• Ja, want als je teveel andere rollen invult krijg je dit

    Misery Mahone gaat met haar klas kijen bij een gamefabriek. Daar maken ze iets wat heel veel mensen willen, een game van `The hunger games`.Je Bij het spelletje zitten helmen waarmee je echt het spel in kan, en waarbij je zelf kan bepalen welke kant alles opgaat. Ze mogen er niet in omdat de game niet getest is. Als ze dit toch doen komen ze erin vast te zitten.
    With only one way out, One of them has to win.


    Dit is een stukje, de rest ga ik nog niet verklappen. En ik vroeg me af of julie konden helpen. Dit zijn de tributen die ik nog nodig heb:

    district 2- jongen/meisje
    disrtict 3-jongen/meisje
    district 4-jongen/meisje
    district 5-jongen/meisje
    district 7-jongen/meisje
    district 8-jongen/meisje
    district 9-jongen/meisje
    district 10-jongen/meisje
    district 11-jongen/meisje
    district 12-jongen/meisje

    Als je iets weet vul dit lijstje dan even in(Ik ben je dan heel erg dankbaar):

    Rol:
    District:
    Geslacht:
    Sociale laag:
    Naam:
    bijnaam:
    Leeftijd+ geboorte datum:
    Uiterlijk (Met een foto graag):
    Innerlijk(Uitgebreid, goede en slechte kanten):
    Familie(en vrienden):
    wapen:
    Specialiteiten:
    zwaktepunten:
    Aandenken(denk eraan geen wapens):
    Vormt hij/zij een klein bendgenootschap:
    Mag hij/zij dood in het bloedbad:
    Was hij/zij al een vriend(in) van Misery(Mischien is hij of zei al een game karakter):

    Als er teveel mensen die al een vriend of vriendin waren, regelen we dat nog wel. En als een rol meerdere keren wordt ingevuld kies ik die die het beste in het verhaal past, niet de eerste.

    Let the enlisting begin....

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 19:37 ]


    We've lived in the shadows for far too long.

    Is ie goed zo ^


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    Is ie goed zo ^


    Heel goed, thank you so much.


    We've lived in the shadows for far too long.

    xxShyxx schreef:
    (...)

    Heel goed, thank you so much.


    Ik zal ook wel even een zwak tribuutje voor je maken die dood mag in het bloedbad ;)


    Happy Birthday my Potter!

    Rider schreef:
    (...)

    Ik zal ook wel even een zwak tribuutje voor je maken die dood mag in het bloedbad ;)


    sorry late reactie

    dat zou ik erg waarderen


    We've lived in the shadows for far too long.

    Rol: Mannelijke tribuut district 10

    District: 10

    Geslacht: Mannelijk

    Sociale laag: Laag

    Naam: Artan (betekend kleine beer)

    bijnaam: Zijn moeder noemt hem vaak beertje, maar dat vind hij niet meer zo leuk.

    Achternaam: Bellousos (Belloesos)

    Leeftijd+ geboorte datum: 12, 1 April

    Uiterlijk (Met een foto graag): Artan heeft bruin haar, blauwe ogen en heel veel sproeten. Op zijn armen op zijn benen op zijn buik, overal heeft hij sproeten. Verder is hij ongeveer 1,50m



    Innerlijk(Uitgebreid, goede en slechte kanten): Artan is een gesloten jongen. Hij kan het met de meeste jongens uit zijn klas niet goed vinden. Hij houdt niet van hun macho gedrag en kleinerende ‘grapjes’. Met een aantal meisjes kan hij het beter vinden, maar er zitten ook gemene krengen tussen waar hij het al helemaal niet mee kan vinden.
    Artan is dus een zachtaardige jongen en hij is snel gekwetst. Hij is altijd geplaagd door zijn oudere broers en voelt zich daarom niet zo thuis in zijn district. Hierdoor is Artan heel dromerig. Hij verzint vaak verhalen over werelden die beter zijn dan zijn echte wereld.

    Familie(en vrienden): Artan kan niet zo goed opschieten met zijn gezin. Zijn twee oudere broers Ellery(16) en Cay(17) moeten altijd hem hebben. Zijn moeder Olivia(41) behandelt hem nog steeds als een baby en zijn vader Alaric(43) zegt zo goed als niks.

    Olivia en Alaric



    Ellery (links) en Cay (rechts)




    wapen: Hij is niet goed met wapens

    Specialiteiten: Camoufleren, verstoppen en eetbare planten vinden

    zwaktepunten: Wapens in het algemeen, hij is klein en dus niet zo sterk en hij kan niet goed klimmen.

    Aandenken(denk eraan geen wapens): Een riem die al heel lang in de familie is. Hij krijgt hem van zijn ouders bij het afscheid.



    Vormt hij/zij een klein bondgenootschap: Nee

    Mag hij/zij dood in het bloedbad: Ja

    Was hij/zij al een vriend(in) van Misery(Mischien is hij of zei al een game karakter): Nee


    Happy Birthday my Potter!