• Mijn 'beste vriendin' die niets anders kan doen dan mij afkatten, neer halen, jaloers op me is en nooit blij voor me is, is binnenkort jarig. Ik zie haar bijna nooit meer, en altijd als ik haar zie praat ze alleen over zichzelf en als ik iets nieuws aan heb, geeft ze er altijd gemeen commentaar over. Ze heeft er sowieso een hekel aan dat ik zoveel tijd aan mijn vriend besteed.

    Nou, op de dag van haar verjaardag zou ik eigenlijk naar Amsterdam gaan. Een goede vriend van mij gaat binnenkort voor goed het land uit en we wouden samen weg, bleken ze dat ze op die dag geboekt hadden van haar verjaardag. Dit is misschien een van de laatste keren dat ik hem zal zien, maar ik weet nu al als ik niet naar haar verjaardag kom, dat ze ons "vriendschap" (wat er nog van over is) zal verbreken. Dus ik weet echt niet meer wat ik moet doen... Of niet naar Amsterdam gaan en geen tijd meer met mijn goede vriend ooit meer kunnen besteden, of naar een verjaardag gaan van haar en haar blij maken. Ik heb echt raad nodig...

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 23:06 ]

    Ik zou voor die vriend gaan, je vriendin verdient die aandacht niet, vind ik.


    Your make-up is terrible

    Ga naar Amsterdam. Als ze dat niet begrijpt, is ze echt een kutvriendin die jou niet waard is.

    Nouja kijk, als jij alleen al zo over haar praat denk ik eigenlijk dat het al geen vriendin meer is. Volgens mij zou het jou helemaal niet slecht doen om die vriendschap verbroken te hebben.. in mijn ogen geeft die vriendschap jou namelijk helemaal niets..

    Ik zou gewoon naar Amsterdam gaan. Je tijd besteden aan mensen die dat wel waard zijn.

    [ bericht aangepast op 23 mei 2012 - 23:16 ]


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    Als die vriendin zo tegen je doet ben je beter af zonder haar. Ik zou naar die vriend gaan en je nog een laatste keer heel goed amuseren.


    Happy girls are the prettiest ~ Audrey Hepburn

    Dat is geen vriendin lieve schat, neem afscheid van die vriend en ga naar amsterdam voor een dag plezier

    Waar word jij het gelukkigst van?


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Jullie hebben allemaal gelijk, maar ik wil niet als de slechterrik gezien worden. Ik krijg altijd de schuld van alles van haar en ik heb het eigenlijk gewoon gehad en wil het gewoon langzaam laten verwateren. Want ik zei ook een keer tegen haar, dat de droom van mijn vriend en mij is om te verhuizen het buitenland in en een leven daar te beginnen, en ze zei dat ik gek in de kop was en was er helemaal tegen. Ik voel me gewoon zo schuldig, maar ik wil ook gewoon afscheid kunnen nemen van die vriend en lekker een weekendje weg met hen...

    Loveless schreef:
    Jullie hebben allemaal gelijk, maar ik wil niet als de slechterrik gezien worden. Ik krijg altijd de schuld van alles van haar en ik heb het eigenlijk gewoon gehad en wil het gewoon langzaam laten verwateren. Want ik zei ook een keer tegen haar, dat de droom van mijn vriend en mij is om te verhuizen het buitenland in en een leven daar te beginnen, en ze zei dat ik gek in de kop was en was er helemaal tegen. Ik voel me gewoon zo schuldig, maar ik wil ook gewoon afscheid kunnen nemen van die vriend en lekker een weekendje weg met hen...


    In mijn ogen is ze niet meer dan een zelfzuchtig persoon, je verdient beter en zou dat ook gewoon tegen haar moeten zeggen, dit is namelijk niet het gedrag dat je van een vriendin moet verwachten.

    Reepicheep schreef:
    Waar word jij het gelukkigst van?

    Niet als de slechterrik gezien te worden... Het liefst ga ik naar Amsterdam, hij verheugt zich erop, mijn vriend verheugt zich erop en nog een vriendin van mij verheugt zich erop. Maar ja, doe ik het niet dan heb ik de grootste ruzie en is het, het einde van een vriendschap en is het mijn schuld... Ik hoor me hier eigenlijk helemaal geen zorgen over te maken aangezien we altijd ruzie hebben en we eigenlijk geen vriendschap meer hebben, maar ik ben nou eenmaal zo´n persoon...

