• AFGELOPEN


    6 Februari - 6 Juni
    Verwachte einddatum: 3 Juni

    Beste WinterElf,

    hierbij heb je toestemming om je wedstrijd te beginnen. Je hebt 1 week om een topic te openen. Veel plezier!

    groetjes, Yoda


    Dus.....bij deze begin ik de wedstrijd.

    Regels:
    - Je hebt 10 dagen voor elke opdracht. Lever je niet op tijd in, krijg je per dag 1 punt aftrek.
    - Uitstel krijgen is mogelijk. Je kunt maximaal 4 dagen uitstel krijgen. Dit moet maximaal 24 uur van tevoren aangevraagd worden.
    - Er vallen geen mensen af. Voor elke opdracht krijg je een cijfer. De prijzen worden gegeven op basis van de gemiddeldes.
    - Je levert je opdracht in, in een PERSOONLIJK BERICHT. Dit mag naar alleen LenteElf, of naar allebei de juryleden. Dit zijn LenteElf en Anhysbys.
    - Zodra je je naam veranderd, geef je dat in dit topic door.
    - Hier gelden, net als op de rest van quizlet, de huisregels. Houdt je je hier niet aan? Dan wordt je uit deze wedstrijd verwijderd.

    Waar wordt op gelet
    Waar op gelet zal worden:
    - Spelling, Interpunctie
    - Originaliteit
    - Geloofwaardigheid
    - Komt het overeen met wat in de opdracht staat
    - Het verhaal losstaand van de opdracht

    De prijzen
    1ste: 30 credits, een maand promotie op mijn profiel en een verhaal naar keuze in de spotlight.
    2de: 20 credits en een maand promotie op mijn profiel
    3de: 10 credits en 2 weken promotie op mijn profiel

    Deelnemers

    1. Aegypte
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,7
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,8
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,05
    - Opdracht 4 Cijfer: 9,15
    - Opdracht 5 Cijfer: 9,05
    - Opdracht 6 Cijfer: 9,35
    Gemiddelde: 8,683

    2. Biologist
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,6
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,45
    - Opdracht 3 Cijfer: 9,2
    - Opdracht 4 Cijfer: 8,25
    - Opdracht 5 Cijfer: 8,85
    - Opdracht 6 Cijfer: 7,8
    Gemiddelde: 8,358

    3. MissGinger
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,8
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,1
    - Opdracht 3 Cijfer: 9,25
    - Opdracht 4 Cijfer: 7,35
    - Opdracht 5 Cijfer: 7,35
    - Opdracht 6 Cijfer: 9,55
    Gemiddelde: 8,233

    4. Flum
    - Opdracht 1 Cijfer: 8,15
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,65
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,7
    - Opdracht 4 Cijfer: 8,95
    - Opdracht 5 Cijfer: 8,6
    - Opdracht 6 Cijfer: 9,55
    Gemiddelde: 8,772

    5. Zeph
    - Opdracht 1 Cijfer: 6,9
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,1
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,4
    - Opdracht 4 Cijfer: 9,1
    - Opdracht 5 Cijfer: 8,4
    - Opdracht 6 Cijfer: 8,85
    Gemiddelde: 8,292

    6. Love4Cookies
    - Opdracht 1 Cijfer: 6,7
    - Opdracht 2 Cijfer: 7,5
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,3
    - Opdracht 4 Cijfer: 8,75
    - Opdracht 5 Cijfer: 8,45
    - Opdracht 6 Cijfer: 5,7
    Gemiddelde: 7,567

    GESLOTEN


    8. De opdrachten
    Story met opdrachten en uitslagen
    Opdracht 1

    Opdracht 2

    Opdracht 3

    Opdracht 4

    Opdracht 5

    Opdracht 6

    Winnaars

    Trots mag ik de winnaars bekend maken.
    1ste: Flum
    2de: Aegypte
    3de: Biologist
    4de: Zeph
    5de: MissGinger
    6de: Love4Cookies

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:47 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    De laatste opdracht staat online!!!


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ik moet wel even zeggen...ik vind het echt heel erg leuk dat niemand van jullie hetzelfde onderwerp als de ander heeft, bij opdracht 4...erg leuk (bloos)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Ghehe, nou dat van mij is flut XD


    Gewoon omdat het kan! (:

    Myrddin schreef:
    Ik moet wel even zeggen...ik vind het echt heel erg leuk dat niemand van jullie hetzelfde onderwerp als de ander heeft, bij opdracht 4...erg leuk (bloos)

    Ja, ja. We kunnen wel origineel zijn en afkijken


    Time to tip the scales!

