• Wij zitten op een soort retro, Nammo. We willen graag een RPG maken, maar we kunnen niet kiezen.

    Willen jullie voor ons kiezen? Want we zijn echt verslaafd aan alle drie de series. Bij 5 stemmen doen we het.

    Twilight -
    The Hunger Games - ||
    Harry Potter - |

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 16:06 ]


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Ik heb iets gevonden, FreezeHotel! Ik heet -Manon. ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    Daar zitten weer heel weinig mensen op..


    'I don't want to leave her just because she makes me a better person.'

    Op camwijs en Mytro zitten best veel volgens mij.. Kijk daar anders even?


    Don't be like the rest of them, darling

    HP


    Owl you need is love.

    - Mexinhotel
    - Camwijs.
    - Mytro
    - Sunnyday
    - Sim-hotel
    - Prosap
    - Holomind.

    Hou er wel rekening mee dat zo'n retro kan stoppen en dan ben je alles kwijt. Retro's zijn erg onstabiel en wat de makers doen is eigenlijk illegaal.

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 16:09 ]

    KolderKat schreef:
    Ik heb iets gevonden, FreezeHotel! Ik heet -Manon. ;D.


    Daar zitten 0 mensen op..

    Sunnyday.. Goede herinneringen daaraan.. Was volgens mij m'n eerste retro..


    Don't be like the rest of them, darling

    Maar het is wel een goed hotel, en weinig mensen is echt niet erg. Zolang we maar wat mensen van Quizlet zijn.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    En trouwens, als je meubels neerzet in je kamer, test even of ze werken. Niet dat je er doorheen of overheen kan lopen. Retro's buggen nogal vaak.

    Sunnyday en Camwijs zijn volgens mij al best lang online. Denk ik. Ik zou daar nu een account op maken. En ik ga er ook meteen een rpg op maken want er zijn lekker veel mensen. (welke is het meest modern? sunnyday of Camwijs?)


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    Sunnyday en Camwijs zijn volgens mij al best lang online. Denk ik. Ik zou daar nu een account op maken. En ik ga er ook meteen een rpg op maken want er zijn lekker veel mensen. (welke is het meest modern? sunnyday of Camwijs?)


    Ik twijfel.. Camwijs is modern, maar Sunnyday bestaat langer (Of ik ken het langer).
    Maar om een antwoord op je vraag je geven; Camwijs is moderner, maar ik zou voor Sunnyday gaan, want Camwijs is vaker offline. Er zijn meer problemen met dat hotel.

    Ik zit op Camwijs, en dat heeft heel vaak uitvallen, waardoor ik er nu ook weer niet op kan --'

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 18:46 ]


    That is a perfect copy of reality.

    zit nu op sunnyday maar gras kost echt geld dus ga toch liever op andere site :s


    I'm finally back, Finally after a Year break

    HurtedHeart schreef:
    zit nu op sunnyday maar gras kost echt geld dus ga toch liever op andere site :s


    Nee, er zijn meerdere soorten gras. Kijk eens bij Country of zo iets. Daar hebben ze gras dat geen geld kost, alleen dan zonder bloemetjes.