• Dag iedereen (krul)

    Heb eens in mijn moeder haar oude kast zitten snuffelen en heb een kanten rokje gevonden. Het is nu gewoon een rare kleur (zalm naar het gele toe).
    Dus ik dacht, ik vraag het aan jullie!
    Dit is het rokje ingezoomd:


    En zo raadde mijn moeder het aan van het te dragen:


    Luister ik naar mijn moeder, gooi ik het weg of hebben jullie een beter idee? Als ik het houd, hoe draag ik het dan? Waarmee combineer ik het?

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 16:10 ]


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    (...)
    Heb zo een kleur nog nooit in mijn kast gehad.


    Eens moet de eerste keer wezen.


    Always though that I might be bad. Now I'm sure that it's true, cause I think you're so good & I'm nothing like you

    Excuse schreef:
    Volgens mij is het 36 :x

    Dat is precies mijn maat.(cat)
    Nee, maar even serieus. Niet weggooien!
    Het is een super leuk rokje. En, het is van kant. Moet ik nog meer redenen geven waarom je het niet weg moet gooien? Gewoon houden.


    Winter is coming.

    Oke, ik heb hieruit wel afgeleid dat ik het moet houden, maar hoe en waarmee draag ik het dan? (cat)


    Owl you need is love.

    Waag het eens om dat weg te gooien en ik zorg ervoor dat ik dat rokje jat. Niet dat ik maatje 36 pas, maar afijn. :'D


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Zwart topje en een zwarte legging met een lichtkleurig hesje/vestje oid? :3


    Let it come and let it be

    Nou, ik vind het het mooiste om het met zachte pasteltinten te combineren. Geen felle kleuren in ieder geval, dat is oerlelijk en verpest de schattigheid van het rokje.
    Ik vind shirtjes met pofmouwtjes altijd geweldig. ^^ Wit is ook zo'n mooie kleur bij dit rokje, prachtig!
    Ik hou echt van zulke dingetjes. ^^


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Complexity schreef:
    Zwart topje en een zwarte legging met een lichtkleurig hesje/vestje oid? :3

    Hmm, hier wil ik geen zwart op dragen.


    Owl you need is love.

    Excuse schreef:
    Oke, ik heb hieruit wel afgeleid dat ik het moet houden, maar hoe en waarmee draag ik het dan? (cat)

    Zoals je het op de foto ook aanhebt? Das echt leuk!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Leite schreef:
    Niet weggooien, het is leuk. (:


    Believe in yourself.

    Echt zeker niet weggooien! Die combinatie op je foto is heel erg leuk :3 Of een lichtroze, wit, ... topje en een blazer in een lichte kleur of dergelijke..


    Stop being afraid of what could go wrong and start being positive about what could go right

    Wit? Of idd. met pastelkleuren :]


    Tell me about it, stud.

    Oh, dat rokje is écht heel leuk!

    Iig niet met een té donkere kleur (dus geen donkerblauw of zwart), want dat vind ik niet echt matchen.
    Ik zou voor wit of pastelkleuren gaan, maar ik zo het zo zacht mogelijk qua kleur houden, anders lijkt het rokje veel minder mooi.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 16:24 ]

    Cardew schreef:
    Niet weggooien, het is zo mooi!


    Shoganai i ne~

    Ik moet dringend gaan shoppen, ik heb blijkbaar geen enkel wit shirt.


    Owl you need is love.