• Hallo Leute!

    Binnenkort is een goeie vriend van mij jarig, hij wordt 19 en ik wilde graag iets leuks voor hem kopen... Nou ging ik vanmiddag achter mijn computer zitten en ik dacht: "Yes! Ik mag eindelijk weer een cadeautje voor iemand kopen! YES YES YES!"
    Nou, hartstikke fijn... Ik kan echt to-taal niets met wat hij zegt. Hij zegt zo: "Ik laat me wel verrassen" maar dat werkt niet. Alles wat hij op MSN zegt is "Ik hou van muziek en games... En ik hou ook heul veul van jou" en daar heb ik bijzonder weinig aan. Ik heb nu dus geen idee wat ik voor hem moet kopen / maken, want daar zat ik eerst ook aan te denken maar dat werkt niet. Lastig dus, want het moet wel iets héél speciaals zijn aangezien hij een dierbare vriend van me is. Hij drinkt niet en ik mag nog geen drank kopen dus dat wordt um niet.
    En iedere keer als ik zo heel erg onopvallend vraag waar hij van houdt, krijg ik zo'n vaag, flauw antwoord als het bovenstaande. Echt vreselijk vervelend -.-".

    Cadeaubonnen vind ik te onpersoonlijk en geld al helemaal.

    Iemand een idee??


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Ik vind dat soort dingen ook altijd zo moeilijk. Kun je hem niet gewoon trakteren op een etentje met bioscoop erachteraan ofzo? Vaak is dat nog leuker om te krijgen ook.


    Everything is quiet, except for all the voices in my head that say your name.

    Nimh schreef:
    Ik vind dat soort dingen ook altijd zo moeilijk. Kun je hem niet gewoon trakteren op een etentje met bioscoop erachteraan ofzo? Vaak is dat nog leuker om te krijgen ook.


    Zou ik wel kunnen doen, al liep dat de vorige keer gigantisch verkeerd. We gingen naar Paranormal Activity... Heb de helft van de film bij hem in een veel te krappe bioscoopstoel gezeten omdat ik niet meer durfde, whahahahahahaha.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Kaartjes voor een concert dat hij leuk vind, of een festival? Of bij een copyshop een shirt laten bedrukken met een leuke tekst die ergens ook linkt naar jullie vriendschap. (:


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Mij!
    No I'm not desperate D:.

    [ bericht aangepast op 14 mei 2012 - 21:05 ]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    Mij!
    No I'm not desperate D:.


    Hij is anders heul leuk!


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Hij is anders heul leuk!

    Ik ben een en al oor _O_.


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ik ben een en al oor _O_.



    Euh, hij is dus bijna negentien, donkerblond haar op schouderlengte, groenbruine ogen, leuke glimlach, ongeveer 1m85 ofzo... En hij is heel erg lief. Een grote broer voor me ;)


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Hmm, misschien hebben jullie ooit iets gedaan wat je weer kunt gaan doen, zoals naar een pretpark of zo?


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Ik ken een jongen die shirts heeft die oplichten bij nacht. :3
    Dat is ook grappig, maar ik weet niet waar hij die vandaan heeft.


    "Well, well. Look who we've got here!"

    Barnabas schreef:
    Ik ken een jongen die shirts heeft die oplichten bij nacht. :3
    Dat is ook grappig, maar ik weet niet waar hij die vandaan heeft.


    AHAHA glow in the dark, trolling :3


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Barnabas schreef:
    Ik ken een jongen die shirts heeft die oplichten bij nacht. :3
    Dat is ook grappig, maar ik weet niet waar hij die vandaan heeft.


    Leuk! Alleen jammer dat je niet weet waar hij ze vandaag heeft.... :c


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Leuk! Alleen jammer dat je niet weet waar hij ze vandaag heeft.... :c


    People call it ''Google''. :Y)


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Symphonia schreef:
    (...)

    People call it ''Google''. :Y)


    Ik weet het, maar ik zoek specifieke winkels.


    Bananen zijn lekker, toch? Zet dit ook in je signature als je ook van bananaaaas houdt!

    Leela schreef:
    (...)

    Ik weet het, maar ik zoek specifieke winkels.


    Alsnog kun je het proberen, en marktplaats bied ook vaak advertenties aan.


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife