• Nu ben ik best wel een beetje trots op mezelf jongens..
    Ik heb een 7,2 voor een 4-toets van Nederlands gehaald terwijl ik normaal altijd een vijf of lager haal.
    Ik kan het eigenlijk nog niet echt geloven.
    Ik staarde dan ook met open mond naar het beeldscherm. x'D.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Goed gedaan :Y)
    Ik had dat met wiskunde, ik had een 7,5 voor mijn SE herkansing, terwijl ik daar de vorige keer een 4 voor had. ;D


    And this I believe: that the free, exploring mind of the individual human is the most valuable thing in the world.

    Ik heb geen idee wat een 4-toets is, maar goed gedaan (:


    Believe in yourself.

    Goedzo! ^^


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    11th schreef:
    Ik heb geen idee wat een 4-toets is, maar goed gedaan (:


    Dat is dat het cijfer 4x meetelt.
    Dus 4x zoveel als een SO.

    [ bericht aangepast op 13 mei 2012 - 18:01 ]


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    wauw, wat goed gedaan. (Y)


    -

    MeLuvZaynx schreef:
    (...)

    Dat is dat het cijfer 4x meetelt.
    Dus 4x zoveel als een SO.

    Owh, haha ik heb nog nooit een toets gehad die zoveel mee telt.. Alleen verslagen. Maar dan heb je het zeker goed gedaan!


    Believe in yourself.

    Dat had ik eerst met Nederlands, dan haalde ik alleen vieren en zessen, voor steeds hetzelfde onderdeel. En nu haal ik alleen nog maar negens ervoor. Ik ben er echt blij mee :')

    Trotsss!


    Nothing matters anymore, that's the secret to New York.

    Daar kun je inderdaad trots op zijn :'D
    Ik haalde een 8 voor een Duits So, waar ik normaal een 5, 4 of lager voor haal. Ik sprong een gat in de lucht_O_


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Goed gedaan!! Ik moet morgen weer naar school, heb 2 weken vakanie gehad, was naar Oostenrijk me school..
    Ik score btw voor nederlandse leestoetsen nooit voldoende, hoewel in in spelling wel goed ben..


    "I solemnly swear that i am up to no good."

    Sowieso is dat een goed cijfer, al helemaal als dit hoger is dan je normaal hebt. Congraaatz! (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Goedzo :D


    If the compass breaks then follow your heart and I hope it leads you right back into my arms.

    Goedzo
    Ik dacht dat ik laatst mijn proefwerk Duits had verknald(we hadden hem tijdens stuntdag) , maar ik had gewoon bijna een voldoende, een 5,4, morge mag ik het herkansen


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    Jeej, en dit word een 1 of lager voor Wiskunde, terwijl ik daar meestal wel goed in ben --"


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Super!


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the