• AFGELOPEN


    6 Februari - 6 Juni
    Verwachte einddatum: 3 Juni

    Beste WinterElf,

    hierbij heb je toestemming om je wedstrijd te beginnen. Je hebt 1 week om een topic te openen. Veel plezier!

    groetjes, Yoda


    Dus.....bij deze begin ik de wedstrijd.

    Regels:
    - Je hebt 10 dagen voor elke opdracht. Lever je niet op tijd in, krijg je per dag 1 punt aftrek.
    - Uitstel krijgen is mogelijk. Je kunt maximaal 4 dagen uitstel krijgen. Dit moet maximaal 24 uur van tevoren aangevraagd worden.
    - Er vallen geen mensen af. Voor elke opdracht krijg je een cijfer. De prijzen worden gegeven op basis van de gemiddeldes.
    - Je levert je opdracht in, in een PERSOONLIJK BERICHT. Dit mag naar alleen LenteElf, of naar allebei de juryleden. Dit zijn LenteElf en Anhysbys.
    - Zodra je je naam veranderd, geef je dat in dit topic door.
    - Hier gelden, net als op de rest van quizlet, de huisregels. Houdt je je hier niet aan? Dan wordt je uit deze wedstrijd verwijderd.

    Waar wordt op gelet
    Waar op gelet zal worden:
    - Spelling, Interpunctie
    - Originaliteit
    - Geloofwaardigheid
    - Komt het overeen met wat in de opdracht staat
    - Het verhaal losstaand van de opdracht

    De prijzen
    1ste: 30 credits, een maand promotie op mijn profiel en een verhaal naar keuze in de spotlight.
    2de: 20 credits en een maand promotie op mijn profiel
    3de: 10 credits en 2 weken promotie op mijn profiel

    Deelnemers

    1. Aegypte
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,7
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,8
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,05
    - Opdracht 4 Cijfer: 9,15
    - Opdracht 5 Cijfer: 9,05
    - Opdracht 6 Cijfer: 9,35
    Gemiddelde: 8,683

    2. Biologist
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,6
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,45
    - Opdracht 3 Cijfer: 9,2
    - Opdracht 4 Cijfer: 8,25
    - Opdracht 5 Cijfer: 8,85
    - Opdracht 6 Cijfer: 7,8
    Gemiddelde: 8,358

    3. MissGinger
    - Opdracht 1 Cijfer: 7,8
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,1
    - Opdracht 3 Cijfer: 9,25
    - Opdracht 4 Cijfer: 7,35
    - Opdracht 5 Cijfer: 7,35
    - Opdracht 6 Cijfer: 9,55
    Gemiddelde: 8,233

    4. Flum
    - Opdracht 1 Cijfer: 8,15
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,65
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,7
    - Opdracht 4 Cijfer: 8,95
    - Opdracht 5 Cijfer: 8,6
    - Opdracht 6 Cijfer: 9,55
    Gemiddelde: 8,772

    5. Zeph
    - Opdracht 1 Cijfer: 6,9
    - Opdracht 2 Cijfer: 8,1
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,4
    - Opdracht 4 Cijfer: 9,1
    - Opdracht 5 Cijfer: 8,4
    - Opdracht 6 Cijfer: 8,85
    Gemiddelde: 8,292

    6. Love4Cookies
    - Opdracht 1 Cijfer: 6,7
    - Opdracht 2 Cijfer: 7,5
    - Opdracht 3 Cijfer: 8,3
    - Opdracht 4 Cijfer: 8,75
    - Opdracht 5 Cijfer: 8,45
    - Opdracht 6 Cijfer: 5,7
    Gemiddelde: 7,567

    GESLOTEN


    8. De opdrachten
    Story met opdrachten en uitslagen
    Opdracht 1

    Opdracht 2

    Opdracht 3

    Opdracht 4

    Opdracht 5

    Opdracht 6

    Winnaars

    Trots mag ik de winnaars bekend maken.
    1ste: Flum
    2de: Aegypte
    3de: Biologist
    4de: Zeph
    5de: MissGinger
    6de: Love4Cookies

    [ bericht aangepast op 13 juni 2012 - 20:47 ]


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Kijk, ik ben er gisteren aan begonnen, maar ik heb vanavond onvoorziene musicalrepetitie, dus mag ik hem eventueel morgen inleveren. -gewoon voor de zekerheid.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    ik zou echt heel erg graag uitstel willen geven, but i'm bound to my own rules...i'm sorry...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    *kwade blik met bliksemschichten.* < Lol.

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 17:32 ]


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    sorry? (huil) ik heb de regels opgesteld en moet mij er ook bij de laatste opdracht aanhouden...anders had ik net zo goed geen regels kunnen opstellen...(no_chears)


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Je kunt ook net zo goed iedereen tot vrijdag geven met de mogelijkheid tot 2 dagen uitstel :P iedereen wil toch uitstel. :P


    Time to tip the scales!

    WOOOO Wacht eens even, waar is Klunicorn?


    Xanh ---> Zeleni

    Flum schreef:
    WOOOO Wacht eens even, waar is Klunicorn?


    Eruit gestapt omdat ze een gigantisch writersblock heeft...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Myrddin schreef:
    (...)

    Eruit gestapt omdat ze een gigantisch writersblock heeft...

    Oow:S stom dat ze dat aan het eind nog krijgt...


    Xanh ---> Zeleni

    Flum schreef:
    (...)
    Oow:S stom dat ze dat aan het eind nog krijgt...


    klopt...is niet anders...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    De gemiddeldes van opdracht 4 zijn berekend en ik het de nieuwe wedstrijdgemiddeldes ook alweer berekend :3


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    Stoer, ik sta precies gelijk met Zeph! Ik ben best benieuwd naar de uitslagen van opdarcht 5 nu! Dit is echt een heel spannende wedstrijd!

    [ bericht aangepast op 30 mei 2012 - 20:30 ]

    GingerAngel schreef:
    Stoer, ik sta precies gelijk met Zeph! Ik ben best benieuwd naar de uitslagen van opdarcht 5 nu! Dit is echt een heel spannende wedstrijd!

    Helemaal mee eens, er kan nog van alles gebeuren.
    en ik zag dat mijn cijfers in een stijgende lijn gaan... op naar de 10!xD


    Xanh ---> Zeleni

    Nou mensen, ik ben al op 1/3 van het minimum. En alles wat ik schrijf, zuig ik uit mijn duim. Haha.


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt

    Biologist schreef:
    Nou mensen, ik ben al op 1/3 van het minimum. En alles wat ik schrijf, zuig ik uit mijn duim. Haha.

    Ik raak steeds afgeleid en heb het toen maar opgegeven voor vandaag.. heb nog geen 3 zinnen getypt...


    Xanh ---> Zeleni

    Flum schreef:
    (...)
    Ik raak steeds afgeleid en heb het toen maar opgegeven voor vandaag.. heb nog geen 3 zinnen getypt...


    Aahw, maar jij hebt uitstel.. Toch?


    You could be great, you know, it’s all here in your head, and Slytherin will help you on the way to greatness, no doubt