• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Camargue

    Ik voel dat ik bloos, als Liam naar me staart, en bijt even op mijn onderlip.
    Ik druk mijn lippen op de zijne en geef hem net zo'n vurige kus als degene die ik net van hem mocht ontvangen.
    Ondertussen ga ik op zoek naar zijn handen en als ik ze gevonden heb, leid ik ze naar mijn borsten. Met een speelse grijns leg ik ze er op.
    Om een opkomende kreun te smoren, druk ik mijn lippen weer op de zijne.

    Irial

    "Weet ik wel... Want ik hou van je."
    Er verschijnt een brede lach op mijn gezicht en in de hoop dat ze zich er iets beter door voelt, trek ik de dekens over ons heen.
    "En ik van jou," zeg ik zacht terwijl ik haar wang aai. Ik schraap mijn keel en zet een ernstig gezicht op.
    "Nou dan, waar was ik gebleven?" brom ik. Ik grinnik even en wiebel met mijn wenkbrauwen. Ik veeg voorzichtig haar rode lokken van haar borsten en geef er kleine kusjes op. Ik neem haar tepel in mijn mond en zuig er zachtjes op. Als ik me niet vergis, vond ze dat daarnet wel prettig. Mijn hand glijdt even tussen haar benen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Zacht masseer ik haar borsten terwijl ik haar tegen mijn lippen aan voel kreunen. Ik ben erg voorzichtig aangezien ik haar inverband met de wond geen pijn wil doen.

    Madeline

    "Nou dan, waar was ik gebleven?" Hij veegt mijn haar weg en plaats kleine kusjes op mijn borst. Hij neemt een tepel in zijn mond en zuigt erop. Ik reun zacht zijn anam en voel hoe hij een hand naar beneden laat glijden. Kras met mijn nagels over zijn onderbuik langs zijn penis.

    Camargue

    Ik ben vertederd als ik merk hoe voorzichtig Liam met me omgaat en beloon hem met nog een flinke kus. Ondertussen voel ik mijn onderbuik kriebelen en ik besef dat mijn hoogtepunt niet meer veraf is.
    Ik bewegen mijn heupen iets sneller en maak mijn lippen los van die van Liam. Vervolgens zet ik ze in zijn hals terwijl ik zachtjes met mijn nagels over zijn onderbuik kras.
    Kreunend mompel ik zijn naam tegen zijn hals aan. Ik lik en bijt er zachtjes en als ik merk dat het zo ver is, verberg ik mijn gezicht volledig in zijn hals om mezelf het zwijgen op te leggen.

    Irial

    Als ze mijn naam kreunt, besluit mijn kleine vriend meteen weer te willen meewerken. Ik hap even naar adem als ik haar nagels op mijn buik en langs mijn penis voel.
    Rustig ga ik boven haar hangen en terwijl ik haar teder kus, glijd ik voorzichtig bij haar binnen. Ik kreun haar naam even tegen haar lippen aan en begin heel langzaam te stoten.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Camargue versneld het tempo en daarmee ook mijn hoogtepunt. Ik kreun haar naam en sla mijn armen om haar heen als ze met haar gezicht in mijn hals bij me ligt. Hijgend kom ik op adem en aai ondertussen over haar arm.

    Madeline

    Voorzichtig komt Irial bij me naar binnen en ik kreun net als hij doet. Hij kust me en begint langzaam en blijkbaar voorzichtig te stoten. Ik prevel zijn naam en verstrengel onze vingers.

    Camargue

    Blijkbaar is ook Liam net op dat moment zover want ik voel me helemaal warm worden van binnen en hij slaat zijn armen om me heen terwijl hij mijn naam kreunt.
    Hijgend lig ik nog na te genieten en ik ril als hij over mijn arm wrijft.
    Omdat ik er zeker van ben dat ik op dit moment nog niet in staat ben tot spreken, hou ik nog even mijn mond. Ik zet kleine kusjes in zijn hals.

    Irial

    Ik vind het enorm opwindend als en hoe ze mijn naam kreunt. Haar vingers glijden tussen de mijne. Ik overlaad haar met tedere kusjes terwijl ik rustig aan het tempo iets opvoer. Af en toe rolt haar naam even over mijn lippen, tenminste de afkorting ervan want veel meer krijg ik er niet uit.
    Met mijn vrije hand ga ik voorzichtig over haar lichaam.
    Haar huid is zo zacht als zijde en ik ril er even door.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik sluit mijn ogen en probeer rustiger adem te halen. Ik heb geen benul van tijd maar eerlijk gezegt maakt me dat totaal niet uit. 'I-ik hou van je.' Ik zei het niet alleen om wat we net gedaan hebben maar omdat het waar is.

