• ik vind dat ik maar gewoon ga wachten op volgende week woensdag.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 19:17 ]


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    En daarom ben ik aan de pil, niet om dezelfde symptomen. Waarschijnlijk werkt de pubertijd ook nog een handje bij.


    “You want weapons? We’re in a library! Books! The best weapons in the world!” ~The Doctor

    Het meest logische om hierop te zeggen lijkt mij: Puberteit. In elk geval sterkte bij de dokter <3


    “Love is a contradiction.”

    Pubertijd en ik denk aan de eerste paar symptomen misschien bloedarmoede?


    SLOAN.

    Puberteit en misschien bloedarmoede? Ik zou toch de dokter maar even vragen, die weet het beter dan wij.


    A king can rule a kingdom, but happiness will rule the

    Ik heb zelf ook last van heel veel hoofdpijn en het is ook geen migraine, ik ben ook naar de dokter geweest en heb nu sterke pijnstillers gekregen. Misschien is pfeiffer of misschien is het wel gewoon dat al deze dingen toevallig in een keer komen en dat er verder geen ziekte of zo achter zit.


    ©1998

    BlackAlpha schreef:
    Ik heb zelf ook last van heel veel hoofdpijn en het is ook geen migraine, ik ben ook naar de dokter geweest en heb nu sterke pijnstillers gekregen. Misschien is pfeiffer of misschien is het wel gewoon dat al deze dingen toevallig in een keer komen en dat er verder geen ziekte of zo achter zit.


    dat zou ik graag willen geloven maar het is niet toevallig een keer, alles van deze lijst is al meer als 7 keer gebeurt, dat houd ik bij (voor de dokter) en alles wat nog geen 7 keer is gebeurt heb ik achterwegen gelaten.


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Cloelia schreef:
    Puberteit en misschien bloedarmoede? Ik zou toch de dokter maar even vragen, die weet het beter dan wij.

    Misschien moet je eens naar de huisarts gaan, die weet iets meer dan een stel pubers op het internet.


    I am an idiot, I move.

    Salamander schreef:
    Misschien moet je eens naar de huisarts gaan, die weet iets meer dan een stel pubers op het internet.


    :P ik ga woensdag naar de dokter. maar als dat niet al vaststond was dat een heel goede tip geweest :)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    Salamander schreef:
    Misschien moet je eens naar de huisarts gaan, die weet iets meer dan een stel pubers op het internet.


    "I shut my eyes in order to see.'

    Stiekem denk ik dat je je bij sommige dingen gewoon te veel aanstelt, er te veel op let en dat je kleinzerig bent..

    Daarnaast klinken al die dingen een beetje als ADHD, but still, we're no doctors.
    Zo je kan gewoon beter even wachten.


    In the end the only person we love is ourselves, that's why we choose to love someone who can please us the most.

    Endure schreef:
    Stiekem denk ik dat je je bij sommige dingen gewoon te veel aanstelt, er te veel op let en dat je kleinzerig bent..

    Daarnaast klinken al die dingen een beetje als ADHD, but still, we're no doctors.
    Zo je kan gewoon beter even wachten.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 17:13 ]


    comfort in c h a o s

    Endure schreef:
    Stiekem denk ik dat je je bij sommige dingen gewoon te veel aanstelt, er te veel op let en dat je kleinzerig bent..

    Daarnaast klinken al die dingen een beetje als ADHD, but still, we're no doctors.
    Zo je kan gewoon beter even wachten.


    Travel far enough, you'll meet yourself

    Endure schreef:
    Stiekem denk ik dat je je bij sommige dingen gewoon te veel aanstelt, er te veel op let en dat je kleinzerig bent..

    Daarnaast klinken al die dingen een beetje als ADHD, but still, we're no doctors.
    Zo je kan gewoon beter even wachten.


    ik let er inderdaad wel op, maar dat komt omdat ik er een heel slecht gevoel bij heb, wat vreemd is als je bedenkt dat ik vroeger altijd dacht: het komt wel goed, en er vervolgens niet meer aan dacht. Adhd, hm... zou eigenlijk best wel is kunnen (mijn ma heeft daqt ook :P)


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.

    slotje aub?


    Grappig hoe het ene moment jullie beiden onafscheidelijk waren. Nu zijn jullie 2 mensen die elkaar proberen te vergeten.