    IEEH de laatste opdracht alweer? zijn jullie net zo aan het freaken als ik?(nerd)


    Xanh ---> Zeleni

    Flum schreef:
    IEEH de laatste opdracht alweer? zijn jullie net zo aan het freaken als ik?(nerd)


    ik ben trots op jullie dat we de laatste opdracht bereikt hebben!!!
    de laatste mocht ik vroegtijdig stoppen...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    hoezo dat? je hebt toch nog toch 6 juni?


    Xanh ---> Zeleni

    Flum schreef:
    hoezo dat? je hebt toch nog toch 6 juni?


    de vorige wedstrijd die ik hielt, bedoelde ik :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    ik ben trots op jullie dat we de laatste opdracht bereikt hebben!!!
    de laatste mocht ik vroegtijdig stoppen...


    Als ik ergens aan begin, maak ik het ook af. Of ik nou wel of geen zin/tijd heb, ik houd er niet van iemand teleur te stellen. Eigenlijk heb ik niet extreem veel tijd, maar ik maak er gewoon tijd voor. Oké mijn punten zijn niet de beste, maar ik sta nog net op overgaan ^^ Bovendien is Q veel leuker dan school.


    Gewoon omdat het kan! (:

    Myrddin schreef:
    (...)

    ik ben trots op jullie dat we de laatste opdracht bereikt hebben!!!
    de laatste mocht ik vroegtijdig stoppen...


    _O__O__O_
    *O**O**O*

    (banana)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Myrddin schreef:
    (...)

    ik ben trots op jullie dat we de laatste opdracht bereikt hebben!!!
    de laatste mocht ik vroegtijdig stoppen...


    Dit is is/was mijn eerste wedstrijd, ik vind het wel cool dat ik nu al derde sta, en dat we idd zo ver zijn gekomen! Ik vind het echt een hele leuke en gezellige wedstrijd! Mmmmhh... Zit te denken, ik zag dat ze bij een andere wedstrijd een meeting hadden gehouden, kunnen wij dat niet ook doen? Of is dat te ingewikkeld?

    GingerAngel schreef:
    (...)

    Dit is is/was mijn eerste wedstrijd, ik vind het wel cool dat ik nu al derde sta, en dat we idd zo ver zijn gekomen! Ik vind het echt een hele leuke en gezellige wedstrijd! Mmmmhh... Zit te denken, ik zag dat ze bij een andere wedstrijd een meeting hadden gehouden, kunnen wij dat niet ook doen? Of is dat te ingewikkeld?


    ligt eraan....ik weet niet waar iedereen woont...van 2 deelnemers weet ik dat en die wonen dus op steenworp afstand van mij, bij wijze van...als we te ver van elkaar verwijderd wonen, wordt het hem niet, gezien dat aegypte op zichzelf woont en ik op mijzelf wil wonen en momenteel niet zoveel overhoud omdat ik eigenlijk zo'n beetje alles aan de kant moet zetten...

    lijkt me ook leuk...niet dat je denkt dat mij dat niet leuk lijkt :3

    [ bericht aangepast op 22 mei 2012 - 17:19 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    GingerAngel schreef:
    (...)

    Dit is is/was mijn eerste wedstrijd, ik vind het wel cool dat ik nu al derde sta, en dat we idd zo ver zijn gekomen! Ik vind het echt een hele leuke en gezellige wedstrijd! Mmmmhh... Zit te denken, ik zag dat ze bij een andere wedstrijd een meeting hadden gehouden, kunnen wij dat niet ook doen? Of is dat te ingewikkeld?


    Dan zullen jullie richting Maastricht moeten komen, anders mag het niet. (no_chears)
    Maar het is inderdaad een tof idee!

    En ik vind deze wedstrijd ook übergezellig!


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    (...)

    Dan zullen jullie richting Maastricht moeten komen, anders mag het niet. (no_chears)
    Maar het is inderdaad een tof idee!

    En ik vind deze wedstrijd ook übergezellig!


    daar was ik dus al bang voor...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    daar was ik dus al bang voor...


    Aahw, ik zal je troosten als je naar Maastricht komt. (wbw)
    Lol. Maar ja, ik ook altijd bij een meeting. (no_chears)


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt