• Waar gaat het echte verhaal over?
    Alex Wilson denkt dat ze een gemiddelde suburbane meisje is dat woont in Melbourne , tot haar 16e verjaardag. Een exotische bezoeker, Kuru, toont in haar achtertuin haar een magische olifant, Anala en informeert haar dat ze in feite de erfgenaam van de troon van een magisch koninkrijk, Manjipur, is. Met zijn hulp moet de onwillige prinses haar magische krachten trainen en haar koninklijke erfenis verdedigen tegen haar sluwe neef, Vashan terwijl ze ook haar krachten voor de mensen in de normale wereld moet geheimhouden. In het tweede seizoen zijn Alex en haar familie verhuisd naar de Gold Coast. Haar vriendin Amanda heeft haar daar naartoe gevolgd, waar ze van plan is om een ​​nieuwe drummer voor hun band te vinden.

    Waar gaat deze RPG over?
    Het is 100 jaar later. De wereld is veranderd. Ook de heerser is veranderd. Iedereen noemt hem Black, omdat hij zich altijd in zwart draagt. Hij wilt de hele wereld ruïneren en zo zelf de magische wereld en de echte wereld innemen.
    Een groep jongeren strijden om hun wereld, maar moeten in de echte wereld ook gewoon naar school en hebben daar ook allemaal problemen. Het ligt aan ons, of ze hun wereld redden...

    Omgeving
    Ingang naar hun geheime overleg-schuilplaats
    Meer
    Het bos

    REST KOMT NOG

    Rollen
    AANMAKEN
    Naam:
    Leeftijd (16-21):
    Geslacht:
    Karakter:
    Uiterlijk:

    Gaves: [Water, Vuur, Aarde, Lucht, Bliksem...]

    Beest (olifant, tijger, kat, muis, wat dan ook): [deze heeft magische gaves net zoals Alana.

    Mahoet: [zo iemand als Kuru, je kan ook kiezen om iemands Mahoet te zijn dat moet je dan met diegene overleggen. Een mahoet heeft geen mahoet.]

    Extra: [niet verplicht]

    AANGEMAAKTE ROLLEN
    Meisjes
    Misty Heaven - xJohnnyDepp

    Nyctea Sonelle Scandiac

    Jongens


    REGELS:
    $ 16 + toegestaan
    $ Niet moorden zonder toestemming
    $ Net andermans rollen spelen
    $ Indien geen Mahoet, iedereen heeft er een maar je kan diegene gewoon spelen met eigen personage
    $ Graag mensen met ervaring, en géén One-Liners. Minstens 3 regels
    $ Tijd afwezig moet je even melden.
    $ Veranderde naam ook melden.
    $ OOC = []{}()


    [ topic verplaatst door een moderator ]

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 13:01 ]


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Naam: Naninnaolié (Naninna) Vittone
    Leeftijd (16-21): 18
    Geslacht: Vrouwelijk
    Karakter: Naninna is een aardig meisje, maar ze kan behoorlijk verlegen zijn en zich makkelijk naar de achtergrond kan verschuiven.
    Ze is behulpzaam en houd ervan om andere mensen en dieren te helpen, ook al krijgt ze er normaal weinig waardering voor.
    Hoewel ze grotendeels aardig is kan ze soms wegzakken in een depressieve bui waar alleen zijzelf uit kan komen, daarnaast is ze koppig, eigenwijs en nieuwsgierig en een enorme dromer.
    Uiterlijk: Naninna heeft een gemiddelde lengte van 1.70 en heeft ook een gemiddelde lichaamsbouw, ze is niet te dun maar zeker niet te dik en ze weegt 67 kilo.
    Der haar is lang tot onder op haar rug met slagkrullen, lichtblond met af en toe uitwasbare blauwe plukjes erin (aan die plukjes kan je zien dat ze depri is, dan doet ze dat)
    Ze heeft een blanke huid en heeft ijsblauwe ogen, maar die soms wel van kleur lijken te kunnen veranderen door het licht, dan lijken ze weer meer groenig.


    Gaves: Ze bezit over een aantal gaves : Vuur en aarde met als Aarde bijwerking dat ze met de meeste dieren kan praten.
    Beest: Ze heeft door haar gave vele dieren achter haar staan, maar ze hecht het meeste waarde aan een dier dat tussen een aantal dieren kan transformeren, ze heet Hekate, vernoemd naar de godin met de drie gezichten, omdat ook zij in drie verschillende dingen kan veranderen;
    •Een tabbytiger:*klik* hierbij is de schofthoogte ongeveer 1.20 meter en weegt ze 150 kilo.
    Haar huid is grotendeels wit met verschillende oranje accenten in de pels.
    Ze heeft amberkleurige ogen.
    •Een vos :*klik* zodat ze wat onopvallender bij Naninna in de buurt kan blijven, hierbij is ze sluw, zoals het vossen betaamd, maar ze blijft altijd trouw aan haar baas/ bazen.
    Haar vacht is ongekend oranje en haar oortjes en staart hebben een zwart uiteinde terwijl dezelfde amberkleurige ogen je aan blijven kijken.
    •Kerkuil :*klik* Vanuit de lucht kan ze altijd alles prima in de gaten houden, hoewel een kerkuil op de midden van de dag soms nog wel eens voor kijkende ogen kan zorgen, maar daar trekt Hekate zich niets van aan, ze is dan ook niet zomaar een uil.

