• Rpg door MadEyeMoody

    De onsterfelijken

    De Wayward High School, een kost school gelegen in een klein dorpje in California.
    De school die bekend staat om hun goede sporters en prestaties,
    Maar ook een school die niet alleen maar bewoond wordt door mensen, ook voor de onsterfelijken is het vaak een plek waar ze bij elkaar komen en een tijdje verblijven tot ze een andere plaats hebben om heen te gaan, of een plaats waar ze contact zoeken met andere onsterfelijken.

    De onsterfelijken hebben hun onsterfelijkheid te danken aan de rode drank die ze drinken, deze zou tot ongeveer 100 jaar onsterfelijkheid geven, maar aangezien de meesten van hen het vaker drinken dan eens in de 100 jaar is het enigszins verslavend en kun je steeds minder lang zonder.
    Deze drank verschaft niet alleen onsterfelijkheid maar ook verschillende gaven, deze zijn: Gedachten lezen en dingen via gedachten doorsturen –al kunnen verder gevorderde onsterfelijken hun gedachten blokkeren voor andere onsterfelijken- de gave om aura’s te zien. Sommige zijn ook verschillend, terwijl de een mensen kan manipuleren kan de ander merken wanneer iemand zijn gedachten leest.

    Ook is er een verschil tussen slechte en goede onsterfelijken, de slechte zijn vooral te herkennen doordat ze vaak een Ouroboros tattoo dragen, deze zijn vaak niet altijd goedaardig en vooral niet tegen de goede onsterfelijken.

    Mensen:
    -Jules Leo Bridgemonte Annabeth
    -Sky Heath St. JamesSquib
    -Arya Raven Benoist Neiva
    -

    Onsterfelijken:
    - Alexander -Alex- Nathaniel Scagotti -Mensen manipuleren- MadEyeMoody
    - Hazel Jolien Cambridge Annabeth
    - Kayleigh Beale IrishCharm
    - Aimee Rosemismi
    -Meisje gereserveerd door HurtedHeart
    -Jongen gereserveerd doorHurtedHeart


    Invul-lijst-ding
    Naam:
    Leeftijd:
    Geslacht:
    Mens/Onsterfelijke:
    Slecht/Goed
    Speciale kracht: -dit hoeft een onsterfelijke niet te hebben, het kan.-
    Innerlijk:
    Uiterlijk: -Met foto-
    Extra:


    Grotendeels naar de boeken van Alyson Noel.



    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 25 nov 2012 - 20:17 ]


    Don't be like the rest of them, darling

    Wat voor soort krachten kan een onsterfelijke hebben? :p


    Take me to wonderland

    Le girl immortal, please. (:


    help

    IrishCharm schreef:
    Wat voor soort krachten kan een onsterfelijke hebben? :p


    Hmm.. Gewoon een beetje bovennatuurlijke krachten, denk bijvoorbeeld aan twilight ofzo. Als je geen inspiratie hebt kun je ook altijd hier kijken.


    Don't be like the rest of them, darling

    Annabeth schreef:
    Le girl immortal, please. (:


    Ofcorse dear. :3


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Hmm.. Gewoon een beetje bovennatuurlijke krachten, denk bijvoorbeeld aan twilight ofzo. Als je geen inspiratie hebt kun je ook altijd hier kijken.


    Oh ok, dankje. Dan reserveer ik al een meisje bij onsterfelijken. ^^ Misschien is het personage vandaag nog af.


    Take me to wonderland

    Heb alle boeken gelezen, 1 boek per dag dus was snel klaar xD haha.

    Mag ik een onsterfelijke reserveren? vrouwelijk??

    mismi schreef:
    Heb alle boeken gelezen, 1 boek per dag dus was snel klaar xD haha.

    Mag ik een onsterfelijke reserveren? vrouwelijk??


    Ik heb ze een voor een gekocht toen ik even niets had te lezen ^^ Kost wat geld maar en mijn minibieb is uitgebreid en het zijn geweldige boeken.


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Hmm.. Gewoon een beetje bovennatuurlijke krachten, denk bijvoorbeeld aan twilight ofzo. Als je geen inspiratie hebt kun je ook altijd hier kijken.


    ELLIE. HEB JE DAT VAN MIJ GESTOLEN? ;O


    help

    Annabeth schreef:
    (...)

    ELLIE. HEB JE DAT VAN MIJ GESTOLEN? ;O


    Geen idee.. Zou best wel eens kunnen.. Staat al een tijdje in mijn bladwijzers aangezien het erg handig is ^^


    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    (...)

