• Ik heb toch echt wel mijn hoogtepunt van beroemdheid behaald: ik sta bij 'Beste reacties' op YouTube, haha. (:
    Jullie een keer zoiets?

    haha, ik heb nu al 11 likes :3

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 18:39 ]


    Not all those who wander are lost.

    Bij Youtube? Nope, ik heb daar niets een account. c;


    stay safe because I like being alive at the same time as you

    Dat heb ik ook een keer gehad. Bij een filmpje van One Direction had ik gereageerd, ik weet niet eens meer wat, en ik had 81 likes ofzo. :') Toen voelde ik me stoer hihi.


    The universal language of art.

    lol, een keertje ja. Enne, gefeliciteerd ofzo. (:

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 18:42 ]


    A friend is one who believes in you when you have ceased to believe in yourself.

    Ja, eigenlijk best wel vaak nu ik erover nadenk :').
    Ik had toen een reactie gezet bij The Edge of Glory van Lady Gaga en had iets van 200 likes :'D.

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 18:48 ]


    The odds are néver in our favor.

    Ik heb ook een top comment op youtube, ergens. Omdat ik opmerkte hoe de top comments nooit over het de muziek zelf lijken te gaan -met daarachter dat ik het een geweldig nummer vond, zodat het wel over de muziek ging-


    If you don't stand for something, you'll fall for anything.

    Ja, heel vaak.
    Ik zet gewoon een duidelijke mening neer en blijkbaar vinden mensen dat leuk haha.
    Mijn laatste was bij het nieuwe nummer van Cheryl Cole. [:


    Tell me about it, stud.

    Toen een nieuwe muziekvideo van een groep op het punt stond om uit te komen ging iedereen commenten bij de teasers en toen reageerde ik ook (''Now I get why .. is holding a magnifying glass, he's looking for the mv^^'') en toen kreeg ik iets van 50 likes ofzo, dat was best cool. x'D


    Full of envy behind that anonymous mask

    Julah schreef:
    Bij Youtube? Nope, ik heb daar niets een account. c;


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Zo vaak xd

    [ bericht aangepast op 15 mei 2012 - 19:20 ]


    I hope you drown in all the cum you fucking swallow, to get yourself to the top.

    had ik ook een keer, maar dan met 70 likes ofzo bij dat nummer van de titanic


    L.S.H.I.F.O.M.D.W.I.D.H.O. Laughing so hard I fell off my dinosaur, wait, I don't have one

    DarkSavior schreef:
    Zo vaak xd


    I'll lick the poison from right off your kiss

    Heb op youtube op een reactie 24 likes.
    Ik vind dat veel..


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.