• Ja, want als je teveel andere rollen invult krijg je dit

    Misery Mahone gaat met haar klas kijen bij een gamefabriek. Daar maken ze iets wat heel veel mensen willen, een game van `The hunger games`.Je Bij het spelletje zitten helmen waarmee je echt het spel in kan, en waarbij je zelf kan bepalen welke kant alles opgaat. Ze mogen er niet in omdat de game niet getest is. Als ze dit toch doen komen ze erin vast te zitten.
    With only one way out, One of them has to win.


    Dit is een stukje, de rest ga ik nog niet verklappen. En ik vroeg me af of julie konden helpen. Dit zijn de tributen die ik nog nodig heb:

    district 2- jongen/meisje
    disrtict 3-jongen/meisje
    district 4-jongen/meisje
    district 5-jongen/meisje
    district 7-jongen/meisje
    district 8-jongen/meisje
    district 9-jongen/meisje
    district 10-jongen/meisje
    district 11-jongen/meisje
    district 12-jongen/meisje

    Als je iets weet vul dit lijstje dan even in(Ik ben je dan heel erg dankbaar):

    Rol:
    District:
    Geslacht:
    Sociale laag:
    Naam:
    bijnaam:
    Leeftijd+ geboorte datum:
    Uiterlijk (Met een foto graag):
    Innerlijk(Uitgebreid, goede en slechte kanten):
    Familie(en vrienden):
    wapen:
    Specialiteiten:
    zwaktepunten:
    Aandenken(denk eraan geen wapens):
    Vormt hij/zij een klein bendgenootschap:
    Mag hij/zij dood in het bloedbad:
    Was hij/zij al een vriend(in) van Misery(Mischien is hij of zei al een game karakter):

    Als er teveel mensen die al een vriend of vriendin waren, regelen we dat nog wel. En als een rol meerdere keren wordt ingevuld kies ik die die het beste in het verhaal past, niet de eerste.

    Let the enlisting begin....

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 19:37 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Niemand. (huil) Sorry ben echt miss. ongeduld


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik vul er misschien morgen een paar in, wil je me wel waarschuwen?


    Daddy always said: If boy's don’t like you they are gay.

    Ik ben slecht in rollen invullen, dus daar kan ik je niet mee helpen, maar zou je me wel willen waarschuwen als je begint? (krul)
    -oh, en dit is een stiekeme bump:Y)-


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.

    Gaisford schreef:
    Ik vul er misschien morgen een paar in, wil je me wel waarschuwen?



    Tuurlijk en dat geldt natuurlijk ook voor jou seeder


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik vul later mischien een rol in, of anders morgen (A). Wil je me ook waarchuwen?


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    BeautyInside schreef:
    Ik vul later mischien een rol in, of anders morgen (A). Wil je me ook waarchuwen?


    ja tuurlijk en alvast bedankt


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik vul wel een rol van district 12 (meisje) in!

    Rol: Meisje District 12.
    District: District 12.
    Geslacht: Meisje.
    Sociale laag: Gemiddeld.
    Naam: Maiah Skinn.
    bijnaam: Maiah wordt vaak 'De Renner' genoemd. Dat komt namelijk omdat ze erg snel kan rennen.
    Leeftijd+ geboorte datum: 16 jaar. 16 augustus.
    Uiterlijk (Met een foto graag):]


