• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Faegan Carter
    Ik glimlachte en knikte, het klonk niet helemaal oprecht, maar wie was ik?
    Ik wist niets over het menselijke brein en wist naar ervaring dat mensen soms heel vreemd konden doen. Waarom had ik niet gewoon zoals vroeger gedaan?
    Waar bleef ik de mensen niet gewoon ontwijken?
    Omdat je dan bang bent. zei een klein stemmetje in mijn hoofd. Waar zou ik dan bang voor moeten zijn?
    Voor de eenzaamheid? Daar kan ik tegen. Geen enkel probleem mee.
    Ja, daarom dat ze je die dag van het dak van dat gebouw hebben moeten plukken.
    Ik schudde mijn hoofd om de gedachten en het venijnige stemmetje kwijt te raken, maar het zat te hard vast.
    Ik kan zonder mensen om me heen. Ik kan goed leven op mezelf, hield ik mezelf voor. Ik bleef peinzend en piekerend voor me uit staren, terwijl we verder reden.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    ik knikte, "Je kent vast het hele schema al uit je hoofd" glimlachte ik terwijl ik opstond, ik pakte belle vast en stapte op


    even a white rose has a black shadowx

    Conor Thomas Brennan
    Ik grinnikte evn en steeg daarna op.
    'Het grootste deel ken ik inderdaad, maar elk jaar zijn er wel een paar veranderingen.' zei ik.

    [Ik ben naar ballet, ik zal zien of ik nog kan reageren.]


    We Can Be The Kings And Queens Of Anything If We Believe

    [I'm back]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ´ik ben serieus, mijn vader gelooft dat pizza één van de redenen is dat mensen zo jong overlijden. Maar werken in een pizzaria? dat klinkt best chill,´ zeg ik dan. ´Dus betekent dat dat jij enorm goed kan koken?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Pizza een reden van overlijden?' Vraag ik lachend. 'Er zit harstikke veel groente op dat is toch gezond of heb ik iets gemist? Maar ja, ik ben een redelijk goede kok.'


    Remember to be ridiculous.

    [eten, jammer genoeg geen pizza]


    Remember to be ridiculous.

    [da's balen, wij ook niet. Maar wel pasta, is ook italiaans :) ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    [ben terug]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    'ja, hij gelooft heilig dat pizza vol met vetten zitten die niet natuurlijk zijn, maar hij kan geen afscheid nemen van zijn hamburgers,' Ik eet het laatste stukje van mijn pizza op en schuif mijn bord weg. 'pfoe, pizza vult wel,' zucht ik.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 19:16 ]


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik glimlach en eet mijn laatste drie stukken. 'Dus pizza zijn te vet en hamburgers zijn oké?' Vraag ik. 'Dat slaat ook nergens op.'
    Ik leun naar voren over de tafel en plant mijn lippen even kort op de hare.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    mijn wereld draait even door zijn lippen, maar ik herstel me al snel. 'Yep, mijn familie is niet heel logisch. Hebben ze hier ook ijs?' daar heb ik echt zin in, in een grote kom ijs, samen met Luciano natuurlijk.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik haal glimlachend mijn schouders op. 'Zullen we dan maar eens gaan kijken?' Vraag ik.
    Zonder een antwoord af te wachten til ik haar van haar stoel en draag haar naar het soort van kassaatje.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia thirlwall
    'is dit niet hoe je een meisje moet dragen, nadat je getrouwd bent?,' vraag ik lachend. Ik weiger hem los te laten en pak het menukaartje terwijl hij me nog vastheeft. 'Ijs, ijs, ijs,' zeg ik zoekend. 'gevonden! Een heerlijk romige sensatie van chocolade en vanille ijs,' lees ik voor. 'Lust je dat?'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Ja maar ik ben alvast aan het oefenen,' zeg ik lachend en ik luister terwijl ze hetvoorleest. 'Ja hoor.'
    Haar blonde haar hangt in mijn gezicht en ik glimlach.


    Remember to be ridiculous.