• haha, ik was in Londen en toen hebben we een bbc tour gedaan.
    was super leuk.
    We kregen een kleedkamer te zien waar one direction ook had gezeten, en al die meiden; o my gosh! ik zit op een stoel waar Harry misschien wel ingezeten heeft. en dan moesten ze de stoel even strelen.

    En ik zat daar zo van, ja, en?
    geen fan, maar geen hater

    dat moest ik even kwijt. :')


    Miep

    De kleedkamer waar One Direction ook heeft gezeten? Oké dat is awesome.(: wel fan, haha.


    The universal language of art.

    BIEBERCREW schreef:
    De kleedkamer waar One Direction ook heeft gezeten? Oké dat is awesome.(: wel fan, haha.


    Oké, sorry, ik ben fan, maar ik vind daar dus echt niets bijzonders aan, lol. Ik noem dat gewoon echt overdrijven, serieus.


    Her heart was a secret garden and the walls were very high.

    .. Ja dat vind ik dus altijd zo belachelijk. :'D
    Like; "OMYGOSH hier heeft (insert beroemd persoon hier) ooit gelopen! Nu moet ik de vloer likken!"

    Alucard schreef:
    .. Ja dat vind ik dus altijd zo belachelijk. :'D
    Like; "OMYGOSH hier heeft (insert beroemd persoon hier) ooit gelopen! Nu moet ik de vloer likken!"


    haha, ik vond het veel interessanter dat U2 daar gezeten had o en prince. maar ik ga echt niet raar lopen doen en mijn broek niet meer wassen x)


    Miep

    Porthos schreef:
    (...)

    haha, ik vond het veel interessanter dat U2 daar gezeten had o en prince. maar ik ga echt niet raar lopen doen en mijn broek niet meer wassen x)

    Oja, dat doen veel mensen ook. Iets niet meer schoonmaken omdat 'die persoon' het ooit heeft aangeraakt. :\

    Alucard schreef:
    (...)
    Oja, dat doen veel mensen ook. Iets niet meer schoonmaken omdat 'die persoon' het ooit heeft aangeraakt. :\


    haha jaa.
    o gosh, ik heb een kus gekregen, nu ga ik mijn wang niet meer wassen. zit heel je wang onder het vuil maar de rest van je gezicht niet. vraag dan meteen of je een vingernagel of een haar van diegene mag hebben...


    Miep

    BIEBERCREW schreef:
    De kleedkamer waar One Direction ook heeft gezeten? Oké dat is awesome.(: wel fan, haha.

    Porthos schreef:
    (...)

    haha jaa.
    o gosh, ik heb een kus gekregen, nu ga ik mijn wang niet meer wassen. zit heel je wang onder het vuil maar de rest van je gezicht niet. vraag dan meteen of je een vingernagel of een haar van diegene mag hebben...

    Lol dat zou zo creepy zijn.
    Bijvoorbeeld bij Johnny Depp; Can I have a fingernail or hair? -creepy lach-
    En dan ga je 'm inlijsten! :'D

    Forbes schreef:
    (...)

    Oké, sorry, ik ben fan, maar ik vind daar dus echt niets bijzonders aan, lol. Ik noem dat gewoon echt overdrijven, serieus.


    Haha, ok. Sommige mensen overdrijven het ook wel. Ik vind het gewoon awesome.


    The universal language of art.

    Alucard schreef:
    (...)
    Lol dat zou zo creepy zijn.
    Bijvoorbeeld bij Johnny Depp; Can I have a fingernail or hair? -creepy lach-
    En dan ga je 'm inlijsten! :'D


    en boven mijn bed hangen. of er iedere dag mee knuffelen:Y)


    Miep

    BIEBERCREW schreef:
    De kleedkamer waar One Direction ook heeft gezeten? Oké dat is awesome.(: wel fan, haha.


    'Dear girls: a compliment is actually not an invitation to explain how ugly you think you are' - Lisa Cimorelli

    Ik verwachtte een of ander 16+ standalone.
    Lol.


    No growth of the heart is ever a waste

    BIEBERCREW schreef:
    De kleedkamer waar One Direction ook heeft gezeten? Oké dat is awesome.(: wel fan, haha.


    There is nothing more badass than being yourself

    Alucard schreef:
    .. Ja dat vind ik dus altijd zo belachelijk. :'D
    Like; "OMYGOSH hier heeft (insert beroemd persoon hier) ooit gelopen! Nu moet ik de vloer likken!"


    Believe in yourself.

    Ik ben ook wel fan, maar ik zou er niet zo op reageren.
    Ik zou meer iets hebben van: cool.


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.