    Maiah heeft rood/rossig haar. Zelf heeft ze een grootse hekel aan haar haarkleur, maar velen vinden het juist speciaal en mooi.
    Maiah heeft een ongelooflijke babyface, wat erg schattig staat als ze lacht. Maiah heeft lichtblauwe ogen en een lichte huid, lichter dan normaal is.
    Maiah geeft niks om mode, waarschijnlijk ook omdat ze dat helemaal niet kan betalen. Ze heeft er geen geld voor, niet dat ze dat erg vindt, ze overleeft liever de armoede waar ze in leeft. Maiah draagt altijd kleren die lekker zitten, vooral dus ruime kleding waar ze makkelijk in kan bewegen en rennen.
    Maiah draagt eigenlijk altijd donkere kleding. Vooral donkerbruin of zwart en grijs. Ook draagt ze graag kerst groen, omdat dat goed bij haar haarkleur past.
    Innerlijk: Maiah is erg oppervlakkig, ze zal nooit snel over haar diepe gevoelens praten en heeft daar ook totaal geen behoefte aan. Maiah kropt het liefst op wat ze denkt en wat ze voelt, ze zal het nooit snel uiten.
    Maiah is iemand die zoveel mogelijk lol wilt maken in haar leven. Ze leeft per dag en denkt dan ook niet meer aan morgen of gisteren.
    Maiah is iemand die snel een hele goede band met iemand opbouwt. Dat komt omdat ze snel iemand vertrouwd. Dat is natuurlijk ook een slechte kan tijdens The Hungergames.
    Familie(en vrienden): Maiah heeft veel vrienden, teveel om op te noemen. Maiah heeft een 48-jarige moeder genaamd Chloatra. Ze doet er alles aan om geld in te zamelen voor haar familie, aangezien ze erg arm zijn, maar dat lukt niet echt.
    Maiahs vader is omgekomen in een erge strijd. Maiah heeft het daar nog steeds moeilijk mee.
    wapen: Maiah kan goed rennen. Ze is ook erg goed met messen, ze weet ze op precies de goede plek te raken, ze zijn bijna altijd raak.
    Specialiteiten: Messen en rennen.
    zwaktepunten: Maiah is erg slecht in het herkennen van giftige bessen en dat soort dingen. Dat kan een erge zwaktepunt zijn.
    Oók is Maiah erg slecht in concentratie. Ze kan niet goed stil zitten of zich concentreren op een doel lid.
    Aandenken(denk eraan geen wapens): Een ketting van haar vader. Ze draagt het altijd bij haar.
    Vormt hij/zij een klein bendgenootschap: Ja. Omdat Maiah snel mensen vertrouwd, kunnen mensen haar manipuleren iets te doen. Ze komt bij de groep, maar is gelijk wel één van de sterkste.
    Mag hij/zij dood in het bloedbad: Maakt mij niet uit. Kies jij maar hoor!
    Was hij/zij al een vriend(in) van Misery: Nee. Wat natuurlijk best raar is, aangezien ze snel vrienden maakt. Misery heeft Maiah nooit gemogen, ze vond haar altijd een beetje een aandachtstrekker.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 18:33 ]


    'The best way to not get your heart broken is to pretend you don't have one.' - Effy Stonem.

    awesome, thank you


    We've lived in the shadows for far too long.

    Ik vul er vanmiddag 1 of 2 in, moet nu naar school.


    Heaven is above, hell below. That´s why we´re the gods in hell and the devils in heaven.

    Rol:Meisje District 4
    District: District 4
    Geslacht: Meisje
    Sociale laag: Middenklas
    Naam: Fenla Dore Hahn
    bijnaam: Ze wordt door goede vrienden Fifi genoemd, omdat ze schattig en lief uitziet.
    Leeftijd+ geboorte datum: 17. 23 April 1995
    Uiterlijk (Met een foto graag):