    Ik heb ze een voor een gekocht toen ik even niets had te lezen ^^ Kost wat geld maar en mijn minibieb is uitgebreid en het zijn geweldige boeken.
    Had ze gekocht als ebook en op m'n ereader gezet haha xD. Eerst had ik alleen de 1e 4 boeken gekocht, toen op vakantie gegaan maarja, 4 boeken, 4 dagen en toen moest ikw achten tot ik weer thuis was om de laatsten te kopen haha

    [ bericht aangepast op 21 nov 2012 - 20:54 ]

    Naam: Alexander -Alex- Nathaniel Scagotti
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Mens/Onsterfelijke: Ontstervelijke
    Goed/Slecht Slecht.
    Speciale kracht: Hij kan mensen manipuleeren, ze dingen laten vergeten, dingen laten doen enzovoord.
    Innerlijk: Komt Later.
    Uiterlijk:






    Don't be like the rest of them, darling

    WillNotLearn schreef:
    Naam: Alexander -Alex- Nathaniel Scagotti
    Leeftijd: 19
    Geslacht: Mannelijk
    Mens/Onsterfelijke: Ontstervelijke
    Goed/Slecht Slecht.
    Speciale kracht: Hij kan mensen manipuleeren, ze dingen laten vergeten, dingen laten doen enzovoord.
    Innerlijk: Komt Later.
    Uiterlijk:







    ELLIE, IK CLAIM HEM. Nee toch niet... KWEENIE. HIJ IS ZO CUTE!

    Ik denk dat ik ooit nog eens een Ian Somerhalderpersoontje ga maken. Ik weet alleen nog niet wanneer. xd


    help

    :9~

    Annabeth schreef:
    (...)

    ELLIE, IK CLAIM HEM. Nee toch niet... KWEENIE. HIJ IS ZO CUTE!

    Ik denk dat ik ooit nog eens een Ian Somerhalderpersoontje ga maken. Ik weet alleen nog niet wanneer. xd


    Is het nou wel of niet? XD

    Ik ga waarschijnlijk nog een jongen maken later.. Ik twijfelde ook voor deze tussen Jensen en Ian.. Maar heb besloten maar weer eens een niet bekend mensje te doen.


    Don't be like the rest of them, darling

    mismi schreef:
    Naam: Aimee Rose (weet iemand nog een achternaam?)
    Leeftijd: 18 (geboren in 1784)
    Geslacht: vrouwelijk
    Mens/Onsterfelijke: onsterfelijke
    Slecht/Goed: goed
    Speciale kracht: x
    Geschiedenis + innerlijk: in 1802 heeft ze voor de liefde van haar leven van het elixer gedronken om voor altijd bij hem te zijn. Ongeveer 50 jaar later is hij echter vermoord door een andere onsterfelijke, waardoor ze alleen en gebroken achterbleef. Een tijd lang heeft ze zich flink terug getrokken, totdat ze op een dag inzag dat het zo geen zin had. Ze begon een zoektocht naar iets wat haar onsterfelijkheid zou kunnen omdraaien, zodat ze zelf oud zou kunnen worden om uiteindelijk gewoon dood te gaan. Tijdens haar zoektocht is ze de hele wereld rond gegaan en is na een tijdje eigenlijk per toeval in Zomerland terecht gekomen, waar ze uiteindelijk een paar jaar heeft doorgebracht, zonder dat ze dit wist. Toen ze eenmaal weer terug was op aarde heeft ze haar wereldreis afgemaakt. Na haar wereldreizen, heeft ze zich gefocust op het halen van haar middelbare school diploma, wat zonder problemen ging door haar gaves. In dezelfde periode heeft ze haar wat ruigere periode meegemaakt waarin ze eigenlijk ook veel aan drank en drugs deed, deels om nog altijd haar grote liefde te vergeten. Na een tijdje merkte ze dat het niet zo goed ging met de alcohol en de drugs en dat die haar gaves flink onderdrukte en het slechter ging op school, is ze hier weer mee gestopt. Nog voordat ze haar diploma kon halen, moest ze verhuizen omdat ze niet ouder werd, waarbij ze weer afscheid moest nemen van goede vrienden. Elke keer als ze verhuisde, moest ze afscheid nemen van mensen waar ze om gaf, dus elke keer begon ze zichzelf steeds meer terug te trekken. Ze had geen zin meer in school en heeft dus nog steeds haar diploma niet. Ze is toen weer een paar jaar gaan reizen en heeft inmiddels alles wel gezien. Toen ze weer terug was haar tweede wereldreis, had ze besloten weer naar school te gaan. Sinds vorig schooljaar woont ze in California en heeft ze zich ingeschreven op Wayard High School om toch nog haar diploma te halen. Aimee is nog steeds een rustig, stil en terug getrokken meisje wat eigenlijk geen liefde meer kent. Ze heeft een keer in haar verleden kort iets met een andere jongen gehad, maar ze voelde zich schuldig tegenover haar grote liefde en tegenover hem, omdat ze hem niet de liefde kon geven die hij verdiende, dus heeft ze het uitgemaakt en is weg gegaan. Als je haar hart veroverd en je echt van haar houdt en zij van jou, zal ze je niet meer laten gaan en je zoveel mogelijk van haar liefde geven.
    Uiterlijk:



    Extra: Onsterfelijk sinds 1802, dus ze is (inclusief haar 18 jaar) eigenlijk 208. Ze is aan het begin van het vorige schooljaar hierheen verhuist en heeft zich ingeschreven op deze school.

    [ bericht aangepast op 22 nov 2012 - 19:09 ]