• In een opwelling ben ik gaan bieden op kistjes op Marktplaats, voor het weekend. Ik wil die schoenen al een tijdje, maar ze zijn erg duur als je ze in de winkel koopt of op het internet besteld. Ik heb al heel veel schoenenwinkels afgezocht naar schoenen die erop lijken en wel goedkoop zijn, maar ik kon niets vinden.
    Nu heb ik dus voor 30 euro kistjes gekocht op Marktplaats en ik ben blij haha. Eindelijk, mijn zoektocht is voorbij! Ze zijn nog mijn maat ook. Ik kan echt niet wachten tot ze hier zijn en ze dan te dragen tot ze volledig afgetrapt zijn. 8D

    Dit zijn ze trouwens:


    Your make-up is terrible

    mijn moeder heeft van vroeger nog dokter Martens geloof ik... niet echt mijn style, ook niet meer die van mijn moeder trouwens hoor. :)

    Frodo schreef:
    Totaal niet mijn stijl maar ik ben blij voor je ^^


    It's hard to tell if the world we live in is either reality or a dream - Kim Ki-Duk

    Jaloers... ><.
    Maar veel plezier ermee!


    I am an idiot, I move.

    JE HEBT JE MARTENS YAY!


    "A weed is simply a flower that somebody has decided is in the wrong place." Sister Monica Joan, Call the Midwife

    Guyana schreef:
    I like. (:


    Quiet the mind, and the soul will speak.

    Frodo schreef:
    Totaal niet mijn stijl maar ik ben blij voor je ^^


    The universal language of art.

    Ik sta er zelf helemaal niet mee, ze komen wat lomp over dan , maar bij sommige mensen vind ik ze echt super staan !


    I'm in love with cities I've never been to and people I never met.

    Ze zijn leuk! Zelf heb ik er rond mijn negende ook opgelopen en ik moet je wel even zeggen dat ze behoorlijk zwaar zijn, haha.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Ze zijn niets voor mij, maar sommige mensen staan ze echt heel gaaf. En ik vind jou ook wel echt een type dat er, volgens mij, echt heel leuk uitziet met zulke kistjes. (:


    Have you ever been alone in a crowded room?