    Madeline

    Zijn hand gaat over mijn huid en doet me rillen. Hij voert het tempo op wat ik helemaal perfect vind. 'Iri.' Fluister ik en sluit even mijn ogen.

    Camargue

    "I-ik hou van je."
    Er verschijnt een brede glimlach op mijn lippen en voorzichtig rol ik van hem af of me zo snel mogelijk weer tegen hem aan te vleien.
    "Ik hou van je."
    Mijn stem beeft een beetje, puur van de opwinding die nog in mijn lijf blijven hangen is. Ik weet niet waarom precies, maar dat was een van de beste potjes seks die ik al gehad heb.
    "Zoveel," fluister ik nog. Ik leg mijn hoofd op zijn schouder en staar naar zijn knappe gezicht.

    Irial

    "Iri," fluistert ze.
    Ik vind het altijd opwindend als mensen me zo noemen. In deze situatie heeft het zelfs zo'n effect dat ik er nog harder van wordt.
    Ik zet mijn lippen in haar hals en begin zachtjes op haar warme huid te zuigen. Mijn hand klemt zich om haar heup zodat ik wat dieper in haar kan komen.
    Ze is geweldig, meer kan ik niet zeggen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Cosette schreef:
    Atreyu

    Ik kan niet anders dan lachen als ze giechelt, het is zo'n grappig geluid.
    "Geloof me, dat zou ik nooit wensen. Je hebt me de smaak te pakken doen krijgen, vrees ik."
    Ik zet mijn lippen in haar hals. Zelfs al zouden ze me met mijn handen en rug gebonden op een stoel zetten en me knevelen, ik zou nog een manier vinden om haar aan te raken.
    Mijn handen glijden op en neer over haar rug.
    "Als het nodig geweest was, had ik nog maanden op je gewacht," fluister ik.



    Fedea

    Ik sluit genietend mijn ogen wanneer hij mijn hals kust en zijn handen over mijn rug strelen.
    "Als het nodig geweest was, had ik nog maanden op je gewacht."
    Een glimlach verschijnt op mijn gezicht en verliefd kijk ik hem aan.
    "Ik kan nog steeds niet geloven dat ik zo dom was dat ik je geflirt niet door had," zeg ik verontschuldigend.
    "En dan vooral dat ik het zelf niet echt doorhad dat ik jou ook meer dan leuk vond."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Liam

    Ik ga zacht met mijn vingers door haar haren. 'Hoelaat wilde je eigenlijk naar Rey en de rest gaan?' Prevel ik met gesloten ogen. Ik was nogal moe.

    Madeline

    Het duurt niet lang voor ik mijn orgasme voel aankomen. Ik beweeg met mijn heupen mee op het rytme dat hij aangenomen heeft.

    Atreyu

    "Ik kan nog steeds niet geloven dat ik zo dom was dat ik je geflirt niet door had. En dan vooral dat ik het zelf niet echt doorhad dat ik jou ook meer dan leuk vond."
    Ik kijk haar glimlachend aan en druk een kusje op haar mooie lippen.
    "Ik wilde het ook niet teveel laten doorschemeren. Ik was steeds bang dat ik je in een richting zou duwen die je niet uit wilde, en dat ik je dan helemaal zou kwijt raken," zeg ik zacht terwijl ik een lok van haar zachte haren achter haar oor stop. "Dat en het feit dat ik de eerste maanden niet echt doorhad wat die gevoelens betekenden."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik wilde het ook niet teveel laten doorschemeren. Ik was steeds bang dat ik je in een richting zou duwen die je niet uit wilde, en dat ik je dan helemaal zou kwijt raken. Dat en het feit dat ik de eerste maanden niet echt doorhad wat die gevoelens betekenden."
    Glimlachend kijk ik hem aan.
    "Waarom dacht je dat je me zou kwijtraken? Geef toe dat het al best opmerkzaam was dat we na 5 maanden de beste vrienden waren en zowat alles van elkaar wisten."
    Ik druk een kusje op zijn lippen.
    "Wat het nu alleen maar makkelijk maakt. Het lijkt me moeilijk in te beelden hoe mijn leven eruit zou zien zonder je."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Hoe laat wilde je eigenlijk naar Rey en de rest gaan?" vraagt Liam terwijl zijn vingers door mijn haren kammen. Heerlijk dat gevoel.
    "Ik weet het niet, ik zou eens moeten bellen," mompel ik slaperig.
    Met een hand ga ik op zoek naar het deken dat ik over ons heen sla.
    "We hebben nog wel e-" Een geeuw onderbreekt mijn zin. "Even. Het is volgens mij nog niet eens middag."
    Ik leg mijn hand op zijn borstkas en teken er hartjes op.