    Assassin schreef:
    Ik zou voor die vriend gaan, je vriendin verdient die aandacht niet, vind ik.


    You know, sometimes when you cage the beast, the beast gets angry.

    Hel schreef:
    (...)

    In mijn ogen is ze niet meer dan een zelfzuchtig persoon, je verdient beter en zou dat ook gewoon tegen haar moeten zeggen, dit is namelijk niet het gedrag dat je van een vriendin moet verwachten.

    Dat is ze ook, dat zeggen mijn ouders en vrienden ook allemaal, maar ik weet het niet, ik ben gewoon echt bang dat uiteindelijk alles uit elkaar valt en ik op een gegeven moment niemand meer heb. Maar ja, toen ik haar het hardst nodig had, was ze er ook niet. Want dan weet ze niets te zeggen. Toen ik het uit had met mijn ex zei ze dat ik gek in de kop was dat ik hem terug wou, dat ik geloofde dat hij echt om me gaf en ze hoopte dat ik een klap in me gezicht zou krijgen enzo. Ik heb eens een smsje van der gelezen naar der toen der tijde vriend waarin stond dat ze me een klap voor me gezicht wou geven omdat ik stom aan het doen was...

    Ik zou het wel weten.
    Dat meisje kan je nu geen vriendin noemen he, als je even logisch nadenkt.
    Maak er een leuke dag van met die vriend. (:


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    Loveless schreef:
    (...)
    Niet als de slechterrik gezien te worden... Het liefst ga ik naar Amsterdam, hij verheugt zich erop, mijn vriend verheugt zich erop en nog een vriendin van mij verheugt zich erop. Maar ja, doe ik het niet dan heb ik de grootste ruzie en is het, het einde van een vriendschap en is het mijn schuld... Ik hoor me hier eigenlijk helemaal geen zorgen over te maken aangezien we altijd ruzie hebben en we eigenlijk geen vriendschap meer hebben, maar ik ben nou eenmaal zo´n persoon...
    Ik denk dat je naar A'dam moet gaan omdat je je anders nog ongelukkiger zou voelen omdat je geen afscheid van die vriend hebt genomen, dan wanneer je niet naar de verjaardag van die andere komt. Als je er zo mee zit, kun je desnoods voorstellen om een andere keer iets met haar te doen voor haar verjaardag? Aangezien A'dam al langer was gepland.


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Reepicheep schreef:
    (...)Ik denk dat je naar A'dam moet gaan omdat je je anders nog ongelukkiger zou voelen omdat je geen afscheid van die vriend hebt genomen, dan wanneer je niet naar de verjaardag van die andere komt. Als je er zo mee zit, kun je desnoods voorstellen om een andere keer iets met haar te doen voor haar verjaardag? Aangezien A'dam al langer was gepland.

    Als ik dat tegen haar zeg, dan flipt ze hem totaal... Dat weet ik nu al. Ik weet, het klinkt echt stom dat ik er zo mee zit maar ik ben echt soms te lief voor mensen, dat zegt mijn vriend tenminste. Ik laat me gemakkelijk door zo´n meid manipuleren...

    Loveless schreef:
    (...)
    Als ik dat tegen haar zeg, dan flipt ze hem totaal... Dat weet ik nu al. Ik weet, het klinkt echt stom dat ik er zo mee zit maar ik ben echt soms te lief voor mensen, dat zegt mijn vriend tenminste. Ik laat me gemakkelijk door zo´n meid manipuleren...

    Je moet haar uit je leven zetten. Ik weet dat klinkt heel hard en gemeen, maar wat heeft ze ooit voor jou gedaan? Vast helemaal niks. Zo iemand moet je zo snel mogelijk kwijt raken. En ook al zal ze hem flippen, het is haar eigen probleem, zij raakt een goede vriendin kwijt ook al zal ze dat zelf nooit inzien.
    Ga naar Amsterdam en naar je goede vriend, dat is nu veel belangrijker zeker als je hem een hele lange tijd niet meer zult zien. Haar kun je nog wel vaker zien, hem niet.


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.