    Mahoet: Zijn naam is Laren Aki *plaatje= zoiets*en hij is 20 jaar oud.
    Hij heeft zwart haar en een licht gebruinde huid, maar blauwe ogen, die net zoals Naninna ijsblauw zijn.
    Laren is 1.85 meter en weegt ongeveer 89 kilo.
    Zijn persoonlijkheid is soms over beschermend, hij geeft heel veel om Naninna en net zoals haar kan hij enorm koppig, nieuwsgierig en eigenwijs zijn.
    Hij weet niet goed wat hij van deze wereld moet vinden, maar hij red zich er prima in.
    Laren en zijn Naninna leven op gelijke voet, ze behandeld hem niet neerbuigend en al snel groeit er meer tussen hen; vriendschap en misschien nog wel een stap verder.
    Laren kan zelf ook een beetje magie gebruiken, maar dan over het algemeen kleine “huishoudelijke” bezweringen die ieder geoefende magiegebruiker kan.
    Extra: Naninna is enigs kind en woont alleen met haar vader in een vrijstaand huis, haar moeder is overleden toen ze zeven was en het doet haar nog steeds pijn om aan haar te denken, maar toch draagt ze altijd het kettinkje dat haar moeder der gegeven heeft.
    Zelf heeft ze een aantal natuurlijke talenten, ze heeft een scherpe oog voor pijl en boog schieten en ze is een kei in klimmen, hoewel ze over het algemeen niet echt een goede uithoudingsvermogen heeft.
    Een aantal van haar hobby’s zijn; tekenen, fotograferen, piano spelen, verhalen schrijven en andere handarbeiddingetjes.
    Ze heeft niet veel vrienden door haar dromerige, verlegen houding, maar toch heeft ze één enkele vriendin waarmee ze alles deelt: Bridget Kim Teller; Zij heeft groene ogen en lang bruin haar en kleurt er soms net zoals Naninna blauwe plukjes in om te laten zien dat ze er altijd voor haar beste vriendin is.


    Goed zo ?

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 16:33 ]


    Credendo Vides

    ik snap het niet echt...
    als iemand even kan uitleggen wil ik best wel een rol aanmaken

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 16:36 ]


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    lijkt me leuk maar snap het indd ook niet

    [ bericht aangepast op 2 juni 2012 - 16:39 ]


    even a white rose has a black shadowx

    Klikje

    Hier wordt even uitgelegd wat het ''echte'' verhaal is. Of snap je dat van mij niet? Dan moet je het gewoon zeggen hoor, dan probeer ik uit te leggen wat je niet snapt.:)


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pronks schreef:
    Klikje

    Hier wordt even uitgelegd wat het ''echte'' verhaal is. Of snap je dat van mij niet? Dan moet je het gewoon zeggen hoor, dan probeer ik uit te leggen wat je niet snapt.:)

    nog steeds de Mahoet niet echt


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    Kijk de prinses moet beschermd blijven, net zoals onze koningin. Ik neem haar even als voorbeeld.
    Zij heeft altijd vele bewakers om zich heen lopen, anders kan ze worden aangevallen o.i.d. Dit is dus bij belangrijke of aparte mensen ook zo.
    Iedereen heeft daar één mahoet, een soort van bewaker.
    Snap je het nu?


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    Pronks schreef:
    Kijk de prinses moet beschermd blijven, net zoals onze koningin. Ik neem haar even als voorbeeld.
    Zij heeft altijd vele bewakers om zich heen lopen, anders kan ze worden aangevallen o.i.d. Dit is dus bij belangrijke of aparte mensen ook zo.
    Iedereen heeft daar één mahoet, een soort van bewaker.
    Snap je het nu?

    Ja, bedankt ^^


    It finally happened - I'm slightly mad! ~ Queen

    ik snap het nog steeds niet volledig. wat zijn die dieren dan die iedereen invult


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    dat zijn een soort van huisdieren, alleen dan grotere huisdieren. Je kan er mee ''reizen'' van de ene wereld naar de andere wereld.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    maar sommige hebben er meerdere dat snap ik niet helemaal


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Rechazame schreef:
    maar sommige hebben er meerdere dat snap ik niet helemaal


    Ik heb bijvoorbeeld ook 3 katten en een konijn. De andere dieren zijn zeg maar de ''normale'' . Er is er één met de magische krachten dat je er mee kan reizen, meestal de grootste.


    "It's funnier in Enochian." ~ Castiel

    hmm oke


    [i]Help always come when people fight for right - Tonto [/i]

    Please, laat deze RPG niet doodbloeden !


    Credendo Vides