    Irial

    Als ze dan ook nog eens haar heupen begint mee te bewegen, heb ik al helemaal niet veel bloed in mijn hersenen meer over. Ik zou willen schreeuwen hoe lekker het is, maar de woorden komen niet.
    "Maddie," is het enige dat ik kan kreunen.
    Ik druk mijn lippen op de hare en bijt en zuig zachtjes op haar onderlip.
    Heel voorzichtig stoot ik nog iets sneller.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Even. Het is volgens mij nog niet eens middag." Ik glimlach en gaap ook. 'Ja en ik ben nu toch te moe om een liedje voor je te zingen.' Ik steun met mijn hoofd op haar hoofd en sluit mijn ogen.

    Madeline

    Ik hoor hoe hij mijn naam roept en kust me. Hij gaat nog iets sneller en ik voel hoe ik mijn hoogtepunt bereik. 'Iri' Zucht ik en kus hem opnieuw,

    Atreyu

    "Waarom dacht je dat je me zou kwijtraken? Geef toe dat het al best opmerkzaam was dat we na 5 maanden de beste vrienden waren en zowat alles van elkaar wisten. Wat het nu alleen maar makkelijk maakt. Het lijkt me moeilijk in te beelden hoe mijn leven eruit zou zien zonder je."
    Ik zucht even. Hoe graag ik haar ook zie, ik vind het moeilijk hier over te praten. Mijn glimlach blijft echter mooi op zijn plaats.
    "Ik was bang dat je zou denken dat ik je alleen in bed probeerde te krijgen," zeg ik bijna onhoorbaar. Ik kan me eerlijk gezegd niet inbeelden dat die gedachte ook niet door haar heen gegaan is op een bepaald moment. "En dat was zo, Fedea, omdat jij de enige was aan wie ik alles wilde vertellen. Nog steeds. Irial en Mathan zijn geweldige vrienden, maar ze kunnen niet aan je tippen als het daarop neerkomt."
    Met grote ogen kijk ik haar aan. Voor mij zijn dit een hele hoop bekentenissen.

    Camargue

    "Ja en ik ben nu toch te moe om een liedje voor je te zingen."
    Ik voel zijn hoofd op het mijne en nijp hem even.
    "Nou, bedankt Sanz. Zal ik je ook nog een keer een pleziertje doen?"
    Ik grinnik even zodat hij weet dat ik het niet meen. Ik heb er net zoveel plezier aan gehad als hij. Ik trek het laken wat verder over me heen zodat slechts mijn neus en ogen er nog bovenuit komen.
    "We mogen niet vergeten naar het gemeentehuis te gaan," zeg ik zacht.

    Irial

    Eerlijk gezegd had ik Madeline's orgasme helemaal niet zien aankomen. Ik kus haar zachtjes terug als ik haar lippen op de mijne voel en stoot terug een heel stuk trager tot ik ook ben klaar gekomen. Ik ga van haar af en trek haar tegen me aan. Ik doe snel eerst even het condoom af, leg er een knoopje in en gooi in de prullenbak naast mijn nachtkastje.
    "Je bent heerlijk, Madeline," fluister ik liefdevol in haar oor.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "We mogen niet vergeten naar het gemeentehuis te gaan," Ik knik. 'Inderdaad.. Misschien moeten we daar zo maar even naar toe gaan voor Rey ons verwacht.' Antwoord ik haar.

    Madeline

    "Je bent heerlijk, Madeline," Ik leg mijn hoofd op zijn borstkas en glimlach. 'Jij ook.' Fluister ik en neem zijn hand vast. Mijn vingers glijden tussen die van hem. Het past als puzzelstukjes.