• Op het Secondry worden normale tieners getraind tot echte ruiters. Misschien zelfs kampioenen! Met de vele trainingen, wedstrijden en lessen word je steeds beter. Het Secondry college staat in Schotland, en staat ook wel bekend als de beste school in Europa om te leren paardrijden. De meeste kampioenen komen van deze school, dus wil jij daarbij horen? Ga naar deze school!


    Jongens:
    Luciano Sapritsi (Squib)
    Thomas 'Thom' George Harvey (Password)
    Jayden Orlando White (HurtedHeart)
    Conor Thomas Brennan (Brennanzer)
    Faegan Glaed Carter (myMOMENTS)

    Meisjes:
    Chayenne Sharona Aimee Avery (NightShot)
    Alicia Marrisska Moon (STwilight)
    Caressa Amora Liverly (Squib)
    Rose-Anne Amelia Thirlwall (Peetniss)
    Tessa 'Tess' Jody Charles (MeLuvZaynx
    Leah Florence Brown (Faery)
    Victoria Suzanne McGrady (Leela)
    Ashley Anne Brown (Alloveryou)
    Ashlynne Elaine Archer (Merlinfan)
    May Rose White (HurtedHeart)
    Reina Chiara Beau Alma (Inferioir)
    Olivia Juliette Rose (Limei)

    2 Personen per account
    Schelden en 16+ Mag
    Niemand is perfect!
    OOC praten met haakjes
    Reserveringen blijven 2 dagen staan!


    El Diablo.

    Leah Brown
    Ik wreef met een brede glimlach de lachtranen uit mijn ogen. 'Geniaal,' antwoordde ik en deed mijn best nog een lachbui te onderdrukken. 'Het past wel bij je hoor.' Ik knipoogde.
    'And ya welcome bro. Gosh, wat was die meid een barbiepop. Echt, gadver.' Ik wist niet waarom ik opeens zo vrolijk was, waarschijnlijk door die lachtbui van net. Ik hield de deur van de bijrijderskant voor hem open en wachtte to hij was ingestapt. 'Eigenlijk hoor jij dit te doen, hé?' Ik grijnsde en sloeg de portier dicht om vervolgens zelf in te stappen aan de andere kant.
    'Nu nog levend bij de school aankomen.'

    [Welke pols heeft hij gebroken?]


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan Carter
    "We hebben al de rest wel overleef, dus dit moet ook wel lukken. En ik zal geen domme mop meer maken, dus... het komt wel in orde."
    ik dacht terug aan haar opmerking van net. "Ah ja, mijn eer was te veel gekrenkt door je gelach, op die manier kan ik geen gentleman spelen."
    Eigenlijk was het gelogen. Ik was niet echt snel op mijn tenen getrapt of had niet snel een gekrenkte eer.


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Leah Brown
    'Awh, poor you,' zei ik met gespeeld medelijden en ik klopte op zijn been. Ik startte de auto en draaide rustig van de parkeerplaats af.
    'Ik begin dit door te krijgen!' Zei ik vrolijk en drukte willekeurig op een paar knopjes om de radio aan te zetten. Een willekeurig liedje schalde door de auto.
    'Jammer dat ik hem straks weer terug moet zetten, ik ben gehecht geraakt aan deze auto,' zei ik quasi-droevig en klopte op het stuur. 'Ook al heeft hij ons bijna-dood ervaringen opgeleverd.'

    .__.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Faegan Carter
    Ik bloosde lichtjes toen ze op mijn been klopte.
    "Nou, ik zal pas blij zijn als we hieruit zijn." Ik leunde achterover in de stoel en zuchtte. Ik nam het doosje pijnstillers -die ik van de dokter had gekregen- uit mijn zak.
    "Heb jij toevallig wat water?"


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Saprits
    Ik pak het pakje ijs aan. 'Bedankt en nee je zit helemaal niet in de weg,' zeg ik. 'Ik vind het eigenlijk wel fijn zo,' zeg ik blozend, voor zover dat mogelijk is met mijn donkere huid.


