• De eerste keer dat de zon haar stralen op de aardse dieren wierp, werden 7 vorsten geboren. Deze staan beter bekend als Faunielen. Toen zij de leeftijd van 16 bereikten, veranderden hun levens voorgoed. Eeuwige jeugd werd hun vloek en elk had de gave om in één dier te veranderen wanneer ze dat wouden. Ze werden beschermd door hun wachter, iemand uit hun naaste omgeving.
    Om de 467 jaar wordt een nieuwe vorst geboren en eens deze 16 geworden is, zal de oudste heerser sterven en zo eindelijk rust vinden.
    Indien er geen 7 vorsten zijn, zullen wereldwijd diersoorten uit beginnen sterven. De Floraten, hun tegenpolen doen er alles aan om dit in de hand te werken en de wereld voor zichzelf te veroveren.
    Een maand voordat de nieuwe vorst zijn/ haar troon kan opeisen, wordt deze op brutale wijze door de tegenpolen ontvoerd. Zullen de Faunielen op tijd zijn om hun nieuwe medevorst te redden of zullen de dierensoorten met hem/haar verdwijnen?



    Faunielen (Koningen/Koninginnen)
    - Cosette| Koningin Camargue | Paard (1)
    - Cybele| Koningin Eleanor Acquilina | Arend
    - Merwin| Koning Juléan Yahuar | Luipaard (6 )
    - Chaim | Koning Moose Anderson | Beer
    - Burlington | Koning Rey Venado | Hert (2)
    - Burlington Fedea Ambessa |Leeuw (nieuwe vorstin)(8)
    -
    -

    Wachters
    - Cosette| Atreyu Guarin | Wachter van Fedea Ambessa
    - Chaim| Liam Oliver Sanz | Wachter van Camargue
    - MoonBerry| Jayden Scothill | Wachter van. ...
    - Cybele| Melody Hope Winslow | Wachter van Moose Anderson
    - MissDreams| Roseline Isis Amon | Wachter van Juléan Yahuar
    -
    -
    -

    Floraten onbeperkt
    Forbes| Faye Melodié Sanchez
    Citizen| Domestica Amoia Lestice

    Mensen onbeperkt
    MissDreams| Sandriné Lucia Romaní
    Cosette| William Irial Smelting
    Chaim| Madeline Lucy Walls


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "Hoe graag ik ook de jurk wil dragen waar jij me mooist in vindt, geloof ik nog steeds dat het ongeluk brengt en dat kunnen we niet hebben. Toch?" Ik trek even een gezicht maar knik dan toch. 'Ja je hebt gelijk.' Ik kus haar voorhoofd. 'Zoals gewoonlijk.' Voeg ik er lachend aan toe.

    Madeline

    "Misschien eerst de slaapkamer en de keuken in orde brengen?" Ik knik afwezig en neem nog een slok water. 'Het gaat erom dat jij de inrichting mooi vind, niet andere.' Voeg ik er met een glimlach achteraan.

    Fedea

    "Je bent aan het vissen, Fé. Ik doe het alleen als je het niet verwacht."
    "Waarnaar ben ik aan het vissen? Wat doe je?"
    Niet-begrijpend kijk ik hem aan.
    Mijn armen liggen losjes om zijn middel, en ik wieg nog steeds zachtjes mee op de muziek. Ik ga op mijn tenen staan om een kusje op zijn lippen te drukken.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ja je hebt gelijk. Zoals gewoonlijk."
    Ik kijk hem vreemd aan. Ben ik dan echt zo? Ik bedoel het helemaal niet slecht. Ik geef hem een klein kusje om het goed te maken.
    Ik grinnik even als er een gedachte in me opkomt.
    "En trouwens, wij samen in een paskamer? Volgens mij schoppen ze ons de winkel uit," lach ik.
    Als het van mij zou afhangen in elk geval wel.

    Irial

    "Het gaat erom dat jij de inrichting mooi vind, niet andere," glimlacht Madeline. Ik schuif mijn stoel wat dichter bij de hare en streel over haar arm.
    "Niet helemaal waar, Maddie," spreek ik haar tegen. "Jij moet je er ook thuis voelen," voeg ik er met een verliefde blik aan toe.
    Ik kan het al helemaal voor me zien, hoe ik haar achterna zit in de woonkamer, om haar vervolgens op de door haar gekozen bank neer te trekken en haar te kussen.

    Atreyu

    "Waarnaar ben ik aan het vissen? Wat doe je?"
    Ik trek een wenkbrauw op. Als ze het niet over trouwen heeft, waarover dan wel? Ik ben echt niet van plan een aanzoek te doen nu ze er zoveel over nadenkt. Ik wil haar verrassen, ontroeren en er zeker van zijn dat "ja" het enige woord is dat ze nog kan uitspreken.
    "Ik heb niks gezegd," zeg ik met een schuin lachje.
    Ik druk mijn lippen enkele keren op die van haar om haar dan vurig te kussen. Het feit dat mijn handen al op haar kont liggen, maakt het alleen maar makkelijker haar op te tillen.


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.

    Liam

    "En trouwens, wij samen in een paskamer? Volgens mij schoppen ze ons de winkel uit," Ik schiet zacht in de lach. 'Ja ik denk dat dat inderdaad geen goed idee is.' Antwoord ik en kus haar wang.

    Madeline

    "Niet helemaal waar, Maddie, Jij moet je er ook thuis voelen," Ik glimlach en leg mijn hoofd op zijn schouder. 'Dat is heel lief van je.' Ik glimlach in mezelf. 'Je bent echt een schatje.'

