• Wij zitten op een soort retro, Nammo. We willen graag een RPG maken, maar we kunnen niet kiezen.

    Willen jullie voor ons kiezen? Want we zijn echt verslaafd aan alle drie de series. Bij 5 stemmen doen we het.

    Twilight -
    The Hunger Games - ||
    Harry Potter - |

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 16:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik vond t wel leuk ^^.


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    KolderKat schreef:
    (...)

    Wacht.. Dan ken ik jou! Ken jij teddy26?
    Ja Ken ik. Hoe heette jij op Habbo? Ik heette SoundxMusic. Hoe heette jij?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) Ja Ken ik. Hoe heette jij op Habbo? Ik heette SoundxMusic. Hoe heette jij?


    teddy26 ;DDD. Ik speelde in die tijd Alyssa, later Sasha ;D. En ja, weet je hoeveel plagerijen ik toen heb gepleegt tegen de Volturi? XDD. Ik mis Phoebe ;(. En Allison D::. Ze speelde zo goed Jane.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Lolol. Ik moest om de een of andere vage reden nieuw account maken. Dusseh ik heet nu x Directionerx


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Hahahahaa, ik ben er net eens op te gaan. Ik zat echt dik te trollen, echt vet grappig haha.


    Chaos, panic and disorder. I see my work is done here.

    KolderKat schreef:
    (...)

    teddy26 ;DDD. Ik speelde in die tijd Alyssa, later Sasha ;D. En ja, weet je hoeveel plagerijen ik toen heb gepleegt tegen de Volturi? XDD. Ik mis Phoebe ;(. En Allison D::. Ze speelde zo goed Jane.
    ja echt wel. Net als Lars als Aro. Ik mis die tijd echt. Misschien kunnen we met een paar andere mensen een nieuwe Twi RPG maken op Habbo?


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    (...) ja echt wel. Net als Lars als Aro. Ik mis die tijd echt. Misschien kunnen we met een paar andere mensen een nieuwe Twi RPG maken op Habbo?


    Ik heb veel spullen, maar niet veel om dat te bouwen, denk ik.. En Olivier als Caius XDD. Ik weet nog de tijd dat ik Filia was en meteen door Dennis die toen Pedro was naar de Volturi moest XDD. Dat was echt niet leuk :'P. Ik ben een keer gemarteld als Maggie door Pat, Manon en Sav. XDD. Ik vond dat echt heel eng XDD. Sav was nog soft ;d. Maar m'n arm was er wel af.. En ik mis Manons gekheid D:.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Zelf speel ik ook verschillende retro's en ik heb ook habbo gespeeld.
    Ook op Habbo heb ik aan verschillende roleplay's gedaan, Twilight, Pirates of the Carribean, Hogwarts, Avatar, etc.
    Ik wil jullie graag joinen, zou ik dan mogen helpen? (:
    Ik stem trouwens voor THG, welke ga je maken?

    Edit: Ik weet niet of Nammo een druk bezochte site is, maar er zijn retro's die druk bezocht worden. Denk aan 500 to 1000 bezoekers per dag.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 13:27 ]

    HurtedHeart schreef:
    Ik zou de HungerGames doen. Zou ik dan misschien mogen helpen?


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Password schreef:
    Zelf speel ik ook verschillende retro's en ik heb ook habbo gespeeld.
    Ook op Habbo heb ik aan verschillende roleplay's gedaan, Twilight, Pirates of the Carribean, Hogwarts, Avatar, etc.
    Ik wil jullie graag joinen, zou ik dan mogen helpen? (:
    Ik stem trouwens voor THG, welke ga je maken?

    Edit: Ik weet niet of Nammo een druk bezochte site is, maar er zijn retro's die druk bezocht worden. Denk aan 500 to 1000 bezoekers per dag.


    Baby, when I know you're only sorry when you got caught,

    Ik maak alles zelf, maar ik heb zo'n gevoel dat THG niet makkelijk te maken is.. Ik stem zelf toch voor HP, mijn vriendin ook..


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Juah !
    Hp,
    Is ten eerste leuker, omdat je niet dood gaat.
    Ten tweede blijft het levendiger omdat je het met meer mensen kan doen.
    en ten derde je hoeft niet op je hoede te zijn voor gevaren. -Ook weer wel, maar wat minder-


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    KolderKat schreef:
    Ik maak alles zelf, maar ik heb zo'n gevoel dat THG niet makkelijk te maken is.. Ik stem zelf toch voor HP, mijn vriendin ook..


    Mag ik dan helpen bouwen van de rpg? XD.. *klinkt hoopvol*


    Don't be like the rest of them, darling

    Ik maak het liefst alles zelf, alleen ik kijk op welke site ik het doe, ik zit nu allerlei sites uit te proberen. En ik denk dat ik als een soort schuilnaam Manon neem.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KolderKat schreef:
    Ik maak het liefst alles zelf, alleen ik kijk op welke site ik het doe, ik zit nu allerlei sites uit te proberen. En ik denk dat ik als een soort schuilnaam Manon neem.



    Hmm.. Ken je camwijs en mytro al? Dat wasten de laatste site 's waar ik op gezeten heb een paar jaar geleden..
    Ik snap dat je alles zelf wilt doen, ook omdat ik dat zelf ook alleen wil doen altijd.. Omdat je er waarschijnlijk zelf een beeld van hebt


    Don't be like the rest of them, darling