• Hoi.
    Daarnet zag ik op myspace een anime youtube filmpje. Volgens mij was het Naruto. Maar ik weet het niet zeker, omdat ik het niet ken.
    Nu wilde ik weten waarover Naruto gaat. Want ik ben er nieuwsgierig naar geworden. Maar voor ik wil gaan kijken, wil ik eerst weten hoe het verhaal in elkaar zit..
    Ik ben er zeker van dat een van jullie me kan helpen.
    Kleine dingetjes/feiten over Naruto kun je gewoon hier zetten. Maar als je liever een iets langere uitleg schrijft, heb ik liever dat je het stuurt in een pb.

    Thanks anyway (: .
    Moof


    Moof

    Ik zou het eigenlijk niet weten, sorry :X

    Ik had gehoord ofzo.. Dat Naruto.. of iemand in naruto.. zich kan veranderen in een mooi naakt wijf ofzo?! x'D Ik heb geen idee. k ben niet echt van de anime series


    The economy is suffering, let it DIE!

    Zoek op google ^^


    Special Love <3

    Je kan beter gewoon de serie's volgen (A) dan snap je het sowieso beter dan een uitleg van iemand


    Like everybody and trust no one.

    Het is wel een engelse uitleg van www.myanimelist.net, maar goed, het is tenminste wat.

    Before Naruto was born, a great demon fox had attacked the Hidden Leaf Village. A man known as the 4th Hokage sealed the demon inside the newly born Naruto, causing him to unknowingly grow up detested by his fellow villagers. Despite his lack of talent in many areas of ninjutsu, Naruto strives for only one goal: to gain the title of Hokage, the strongest ninja in his village. Desiring the respect he never received, Naruto works towards his dream with fellow friends Sasuke and Sakura and mentor Kakashi as they go through many trials and battles that come with being a ninja. Based on the manga by Kishimoto Masashi.

    En inderdaad, je kan beter gewoon de anime watchen, want dan begrijp je het beter.

    naruto is een jonge geborden in hiddenleafvillage.. het is echt vet met ninaja's lekker anime jongens en hnaruto zelf is echt lachen ik heb alles gezien en ik w8 op de nieuwe shippuuden aflevering ! eerst kijk je de kleine naruto das gewoon NARUTO..daarna gaat hij 3 jaar op reis en komt hij groter terug dan krijg je shipuuden !

    naruto's maat /rivaal gaat weg 'sasuke '
    meer kom je nog wel te weten

    xx Alyshaa <33


    I'm REBELLIOUS

    naruto is een jonge geborden in hiddenleafvillage.. het is echt vet met ninaja's lekker anime jongens en hnaruto zelf is echt lachen ik heb alles gezien en ik w8 op de nieuwe shippuuden aflevering ! eerst kijk je de kleine naruto das gewoon NARUTO..daarna gaat hij 3 jaar op reis en komt hij groter terug dan krijg je shipuuden !

    naruto's maat /rivaal gaat weg 'sasuke '
    meer kom je nog wel te weten

    xx Alyshaa <33

    Ik had ook in het verleden een paar afleveringen gezien maar ik vind het eenbeetje moeilyk tevolgen met al die nogal moeilijke name enzow xD

    Mijn broer keek het, soms sneakte ik even mee X') Het enige wat ik me herinner is een XL kikker de grootte van... nja hij was supergroot ik weet ff niets =X
    maar Naruto alleen al is zoveel honderd afleveringen O.O Als je ook nog eens de Shipuuden gaat kijken ben je dagen - scratch that - weken bezig! Dat vind ik net iets te zonde van mijn tijd.


    BAM!

    THANKS IEDEREEN
    ik kijk naruto niet echt maar ik heb op youtube en op verschillende sites al veel ontdekt over naruto en ik vind het wel cool
    Sasuke is nu mijn favoriet en 'k heb een pesthekel aan sakura (A)

    dus voor mijn part mag dit topic wel gesloten worden (:


    Moof

    EVERYONE HATES THAT BITCH !!
    i love sasuke <3
    zijn broer is ook leuk hoor (A)

    xoxo Mij <3


    I'm REBELLIOUS

    SLOTJE GRAAG!

    danku (A)


    Moof