    Fedea

    "Ik heb niks gezegd."
    Nog voor ik verder kan protesteren of argumenteren, drukt hij zijn lippen op de mijne, en voel ik me wegzinken in een passionele kus. Ik sluit mijn ogen en sla mijn benen om zijn middel wanneer hij me optilt. Mijn hand glijdt door zijn haren, en ik zuig zacht op zijn onderlip. Verliefd kijk ik hem aan.
    "Jij hebt echt wel een geweldig idee hoe je mij moet afleiden."
    Ik grijns even en druk mijn lippen weer op de zijne.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Burlington schreef:
    Rey

    "We moeten de tijd toch opvullen tot acht uur."
    Lachend schud ik mijn hoofd.
    "Half vijf," corrigeer ik haar.
    "We moeten nog pizza maken en eten, en ons wat opfrissen voor vanavond."
    Ik grinnik.
    "Maar voor de rest denk ik wel dat we tijd genoeg hebben."


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Half vijf, we moeten nog pizza maken en eten, en ons wat opfrissen voor vanavond. Maar voor de rest denk ik wel dat we tijd genoeg hebben." Ik kijk hem grijnzend aan en knik.
    "Dat is waar ook, de pizza." herinner ik mezelf en denk even aan al het eten dat we ervoor gekocht hebben. Na mijn woorden druk ik mijn lippen op de zijne en sla mijn handen om zijn middel, druk hem iets dichter tegen me aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat is waar ook, de pizza."
    Ik grinnik even en kus haar passioneel terug. Op de tast en zonder haar lippen los te laten, draai ik de doucheknop uit, sla een handdoek om haar en een om mezelf heen, en droog ons in sneltempo af. Hierna til ik haar op en breng haar naar de slaapkamer, waar ik ons op bed laat neervallen.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    Wanneer hij me optilt, grinnik ik zachtjes en voel na de seconde verstrijken het laken van het bed onder me. Ik sla mijn handen om zijn nek heen en trek hem mee naar achteren. Mijn handen laat ik over zijn rug heen glijden en druk kleine kusjes in zijn hals.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    Grijnzend hang ik boven haar en druk plagerige kusjes over heel haar gezicht.
    "Wat wou je ook alweer doen?" vraag ik plagerig.
    Mijn lippen glijden naar haar hals en zetten er kleine kusjes neer. Mijn handen strelen over haar zachte huid.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Wat wou je ook alweer doen?" Hoor ik hem zeggen. Grinnikend kijk ik hem aan en sluit mijn ogen even wanneer ik zijn handen over mijn huid voel. Ik ril van genot en haal mijn schouders op.
    "Je plaagt me." zeg ik serieus en kijk hem lachend in zijn ogen aan.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Je plaagt me."
    Ik grinnik even.
    "Mocht dat niet, dan?" zeg ik onschuldig.
    Ik druk enkele kusjes in haar hals, op haar schouders en kus me een weg van haar borsten naar haar navel.
    "Want dat is echt niet de bedoeling," fluister ik tegen haar huid.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Faye
    "Mocht dat niet, dan? Want dat is echt niet de bedoeling." Ik voel zijn lippen naar mijn onderbuik glijden. Een kreun verlaat mijn lippen.
    "Dat heb ik nooit gezegd." antwoord ik hem en huiver even. Ik wilde absoluut niet dat hij ging stoppen.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    Rey

    "Dat heb ik nooit gezegd."
    Ik grinnik zachtjes en kus haar teder.
    "En je hebt ook nog niet gezegd wat je dan wel wil doen."
    Mijn vinger kriebelt over haar buik.
    "Want daar ben ik wel nieuwsgierig naar."
    Ik bijt zacht op haar lip en kijk haar plagerig aan.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Camargue

    "Ja ik denk dat dat inderdaad geen goed idee is," lacht Liam.
    Hij drukt een kusje op mijn wang en ik voel gewoon dat ik lig te stralen. Ik plaats een serie kleine zoentjes op zijn lippen en kijk hem dan glimlachend aan.
    "Kleren aandoen en naar het gemeentehuis?" vraag ik dan enthousiast. "Als alles goed gaat, dan kunnen we het vanavond aan de anderen vertellen."

    Irial

    Als Madeline haar houd op mijn schouder legt, druk ik zonder nadenken een kusje op haar kruin.
    "Dat is heel lief van je. Je bent echt een schatje."
    Ik grinnik even.
    "Nou meid, en nog eens leuk om naar te kijken ook," zeg ik verwijfd.
    Er verschijnt een grijns op mijn gezicht. Ik mag dan wel ook op jongens vallen, dat betekent niet dat ik me als een vrouw ga gedragen. Ik ben en blijf een vent.

    Atreyu

    Ik moet mezelf eraan herinneren adem te halen als Fé een hand door mijn haren haalt en op mijn onderlip zuigt.
    "Jij hebt echt wel een geweldig idee hoe je mij moet afleiden."
    Ik grinnik en zet een paar stappen opzij om me dan plots te draaien zodat Fedea tussen de muur en mijn lichaam geklemd zit.
    "Nadeel is dat ik zelf ook mijn naam zou vergeten," antwoord ik met een kleine grijns. "Doe dat nog een keer," fluister ik.

    nieuw topic
    Dit topic is gesloten omdat het maximum van 300 berichten is bereikt

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 19:27 ]


    I've no idea of the future, but I can see the past quite well. And the present, if the weather's clear.