• De stelling van deze week luidt:
    "Normale" mensen moeten meer te zeggen krijgen in hun eigen land.

    (dit is niet mijn mening, ik plaats alleen de stelling)

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I am an idiot, I move.

    Nee. Zeker niet als je met "normale" mensen het doorsnee volk bedoelt dat bijvoorbeeld vaak op dingen als nu.nl reageert. Alsjeblieft niet. Als dat soort kortzichtige, hypocriete mensen de macht krijgen.. Nee dankje!

    [ bericht aangepast op 27 juli 2014 - 3:13 ]


    26 - 02 - '16

    En wat bedoelen ze met ''normale''? Ik vind iedereen wel gewoon. Iedereen heeft zo zijn eigen trekken.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Mee eens. 'Normale' mensen wonen ook in dat land dus waarom moeten ze alles laten beslissen door mensen die niet kunnen klagen over de meeste dingen?

    Maar, dan vind ik wel weer, dat de uiteindelijke beslissing weer door 'speciale mensen daarvoor' gemaakt moet worden.


    wat was dit ookalweer

    Wordt nu het gewone volk bedoeld, dus niet de politici enzo? Want dan ben ik er het wel mee eens, ik ga niet uitgebreid doen, maar al die mensen met zoveel poen weten in mijn ogen minder over de dagelijkse gang van zaken en hoe het er overal werkelijk aan toe gaat. Een gewone burger kan voor wat opheldering zorgen.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Oneens. Tenzij ze niet zomaar uit hun nek kletsen en echt wel degelijk weten waarover het gaat. En een beetje gezond verstand hebben.


    But I still have this faith in the truth of my dreams.

    Asami schreef:
    Wordt nu het gewone volk bedoeld, dus niet de politici enzo? Want dan ben ik er het wel mee eens, ik ga niet uitgebreid doen, maar al die mensen met zoveel poen weten in mijn ogen minder over de dagelijkse gang van zaken en hoe het er overal werkelijk aan toe gaat. Een gewone burger kan voor wat opheldering zorgen.


    'If you could see yourself from my perspective, you'll realize there is nothing you need to change about yourself'.

    Oneens. Dan zou je dus eigenlijk een referendum krijgen over elk wetsvoorstel. Nein danku


    And don't forget, Elvendork! It's unisex!

    Kawena schreef:
    Oneens. Tenzij ze niet zomaar uit hun nek kletsen en echt wel degelijk weten waarover het gaat. En een beetje gezond verstand hebben.


    "Yes, that was a banana. No one expects the banana!"

    Asami schreef:
    Wordt nu het gewone volk bedoeld, dus niet de politici enzo? Want dan ben ik er het wel mee eens, ik ga niet uitgebreid doen, maar al die mensen met zoveel poen weten in mijn ogen minder over de dagelijkse gang van zaken en hoe het er overal werkelijk aan toe gaat. Een gewone burger kan voor wat opheldering zorgen.


    Kawena schreef:
    Oneens. Tenzij ze niet zomaar uit hun nek kletsen en echt wel degelijk weten waarover het gaat. En een beetje gezond verstand hebben.


    † Love? I want to sleep.

    Oneens. De politici maken er soms een zooitje van, maar ik denk niet dat de Nederlandse burger meer te zeggen moet krijgen, gezien het merendeel waarschijnlijk geen verstand heeft van de dingen waar de ministers zich mee.bezig houden.

    Als je het echter hebt over landen in een dictator schap, dan moeten de burgers inderdaad meer te zeggen krijgen.


    To the stars who listen — and the dreams that are answered

    Eens. Het is ook hun land dus ook zij hebben recht om iets te zeggen wat ze wel of niet willen... (:

    Astris schreef:
    Oneens. De politici maken er soms een zooitje van, maar ik denk niet dat de Nederlandse burger meer te zeggen moet krijgen, gezien het merendeel waarschijnlijk geen verstand heeft van de dingen waar de ministers zich mee.bezig houden.

    Als je het echter hebt over landen in een dictator schap, dan moeten de burgers inderdaad meer te zeggen krijgen.


    If you wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.

    Asami schreef:
    Wordt nu het gewone volk bedoeld, dus niet de politici enzo? Want dan ben ik er het wel mee eens, ik ga niet uitgebreid doen, maar al die mensen met zoveel poen weten in mijn ogen minder over de dagelijkse gang van zaken en hoe het er overal werkelijk aan toe gaat. Een gewone burger kan voor wat opheldering zorgen.


    Tijd voor koffie.

    Wordt er met 'normale mensen' nou het volk bedoeld? Wat een formulering. Meer democratisering is wat mij betreft niet nodig in dit land, omdat het merendeel van de mensen zich niet bezig houdt met politiek.


    i put the fun in funeral

    Als ik kijk naar sommige reacties op bijvoorbeeld nieuwssites dan denk ik nee, maar langs de andere kant zijn er wel mensen die weten waarover het gaat. Dus ik zou het eigenlijk niet weten.


    Queer zijn is gewoon alles