• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Waarom moet ik het verzinnen?"
    Ik haal lachend mijn schouders op en luister glimlachend naar haar mooie stem. Wanneer ze heel even stopt met zingen, druk ik mijn lippen op de hare. Ik laat mijn handen over haar lichaam glijden en sluit mijn ogen. Dit meisje doet iets met me wat ik al heel lang niet meer gevoeld heb, en ik wil het voorlopig nog niet kwijt.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Wanneer hij zijn lippen op de mijne drukt voel ik zijn handen over mijn lichaam glijden. Ik lik uitdagend over zijn lippen en druk mijn handen tegen zijn borstkas aan. Heel even breek ik de kus af om naar adem te happen en grinnik zachtjes, waarna ik mijn lippen weer passioneel op de zijne druk.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik vind het meer dan fair als ze mijn hand weg slaat, dus zeg ik er niks van.
    "Nu niet. Nou, wil je gaan. Voor mij maakt het niet uit, en die mobiel had ik eigenlijk toch niet nodig."
    Ik glimlach en geef haar een klein kusje.
    "Ja, ik heb best wel zin om een keer uit te gaan. Stuur maar dat we komen, als jij wilt gaan," zeg ik rustig. Ik loop naar de stereo en zoek een zacht muziekje waarop ik terug naar Fedea loop en haar in mijn armen neem.
    "Wil je met me dansen?" vraag ik.
    Ik beweeg rustig op het ritme van de muziek.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    Ik laat mijn armen om haar middel glijden en zuig zacht op haar onderlip.
    "Wat een fijne douche-mensen zijn wij toch," fluister ik lachend tegen haar lippen aan.
    Ik kijk in haar ogen en grijns even.
    "Ik ga me straks zo hard moeten inhouden."


    Fedea

    "Ja, ik heb best wel zin om een keer uit te gaan. Stuur maar dat we komen, als jij wilt gaan."
    Ik knik en antwoord dat we zullen komen, als hij het adres en uur nog doorstuurt. Net wanneer ik op 'send' heb gedrukt, voel ik twee armen om me heen en glimlachend sluit ik mijn ogen.
    "Wil je met me dansen?"
    Ik knik zachtjes en draai me om om een kusje op zijn lippen te drukken.
    "Natuurlijk."
    Giechelend maak ik een buiginkje.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat een fijne douche-mensen zijn wij toch. Ik ga me straks zo hard moeten inhouden." Giechelend kijk ik hem aan en druk mijn lippen weer op de zijne.
    "Ja en daarom halen we het nu een beetje in." vul ik zijn woorden aan en druk hem iets dichter tegen me aan. Ik voel de dikke waterdruppels op mijn hoofd landen.
    "En anders gaan we toevallig beide naar buiten, het is niet dat iemand ons gaat achtervolgen of zo." zeg ik lachend en kijk hem in zijn mooie ogen aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Ja en daarom halen we het nu een beetje in. En anders gaan we toevallig beide naar buiten, het is niet dat iemand ons gaat achtervolgen of zo."
    "Hmm, pas daar maar mee op. Cam heeft overal een zintuig voor, geloof me."
    Ik grinnik en druk kusjes op haar lippen.
    "Maar Cam is hier nu niet."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Hmm, pas daar maar mee op. Cam heeft overal een zintuig voor, geloof me. Maar Cam is hier nu niet." Ik frons mijn wenkbrauwen even.
    "Is ze zo erg?" vraag ik lachend aan hem en haal mijn hand even door zijn haar. Ik laat mijn blik even door de douchecabine glijden, zoekend naar shampoo om mijn haren te wassen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Is ze zo erg?"
    Ik knik lachend.
    "En of."
    Ik zie dat ze rondkijkt, en tover een fles shampoo tevoorschijn, doe een beetje op mijn hand en begin haar haren in te zepen. Lachend maak ik er een mooie hanenkam van.
    "Staat je prachtig."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Atreyu

    "Natuurlijk."
    Ze maakt een buiginkje en maak hetzelfde gebaar. Om het nog iets plechtiger te maken, neem ik haar hand vast en geef een kusje op de rug ervan.
    "Prinses," glimlach ik.
    Ik leg mijn handen op haar heupen en doe haar meebewegen op de muziek. Subtiel trek ik haar steeds wat dichter tegen me aan. Ondertussen staar ik haar de hele tijd in de ogen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Prinses."
    "Meneer de Wachter."
    Geamuseerd kijk ik hem aan, en weet dat ik me nog nooit zo verliefd heb gevoeld. Ik ga dichter tegen hem aan dansen, en ga op mijn tenen staan zodat ik mijn lippen op de zijne kan drukken.
    "Ik hou van je," zeg ik zacht.
    "Meer dan van mezelf."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Staat je prachtig." Wanneer hij een hanenkam van mijn haar probeert te maken, haal ik mijn hand er snel doorheen, waardoor mijn haar onder het sop komt de zitten. Vlug smeer ik het lachend op zijn wang en stap een klein stukje naar achteren.
    "Staat je ook heel mooi." voeg ik er grinnikend aan toe.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Atreyu

    Ik sluit mijn ogen als ik haar zachte lippen op de mijne voel.
    "Ik hou van je. Meer dan van mezelf."
    Ik glimlach tegen haar lippen aan en kus haar nog een keer zachtjes.
    "Dat is inderdaad niet gezond," fluister ik. "Maar wel heel lief van je."
    Ik open mijn ogen om de ondeugdende fonkeling te onthullen. Eigenlijk mag ik haar niet zo plagen. Het is best gemeen.
    "Ik kan niet beschrijven hoeveel ik van je hou," antwoord ik serieus.
    Ik haal een hand door haar haren terwijl ik haar liefdevol aankijk.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Rey

    "Staat je ook heel mooi."
    Serieus kijk ik haar aan en knik.
    "Dank je, ik laat een baard groeien."
    Ik kijk haar glimlachend aan.
    "Dan kan ik met Kerstmis mijn droom vervullen en Kerstman spelen."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Dank je, ik laat een baard groeien. Dan kan ik met Kerstmis mijn droom vervullen en Kerstman spelen." Ik trek mijn wenkbrauw serieus op en begin dan te lachen, snel veeg ik met mijn hand het schuim van zijn gezicht af en druk een klein kusje op zijn lippen.
    "Doe dat maar niet." zeg ik zachtjes en kijk hem glimlachend aan.
    "Je bent perfect zo." Meteen druk ik mijn lippen teder op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Fedea

    "Dat is inderdaad niet gezond. Maar wel heel lief van je. Ik kan niet beschrijven hoeveel ik van je hou."
    Ik grinnik zachtjes en kijk hem dolverliefd aan. Ik druk kleine kusjes op zijn lippen, en houd snel de handdoek vast wanneer ik hem voel wegglippen.
    "Misschien iets anders aandoen om te dansen?" fluister ik zacht, alsof er iemand in de buurt is die ons kan horen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.