• Mijn haar zit dus de laatste tijd best wel kut, zoals je op deze foto wel kunt zien:



    Dat is zo ongeveer de mooiste foto die ik bezit (mijn haar is daar gestijld). Daarna heeft een kapper eens mijn haar uitgedund, waardoor ik nu allemaal korte plukken door de lok vooraan heb zitten, wat er echt niet uitziet waardoor alles bol staat. Bovendien is er op de een of andere manier een haarlijn bij aan het groeien, die nu ongeveer 2 cm lang is waardoor ik een rare lijn heb als ik mijn haar naar achteren heb.

    Allemaal onzin, maar de vraag is nu: zou ik een pony nemen of niet? En dan misschien zoiets als dit:



    Maar dan natuurlijk goed geknipt... Wat zou ik doen?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Zo'n pony blijft niet zitten tenzij je er een flinke dosis haarlak in doet, omdat ie best ver van de zijkant van je hoofd komt..
    Daarnaast zou ik ej haar gewoon zo laten en gewoon wat haarproducten gebruiken, het eens leuk opsteken etc.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Ik vind je eerlijk gezegd mooier zonder pony, maar je moet het uiteindelijk zelf beslissen. Of je kan het natuurlijk nog altijd aan je kapper vragen?

    Ik zou het zo laten als je nu hebt, maar dan er even een kapper naar laten kijken die er wel verstand van heeft en het probleem misschien kan oplossen :'D


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Endure schreef:
    Zo'n pony blijft niet zitten tenzij je er een flinke dosis haarlak in doet, omdat ie best ver van de zijkant van je hoofd komt..
    Daarnaast zou ik ej haar gewoon zo laten en gewoon wat haarproducten gebruiken, het eens leuk opsteken etc.


    Dat is waar, maar dit is heel amateuristisch gedaan en dan zou ik hem wat minder van de zijkant laten komen, als ik hem echt zo liet knippen. Maar ik heb geen idee wat ik met al die korte plukken moet, want daardoor kan ik het niet opsteken ):


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Nimh schreef:
    Ik zou het zo laten als je nu hebt, maar dan er even een kapper naar laten kijken die er wel verstand van heeft en het probleem misschien kan oplossen :'D


    Ik heb het wel eens gevraagd, en dan zeggen ze: laat het bijgroeien. Het probleem is dat ik daar nu al een half jaar mee bezig ben en nog geen millimeter ben opgeschoten...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Defensive schreef:
    (...)

    Dat is waar, maar dit is heel amateuristisch gedaan en dan zou ik hem wat minder van de zijkant laten komen, als ik hem echt zo liet knippen. Maar ik heb geen idee wat ik met al die korte plukken moet, want daardoor kan ik het niet opsteken ):


    Schuifspeldjes? Ooit van gehoord? ;p


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Als je nou al zoveel gedoe hebt met je haar, moet je vooral geen pony nemen want daar wordt het echt nog 10x erger van. (cat)


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Endure schreef:
    (...)

    Schuifspeldjes? Ooit van gehoord? ;p


    Jaa, maar dan wordt het zo plat :W
    Ja ik weet het, ik ben moeilijk...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Cloelia schreef:
    Als je nou al zoveel gedoe hebt met je haar, moet je vooral geen pony nemen want daar wordt het echt nog 10x erger van. (cat)


    Daar zit wel wat in...


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Neem geen pony, mijn haar is daardoor echt verneukt en nu heb ik steeds zo'n fucking irritant plukje haar voor mijn ogen hangen.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Defensive schreef:
    (...)

    Daar zit wel wat in...

    Het is uit ervaring, helaas.
    Ik ging naar de kapper omdat mijn haar ook niet meer mooi wilde zitten, nu heb ik een pony en dar is de helft van de tijd ook een verschrikking.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Barnabas schreef:
    Neem geen pony, mijn haar is daardoor echt verneukt en nu heb ik steeds zo'n fucking irritant plukje haar voor mijn ogen hangen.


    Mijn haar is al verneukt, haha. Maar ik heb vroeger een pony gehad en toen is het heel snel gegroeid tot een lok...

    En @Cloelia: wat was er dan precies mis mee?


    This is the part of me, that you're never ever gonna take away from me.

    Het is zonder toch het mooiste hoor :Y)


    Owl you need is love.

    niet,
    ik vindt je haar nu super mooi !


    Everybody wants happiness nobody wills pain, But you can't have a rainbow without a little rain <3

    Ben ik de enige die met een pony leuker vind? (nerd)