• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Hé, niet slapen jij," Camargue prikt in mijn zij. Ik zucht. 'Maar ik ben moe.' Fluister ik en kijk haar aan voor ik haar wang kus. 'Dat snap je toch wel?' Girnnik ik.

    Madeline

    "Oeps," Zegt Irial als hij zacht op mijn vinger bijt. Ik glimlach en ga ook aan tafel zitten. 'Kan je eigenlijk goed koken?' Vraag ik en steun op mijn arm terwijl ik naar hem kijk.

    Dubbel

    [ bericht aangepast op 21 mei 2012 - 15:23 ]

    Rey

    "Acht uur is prima. Hé, gaan Fedea en Atreyu ook mee?"
    "Fedea en Atreyu?"
    Vragend kijk ik naar Faye, maar moet al gauw een lach onderdrukken wanneer ik haar schattig zie liggen.
    "Ehm, ze zijn op de hoogte gebracht, maar nog geen antwoord."
    Ik houd me in, want bijna had ik gezegd dat 'we' nog geen antwoord hebben, en ik ken Cam.


    Fedea

    "Volgens mij werkt het zo niet."
    Ik haal mijn schouders op.
    "En dan? We kunnen altijd doen alsof het wél zo werkt?"
    Lachend kijk ik hem aan.
    "Gaan we trouwen dan?"
    Even kijk ik in zijn ogen, maar laat dan mijn blik door de kamer glijden, de zijne ontwijkend. Weer haal ik mijn schouders op.
    "Beuh, wie weet. Ooit. Geen idee."
    Ik glimlach even.
    "Ik weet het niet."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Maar ik ben moe," antwoordt Liam.
    Ik giechel geheel onwillekeurig als hij een kusje op mijn wang drukt.
    "Ehm, ze zijn op de hoogte gebracht, maar nog geen antwoord," hoor ik Rey ondertussen zeggen.
    Ik haal mijn schouders even op, ik wilde eigenlijk gewoon weten of ze ook uitgenodigd waren en volgens mij zijn die twee wel te vinden voor karaoke. Zeker Atreyu, met zijn bandje enzo.
    "Dat snap je toch wel?" grinnikt Liam ondertussen.
    Ik weet even niet op wie ik eerst moet antwoorden, maar besluit dan toch maar eerst die arme Rey van dit gesprek te verlossen.
    "Oh oké, dan zien we wel. Tot vanavond, Bambi," lach ik. Snel leg ik de telefoon dicht. Ik kijk grijnzend naar Liam.
    "Nee, ik snap het niet, leg het me even uit," zeg ik zo onschuldig mogelijk.

    Irial

    "Kan je eigenlijk goed koken?" vraagt Madeline.
    Ik snijd op mijn beurt een stukje af en houdt het voor haar lippen. Ondertussen haal ik mijn schouders op.
    "Dat weet ik niet," antwoord ik eerlijk. "Meestal maakt Gerta het eten klaar en anders ga ik voor noedels," lach ik.
    Ik stop zelf ook een stukje gebakken brood in mijn mond en kauw het snel weg.
    "Ik weet wel hoe ik dingen klaar moet maken, maar of het dan ook nog lekker is, dat is een andere zaak."

    Atreyu


    "Beuh, wie weet. Ooit. Geen idee. Ik weet het niet."
    Ik schud mijn hoofd met een klein lachje en breng mijn lippen naar haar oor.
    "Ik plaag je maar," fluister ik. Ik neem voorzichtig haar kin in mijn hand en zorg ervoor dat ze naar me kijkt. "Je weet hoe ik er tegenover sta."
    Ik druk een kusje op haar lippen en kijk haar dan in de ogen terwijl er een donker lachje op mijn gezicht verschijnt.
    "Ik wil je er gewoon mee verrassen, geheel à la Atreyu."


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Fedea

    "Ik plaag je maar. Je weet hoe ik er tegenover sta. Ik wil je er gewoon mee verrassen, geheel à la Atreyu."
    "Oh nee," kreun ik even en rol mijn ogen.
    "Dan wordt het zoiets enorm cliche en lief en krijg ik weer een minderwaardigheidscomplex en..."
    Hoofdschuddend kijk ik hem aan.
    "Je bent echt niet gezond voor me."


