Morticia - Alcohol, morfine, drugs
    11) Dallas Alyssa Payton door Forbes - Vuurverslaving/obsessie
    12) Nicole Yasmine Blades door xFlyy - Drugsverslaving
    13) Scarlet Savage billington door Szcarlet - Alcohol, drugs
    14) Gereserveerd door Mordacious
    15) Sonny Mabel Puckerman door Nidiot - Shoppen, internet, gsm
    VOL

    (Sexy) Leerkrachten.
    1) Liam Mellow door SUMMERx
    2) Damon Tyler Hides door NightShot
    3) gereserveerd door TheRumIsGone
    4) Jane Fletcher door Frodo - Vroegere seksverslaving
    5)

    Surviving High School
    Naam.
    Leeftijd.
    Karakter.
    Soort Verslaving (gokken, seks, games, alcohol, drugs, anorexia, internet, shoppen,...).
    Waarom Verslaving?.
    Uiterlijk (foto+beschrijving).
    Extra.

    _____
    RULES
    * max. 2 personages per persoon.
    * Out Character: schrijven met haakjes!
    * leerkrachten hebben geen verslaafdheid.
    * leeftijd perso's: leerlingen: 16-22 j. / leerkrachten: 20-29 j.
    * ga niet te ver in relaties, ruzie's,.. (geen doden,verkrachtingen,..).
    * stuur een privébericht als je een probleem/vraag hebt.
    * Bij naamverandering even doorgeven aub.
    * als ik niet online ben en er moet een nieuw topic geopend worden, dit even melden aan me, maar er mag gerust een topic geopend worden.
    * niemand wordt uitgesloten.
    * ...

    Eerste react: foto van je personage erbij aub (;
    BEGIN: Alle "leerlingen" bereiden zich voor om te vertrekken richting kostschool. Ze kennen elkaar niet, en er wordt hun bij aankomst hun kamer toegewezen. Jongens en meisjes slapen in een apart gebouw, het is strikt verboden om het andere geslacht te bezoeken s'nachts.
    Leekrachten bereiden hun lessen voor en maken zich klaar voor een nieuw schooljaar met nieuwe kinderen. Zij slapen in het hoofdgebouw, gescheiden van de leerl
    ingen.

    VOORLOPIG lessenrooster:
    1e uur: biologie
    2de uur: frans
    3de uur: drama
    4de uur: wiskunde
    5de uur: psychologische bijstand i.v.m. verslaving
    6de uur: " "
    7de uur: engels

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 11:28 ]


    "I have written you down. Now you will live forever, and all the world will read you."

    Rome Jackenson
    Ik merk dat haar stem ongeïnteresseerd is maar dat kan me niks schelen. 'Sport en seks.' mompel ik en trommel met mijn vingers op de tafel. 'Er is hier niet eens een sportveld.' zeg ik half in mezelf.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Sonny Mabel Puckerman
    'Trouwens, als ik je zou martelen, zou ik je gezicht heel laten, die is inderdaad mooi.' grijnsde Rylie ondugend, waarna ze opstond om haar tassen weg te leggen. Ik grinnikte even en ging wat comfortabeler op het bed zitten met mijn rug tegen de muur en nam nog een slok van de rum terwijl ik Rylie in me opnam. 'hè, je noemt mij wel klein, maar zelf ben je ook zo gigantisch.' merkte ik sarcastisch op, terwijl ik haar speels aankeek de fles nog een keer aan mijn lippen zetten en hem daarna op het nachtkastje plaatste en in kleermakerzit ging zitten. Mijn handen onder mijn kin plaatste en nogmaals naar Rylie keek.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 22:27 ]


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    (ff in mijn topics dumpen;P)


    If there's no risk, there's no reward.

    Mallory Tracy

    "Sport en seks." is zijn antwoord. "Er is hier niet eens een sportveld." Wauw. Nou, vind ik niet erg, ik ben niet van de onnodige beweging.
    "Nou, dat kan je combineren." zeg ik en er speelt plotseling een glimlachje om mijn lippen heen. Als ik al eens ergens behoefte aan heb, wat weinig voorkomt, weet ik naar wie ik toe moet gaan.