    Remember to be ridiculous.

    Leah Brown
    'Ja, ik heb altijd water bij me als ik mijn tas vergeten ben en een auto heb geleend.' Ik stak bij 'geleend' twee vingers op bij wijze van aanhalingstekens en rolde met mijn ogen, maar ondertussen glimlachtte ik.
    'Maar hey, hier is een sloot. Slokje?' Ik wees met mijn hand naar de rechterkant van de weg, waar inderdaad een plas groenig water te zien was.


    Pshht, I'm an angel undercover.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    ´aahh, bloos je nou?' vraag ik terwijl ik over zijn wang aai. 'dat is echt heel schattig,' ik geef hem een licht kusje op zijn neus, en ga dan met zijn haar spelen. 'perfect Italiaans haar,' zucht ik.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Ja ik bloos,' zeg ik. 'En jou haar is ook prachtig hoor, blond is een haarkleur die ik maar heel zelden natuurlijk zie.'
    Ik lepel het laatste beetje eis op en druk mijn lippen kort op de hare. 'Je smaakt naar chocolade en vanille ijs,' zeg ik.

    [fack, ik heb vandaag pizza en choco-vanille ijs op]


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'jij ook,' zeg ik zacht. 'wil je hier blijven, of ergens anders heen gaan, ik vind die ober namelijk een beetje eng naar ons kijken,' zeg ik terwijl ik het chagrijnige meisje even aankijk. Snel draait ze haar hoofd weg, maar ik weet dat ze ons al een tijdje bekijkt.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Faegan Carter
    Ik rolde lachend met mijn ogen.
    "Dan slik ik hem wel droog ik." zei ik en slikte de pijnstiller door.

    [Sorry dat ik niet snel post, ben ijsjes aan het eten met Brennanzer.]


    “To live will be an awfully big adventure.”

    Luciano Sapritsi
    Ik glimlach en strijk met haar hand over haar wang. 'Als jij weg wilt dan gaan we weg,' zeg ik. 'Zoveel is er in deze zaal namelijk ook niet te zien.'
    Ik voel de blik van de serveerster al een tijd in mijn rug branden. Is er nou weer eens meisje dat naar mij kijkt vanwege mijn uiterlijk? Zo knap ben ik nou ook weer niet.


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'Jeey,' zeg ik en ik spring van zijn schoot af. Ik draai een pirouette en steek mijn tong uit naar de serveerster. Dan trek ik Luiciano overeind, en haak mijn arm door die van hem heen. 'Sorry, dat moest even,' zeg ik glimlachend.


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    Ik lach. Zo uitbundig en spontaan als daarnet had ik haar de hele middag nog niet gezien, nou hadden we natuurlijk ook niet echt luchtige onderwerpen besproken. 'Maakt niet uit,' zeg ik. 'Het zag er leuk uit.'


    Remember to be ridiculous.

    Rose-Anne Amelia Thirlwall
    'alleen nu heeft de serveerster al helemaal een hekel aan mij,' zeg ik lachend. 'Maar dat maakt niet uit, want ze keek naar jouw alsof ze jou in haar bed wilde hebben. En dat wil ik niet,' we zijn bijna bij de deur als we langs de serveerster lopen. 'dag,' zeg ik en ik zwaai heel vrolijk. 'tot morgen,'


    Tell her she's beautiful, wonderful, everything she doesn't see

    Luciano Sapritsi
    'Had ze toch niet voor elkaar gekregen,' zeg ik. 'Als je met iemand naar bed gaat vraagt dat volgens mij toch wel om een beetje verrouwen.'
    Ik glimlach mijn charmante glimlach naar de serveerster en loop dan verder met mijn arm om Rose-Anne's schouder geslagen. Ik kon het nie laten.


    Remember to be ridiculous.