    Rey

    "Oh oké, dan zien we wel. Tot vanavond, Bambi."
    Met een hoge stem imiteer ik haar.
    "Ik laat dan nog wel iets weten. Tot straks."
    Ik leg mijn mobiel weer op het nachtkastje en neem Faye in mijn armen.
    "Ze gaan straks mee," zeg ik met een glimlach.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Ze gaan straks mee," Ik voel hoe hij zijn armen om mijn middel slaat en beantwoord hem met een kus.
    "Oké," antwoord ik simpelweg nadat ik de kus afbreek en grinnik even. Ergens weet ik niet hoe we het zo direct gaan doen, vooral omdat ik geen idee heb hoe ik me bij Cam in de buurt zal moeten gedragen, ergens voel ik me toch wel deels schuldig.
    "En nu?" vraag ik lachend aan hem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Liam

    "Nee, ik snap het niet, leg het me even uit," Ik rol met mijn ogen. 'je hebt me gewoon compleet uitgeput Cam.' Grinnik ik en trek haar in mijn armen. 'Dát snap je toch wel?'

    Madeline

    "Ik weet wel hoe ik dingen klaar moet maken, maar of het dan ook nog lekker is, dat is een andere zaak." Ik glimlach en knik. 'Goed om te weten.' Ik snij ook een stukje af en stop dat in mijn mond.

    Camargue

    "Je hebt me gewoon compleet uitgeput Cam. Dát snap je toch wel?" Grinnikt hij.
    Ik laat hem me met veel plezier tegen zich aantrekken en leg mijn hoofd op zijn schouder. Vanaf hier kan ik makkelijk met mijn lippen bij zijn hals om er kusjes in te geven.
    "Maar jij hoefde alleen maar te liggen en mooi te wezen," lach ik.
    Plagerig schraap ik met mijn tanden over de huid van zijn hals en zuig er even op.

    Irial

    "Goed om te weten," glimlacht ze.
    Ik kijk tevreden toe hoe ze nog een stukje in haar mond steekt.
    "Maar mijn wentelteefjes zijn blijkbaar wel te pruimen?" vraag ik met een lachje. Ik schenk mezelf een glas water in en besluit er maar meteen één uit te schenken voor Madeline ook.
    Ik schuif het glas naar haar toe en geef haar een kusje op de wang.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    Ik maak een vreemde beweging met mijn nek. Ze wist dat mijn nek gevoelig was. 'Cahaam.' Klaag ik lacherig. 'Het is trouwens heel vermoeiend om zo mooi tow doen. ' grijns ik.

    Madeline

    Ik knik. 'Zeker wel. ' ik glimlach als hij mijn wang just. Ik neem een slokje water en zucht. 'Ik moet echt haar verf kopen ik heb uitgroei.' Jammer ik maar glimlach toch.

    Rey

    "Oké. En nu?"
    Ik kijk haar geamuseerd aan.
    "Mezelf even laten gaan, aangezien ik me straks ga moeten inhouden?"
    Ik belaad haar gezicht met kusjes en trek haar stevig tegen me aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Mezelf even laten gaan, aangezien ik me straks ga moeten inhouden?" Lachend kijk ik hem aan wanneer hij kusjes tegen mijn gezicht aandrukt. Ik kriebel met mijn vingers in zijn nek voor zover dat mogelijk is en kus hem teder terug.
    "Het gaat ons wel lukken." moedig ik ons even toe en kijk hem glimlachend aan.
    "We zijn vast hele goede acteurs."


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Het gaat ons wel lukken. We zijn vast hele goede acteurs."
    "Uiteraard. Het douche-duo is gewoon geweldig."
    Ik grinnik even en druk een kusje op haar neus.
    "Over douche gesproken, ik kan er best wel een gebruiken."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Uiteraard. Het douche-duo is gewoon geweldig. Over douche gesproken, ik kan er best wel een gebruiken." Lachend kijk ik hem aan en haal mijn schouders grinnikend op. Ik bijt even op mijn onderlip.
    "Hmm, ik ook wel, denk ik." geef ik toe en ga met mijn losse hand even door mijn haar. Ik druk mijn lippen nog even op de zijne.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Hmm, ik ook wel, denk ik."
    "Maar dan moeten we eerst opstaan."
    Ik grinnik even.
    "Oke, een, twee, drie. Nu."
    Ik blijf gewoon liggen en kijk haar onschuldig aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Maar dan moeten we eerst opstaan. Oke, een, twee, drie. Nu." Zo lui als ik ben, blijf ik liggen en zie dat ook hij zich niet verroerd.
    "Ik wist het." zeg ik lachend en kijk hem grinnikend aan. Met mijn vinger tik ik speels op zijn neus en zucht even.
    "Sta eens op luilak, dan achtervolg ik je." plaag ik hem.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.