    Your make-up is terrible

    Rome jackenson
    'Ja dat weet ik en denk dat ik dat ook ga doen.' zeg ik en stop met trommelen. 'Maar dan moet ik wel iemand hebben die het ook wil..'ik zucht diep en negeer de drang om de tafel op te pakken en helemaal kapot te gooien in de kantine.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Rylie Malika Daniëls
    In mijn ooghoeken zag ik hoe zij een slok van de rum nam. “Hé, je noemt mij wel klein, maar zelf ben je ook zo gigantisch.” Merkte ze sarcastisch op, terwijl ze me speels aankeek en ik grijnzend tegen de kast aanleunde. “Je bent wel een leuk kleintje, hé?” Grijnste ik. Ze plaatste de fles nog een keer tegen haar lippen en zette hem daarna op het nachtkastje, waarna ze in een kleermakerszit ging zitten en met haar handen onder haar kin mij nogmaals aankeek. “Bevalt het of moet ik wat dichterbij komen?” Grijnsde ik ondeugend, maar ik zei het met een droge toon in mijn stem. “Wil ik wel, hoor.” Lachte ik een beetje donker en ik zette een paar stappen in haar richting waarna ik voorover boog naar haar totdat mijn gezicht vlakbij die van haar kwam. Zo kwam er eigenlijk wel inkijk bij mijn shirt, maar dit soort gedoe maakte mij eigenlijk nooit uit. Ik vond het alleen maar leuk.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 22:39 ]


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Mallory Tracy

    "Dat zal wel niet erg moeilijk zijn te vinden in deze school met pubermeisjes die vol zitten met hormonen." Diezelfde glimlach speelt nog om mijn lippen en ik vraag me af of ik onder dezelfde categorie val. Nee, dat niet.


    Your make-up is terrible

    Rome jackenson
    'Ja maar dan moet je de goede hebben en daar en ik echt heel slecht in. Kijk dat jij niet zo bent dat voel ik gewoon aan. Maar Bin andere is het soms alleen maar uitdagen en meer niet. En bij mij is het echt een verslaving...' ik leg mijn hoofd nu wel met enige kracht op tafel. Ik had nu of een meisje nodig, of een groot sportveld waar km heel hard kon rennen of verspringen of zo. Als ik heel snel even moet sporten dan helpt hardlopen het meest en handbal ook.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    Ik haal achteloos mijn schouders op. "Ga een rondje door de katine rennen joh." zeg ik tegen hem. "Dan kom je misschien een beetje van dat gestress af, het is irritant."


    Your make-up is terrible

    Rome jackenson
    'Als er een iemand weet dat het irritant is dan ben ik her wel.' zeg ik half geïrriteerd. 'Maar om jou blij te maken...' ik begin rondjes te rennen door de kantine en blijf maar rennen en rennen en rennen.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Mallory Tracy

    Ik bekijk hem rustig en op mijn gemak, rondje na rondje na rondje. Ondertussen neem ik plaats op de tafel en zet ik mijn voet op een stoel neer, mijn andere voet bungelt in de lucht. "Ben je al klaar?" vraag ik. "Zweet trekt vrouwen aan hé."