    Fenla heeft donkerbruin haar met een paar lokken lichtbruin er tussen. Haar haren zijn van nature krullend/golvend, en daar is ze trots op. Ze krult haar haren nooit, en stijlt het ook nooit. Ze vindt het mooier als het neutraal staat.
    Ze heeft donkerbruine ogen, die past bij haar haren. Ze heeft ook prachtige witte tanden. Telkens als ze lacht, kun je het zien. Ze heeft een fantastische lach, waarbij je zo met haar mee lacht.
    Fenla is dol op mode, maar niet zo dat het bitcherig gaat worden. Ze draagt veel lagen. Een hemdje, T-shirt erover heen en nog een bijpassend jasje. Ook is ze dol op accessoires. Het liefst draagt ze lange kettingen en oorbellen. Maar ze kan ook thuis zitten met een joggingbroek en een simpele T-shirt. Ook gaat ze daarmee sporten. Het liefst draagt ze 'pure' kleuren. Dat betekend dat ze niet al ze felle kleuren draagt. Ze draagt kleuren waarbij je een frisse gevoelt bij krijgt.
    Innerlijk(Uitgebreid, goede en slechte kanten):Fenla is iemand die goed met iedereen om kan gaan. In haar omgeving heeft ze niet echt vijanden, omdat ze zich 'aanpast' aan de mensen. Ze doet het niet bewust. Zijn de mensen bichtes, dan verandert Fenla haar houding. Zijn ze verlegen, verandert Fenla haar houding. Maar haar persoonlijkheid verandert niet. Ze heeft een duidelijk en sterk mening. Ze kan uren in discussie gaan die niet dezelfde mening heeft als zichzelf. Ze is heel erg koppig en eigenwijs op dat gebied. Ze geeft nooit toe dat ze fout zit, tenzij de andere partij een hele goede tegenargument heeft, Wat weinig voorkomt.
    Als je Fenla ziet, zie je haar altijd met een brede lach op haar gezicht en twinkelende ogen. Buiten haar familie, heeft niemand Fenla ooit verdrietig gezien. Dat komt omdat Fenla niet echt een reden heeft om verdrietig te zijn. Ze is vrolijk en ziet altijd het positieve in dingen. Ze wil niet dat andere haar gezicht zien die niet vrolijk is, want ze wil andere blij maken, niet verdrietig.
    Omdat ze iedereen mag, en iedereen haar, heeft ze niet echt een 'beste vriendin'. Iedereen is even 'vreemd' voor haar. Dus ze heeft nooit iemand gehad om echt geheimen mee te delen. Ze voelt zich dan ook ongemakkelijk als iemand dichterbij komt bij haar dan andere. Ze is niet anders gewend om met iedereen bevriend te zijn. Dat vind ze soms jammer, want ze ziet vaak meiden samen geheime delen en giechelen. Ze weet dan dat ze dat nooit zal hebben.
    Familie(en vrienden): Ze is zowat met iedereen bevriend. Dus ze heeft niet echt een 'beste' vriendin of vriend. Fenla heeft een 43-jarige moeder en een 45-jarige vader. Haar moeder heet Carlin en is leraar geschiedenis op een middelbare school. Haar vader heet Mitchel en is advocate. Ze is enig kind, dus heeft geen broertjes en zusjes. Dat betekend niet dat ze verwend is. Haar ouders voeden haar streng op, maar met liefde. Ze heeft dus een sterke band met beide van haar ouders. Ze is dan niet verwend, maar het wel verwende tikjes. Zoals dat ze veel kleding heeft in haar klerenkast.
    Ze heeft ook een lieve hond. Een blonde labrador. Als Fenla iemand moest kiezen om een beste vriend te kiezen, was het dan haar hond, Mika.
    wapen: Ze kan redelijk goed met pijl en boog overweg. Ze weet hoe ze deze wapen moet gebruiken, doordat de wapen haar laat denken dat je individueel bent, maar ook samen bent.
    Specialiteiten: Ze kan goede verstop plekken vinden en goed in bomen klimmen. Ook is ze ontzettend goed in zwemmen en camouflage.
    zwaktepunten: Ze kan niet echt goed vechten. Ze mag iedereen graag, en doet liever dus niemand pijn. Maar ze denkt wel dat haar overlevingsintuïtiehaar toe laat lijden om te moorden, ook al doet ze het liever niet met haar gezonde verstand.
    Aandenken(denk eraan geen wapens): Ze heeft oorbellen, in de vorm van een vlinder. Ze heeft hem al sinds haar geboorte. Ze vindt het ook een leuke betekenis voor vrijheid, en een weg leidend naar een betere wereld.
    Vormt hij/zij een klein bendgenootschap: Ja, aangezien ze met iedereen kan omgaan. Ze zit dan niet in een bondgenootschap, omdat ze elkaar 'nodig' hebben en meer kans maken om te winnen. Maar omdat ze elkaar mogen en elkaar gaan helpen. (Een beetje hetzelfde gevoel als de bondgenootschap van Rue en Katniss).
    Mag hij/zij dood in het bloedbad: Nop (A)
    Was hij/zij al een vriend(in) van Misery:Ja, maar niet de 'beste', aangezien Fenla dat niet heeft. Ze had altijd wel een fijne sfeer bij Misery gevonden en ze vindt haar ook echt aardig.

    Hope u like it(A) Misschien maak ik er nog eentje :D

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 20:32 ]


    Where the light is, there will be darkness.Where the darkness is, there will be light.

    In mijn blog heb ik een persoontje klaar staan, maar niet volgens deze regels, hoe dan ook vrij uitgebreid.
    Link.

    Trouwens, het district maakt niet uit, gewoon waar je nodig hebt.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 20:21 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Ik vul er binnenkort wel eentje in.