    Your make-up is terrible

    Sonny Mabel Puckerman
    'je bent wel een leuk kleinte hè?' grijnsde Rylie terwijl ze tegen de kast aanleunde. 'De allerleukste.' grijnde ik speels terwijl ik haar nogsteeds aankeek. 'bevalt het je of moet ik wat dichterbij komen?' zei ze ondeugend maar tog droog. 'Wil ik wel hoor.' ging ze verder. Het klonk speels maar toch donker. Op dat moment deed ze een paar stappen naar voren en boos ze zich naar me toe. Ik bleef precies zitten zoals ik zat en keek haar uitdagend aan. Een duidelijk inkijk werd zichtbaar maar mijn ogen bleven in die van Rylie gepint. Zachtjes begon ik te giechelen. Ze was nog maar een paar centimeter van me vandaan en de blik in haar ogen was donker. ransend snel boog ik me naar voren om een klein kusje op haar mond te drukken en daarna liet ik me opzei vallen op het matras. Ik draaide me op mijn rug en plaatste mijn voeten tegen de muur. Met een. Gekanteld hoofd keek ik grijnzend naar Rylie. 'jij hebt trouwens ook wel een mooi hoofd.' kwam ik terug op wat ze eerder gezecht had.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniëls
    Ze bleef echter zitten zoals ze zat en keek me terug uitdagend aan, en ook al wist ik dat ik een duidelijk inkijk had, Sonny bleef haar ogen nog steeds in die van mij pinnen, waarna ze zachtjes begon te giechelen. Razendsnel boog ze zich opeens naar voren en drukte een klein kusje op mijn mond, om daarna droog opzij op het matras te vallen. Ik was even verbaasd dat zij dit ook bij mij durfde te flikken en likte dus even over mijn lippen om haar grijnzend aan te kijken. Ze had zich ondertussen op haar rug geplaatst met haar voeten tegen de muur, terwijl ze me met een gekanteld hoofd aankeek, zei ze, “Jij hebt trouwens ook wel een mooi hoofd.” Ik merkte dat ze op eerder terug kwam, van wat ik gezegd had.
    Ik moest even kort, rauw lachen en liep toen zo om naar het bed dat ik op het bed kon klimmen en toen op haar ging zitten. Mijn beide handen lagen langs haar hoofd en ik keek haar uitdagend aan, zodat ze niet zomaar weg kon.
    “Jij hebt wel lef, hé, rooie. Vind je me niet intimiderend?” Langzaam maar zeker kwam ik dichterbij, totdat ik weer net zo dichtbij was als net – misschien nog wel dichter. Bijna niemand had het zo lang bij mij vol gehouden en daarom verdiende ze straks wel een cadeautje, vond ik, grinnikte ik duister in mijzelf.


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Sonny Mabel puckerman
    Rylie moest even lachen en liep daarna op het bed heen om er vervolgens op te klimmen ik volgde al haar bewegingen maar kon totaal geen weerstand bieden op het
    Moment dat ze op me kwam zitten en mijn handen boven mijn hoofd vastpakte. 'je hebt wel lef hè, rooie. Vind je me niet intimiderend?' vroeg Rylie terwijl ze
    Dichterbij kwam. Ik kon onderhand haar adem voelen en ruiken. Hij rook baar rum, net als die van mij nu waarschijnlijk. 'Enorm!' ik zette grote ogen en een pruilip op en probeerde haar bang aan te kijken. 'Doe me alsjeblieft geen pijn. Ik moet nog zoveel doen voordat ik sterf.' zei ik dramatisch. Maar helaas voor mij was ik nooit een goede actrice geweest en al snel schoot ik in de lach. Zachtjes lag ik daar te Grinniken terwijl mijn ogen alweer in die van Rylie waren gepint. De duistere blik in haar ogen was nog steeds niet verdwenen waardoor ik me af begon te vragen wat er in haar hoofd omging.


    ''yOu aLreaDy kNoW wHaT'S uP''

    Rylie Malika Daniëls
    Sonny rook naar rum en naar iets zoets, stelde ik vast toen ik nog dichter naar haar toe boog. “Enorm!” Ze zette grote ogen op en een pruillip en probeerde mij zelfs bang aan te kijken. “Doe me alsjeblieft geen pijn. Ik moet nog zoveel doen voordat ik sterf.” Zei ze dramatisch, maar niet vlak daarna schoot ze echter in de lach. Ik keek de hele tijd emotieloos naar haar, met mijn muur zwaar opgebouwd. Ze keek weer in mijn ogen en precies op dat moment begon ik te grijnzen. Het was een speelse, ondeugende grijns op mijn zachtroze, volle lippen. “Zoveel dingen voordat je sterft? Hoort daar misschien bij dat je mij moet kussen? Want daar kan ik wel voor zorgen.” Grinnikte ik, alleen maar speels nu, maar ik kon het niet laten een donkere, mysterieuze blik in mijn ogen te laten. Toen liet ik mijn lippen op die van haar, voordat ze ook maar kon protesteren of iets kon zeggen en kuste haar gelijk speels.

    [Wauw, dit wordt fout :') I like, Rylie likes. Everyone happy. :Y):9~]


    Quiet the mind, and the soul will speak.