    Happy Birthday my Potter!

    Okee, zijn er nog wensen, of zal ik er gewoon random eentje invullen?


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Okee, zijn er nog wensen, of zal ik er gewoon random eentje invullen?


    wel, je moet je houden aan het lijstje, voor de rest hou ik wel van randomness


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rol: Vrouwelijke tribuut district 5

    District: 5

    Geslacht: Vrouwelijk

    Sociale laag: Gemiddeld

    Naam: Levina, betekend bliksem. Bliksem wordt door veel mensen in district 5 gezien als de reinste vorm van elektriciteit.

    bijnaam: Levi

    Achternaam: Jaswinder

    Leeftijd+ geboorte datum: 18, 14 Oktober

    Uiterlijk (Met een foto graag): Levi heeft lang stijl donkerbruin haar. Haar huid is tamelijk bleek en ze is van gemiddelde lengte. Haar ogen zijn fel blauw



    Innerlijk(Uitgebreid, goede en slechte kanten): Over het algemeen is Levi een best vrolijk meisje. Ze heeft leuke vrienden en door haar tamelijk hoge IQ gaat het goed op school. Haar zusje is nog geen twaalf, dus daar hoeft ze zich nog geen zorgen over te maken en beide ouders doen betaald werk. Levi is dus een zorgeloze gelukkige 18 jarige.
    Tijdens de hongerspelen is Levi nog steeds wel vrolijk, maar ze is ook erg bang. Ze vertrouwt de andere tributen niet echt en probeert uit alle macht de zwaktepunten van de beroeps en andere tributen uit te vogelen. Levi heeft een fotografisch geheugen, waardoor ze dit allemaal makkelijk kan opslaan.
    Haar grootste karakter probleem is waarschijnlijk haar mededogen. Ze zal niet snel iemand kunnen vermoorden en weet ook niet zeker of ze hier wel toe in staat is. Maar in de spelen merkt ze dat ze door angst gedreven tot alles in staat is.
    Een slechte eigenschap van Levi is dat ze soms wat betweterig is en mensen graag voorspelt. Zeer irritant aangezien ze het dan vaak nog goed heeft ook. Ze heeft echter geleerd zich in te houden bij haar vrienden en familie.

    Familie(en vrienden): De familie Jaswinder is een gezellig gezin met twee dochters. Ondanks dat ouders Claribel (38) en Daren (40) veel werken, zijn de kinderen toch goed opgevoed en beleefd. Al halen de meiden samen graag grapjes uit.
    Levi is dan ook dol op haar 8 jarige zusje Amayla.

    Daren



    Claribel



    Amayla



    Doordat Levi een vrolijke aardige meid is heeft ze heel wat vrienden en vriendinnen, maar beste vrienden heeft ze niet echt.

    wapen: Levi weet in de arena een soort schok apparaat te maken. Het kan mensen van een afstandje roosteren door hen een schok te geven.

    Specialiteiten: Levi is door haar scholing in district 5 een waar genie op het gebied van elektriciteit. Ze kan met wat natuurkundig inzicht simpele dingen omtoveren tot geweldig gevaarlijke wapens.
    Verder is Levi goed in het inschatten van mensen. Ze weet dus precies wat haar tegenstanders gaan doen en is ze daardoor altijd een stapje voor.

    zwaktepunten: Levi kan niet omgaan met wapens als bijlen, zwaarden en speren. Verder is ze niet echt de sterkste en is ze niet goed in camoufleren.

    Aandenken(denk eraan geen wapens): Een ketting van een bliksemschicht die ze al vanaf haar geboorte heeft.



    Vormt hij/zij een klein bondgenootschap: De kans is klein. Alleen als die persoon haar vertrouwen echt weet te winnen.

    Mag hij/zij dood in het bloedbad: Nee

    Was hij/zij al een vriend(in) van Misery(Mischien is hij of zei al een game karakter): Levi is een standaard game karakter. Zij is het persoon dat je op verscheidene momenten kunt redden. Je moet wel eerst haar vertrouwen winnen. Dan kan ze wel eens een ticket naar de finale van de Hunger Games zijn. Levi heeft heel veel informatie over alle tributen en zal die met je delen, zodra je haar vertrouwen hebt gewonnen.


    Happy Birthday my Potter!