• MEEDOEN MAG/KAN ALIJD

    Deze RPG gaat over de tijd dat Harry Potter en zijn vrienden en vijanden op school zaten. Het jaar waarin het verhaal zich afspeelt is het vierde. Dit jaar werd het toverschool toernooi georganiseerd, wat betekend dat er personages van alle drie de toverscholen kunnen komen. Hoewel weinig leerlingen dit weten, is het ook het jaar dat YouKnowWho terug keert.






    Bestaande personages:
    - Ginny Wemel Gryffindor Gaisford
    - Argus Vilder Hogwarts Gaisford
    - Cho Chang Ravenclaw TheRumIsGone
    - Loena Leeflang Ravenclaw xJohnnyDepp
    - Bellatrix van Detta dooddoener Leannan
    Hermelien Griffel Gryffindor Leannan
    - Fleur Delacour Bauxbatons TheRumIsGone
    - George Wemel Gryffindor DrNightmare
    - Fred Wemel Gryffindor xJohnnyDepp
    - Severus Sneep Hogwarts xJohnnyDepp
    - Draco Malfidus Slytherin xJohnnyDepp
    - Pansy Parkinson Slytherin XSlyterinX
    - Harry Potter Gryffindor DrNightmare
    - Percy Wemel Gryffindor
    - Ron Wemel Gryffindor
    - Olympe Mallemour Beauxbatons
    - Carlo Kannewasser Hufflepuf
    - Gabrielle Delacour Beauxbatons CandyBear
    - Marcel Lubbermans Gryffindor
    - Viktor Kruml Klammfels
    - Rubeus Hagrid Hogwarts
    - Alastor Dolleman Hogwarts
    - Albus Perkamentus Hogwarts
    - Minerva Anderling Hogwarts
    - Madame Hooch Hogwarts
    - Igor Karkarov Klammfels
    - Bartolomeus Krenck Sr. Minister
    - Rita Pulpers De ochtendprofeet
    - Voldermort

    Zelfverzonnen personages:
    - Maria Ciara Maunier Beauxbatons ThoseWords
    - Elianne Alice Avador Beauxbatons TheRumIsGone
    - Faye Charlotte Eastwood Gryffindor xHeavenlyx
    - Summer Melody Night Slytherin DrNightmare
    - Eleanor Winter Black Slytherin LuvMustache
    - Samantha Lauren Billington Slytherin Aragog
    - Elizabeth Woods Slytherin Leannan
    - Emily Elinor Rivers Slytherin CandyBear
    - Jeanine Noah Roux Dooddoener Slytherin Aragog
    - Nils Cristans Klammfels CandyBear

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 8:08 ]


    Keep your head up, keep your heart strong

    Emily
    'Dan heb ik er wel vertrouwen in dat hij een oplossing vind,' zeg ik.
    Je kan zeggen wat je wilt over Sneep, voornamelijk dat hij zijn haar moet wassen, maar he is een geweldige tovenaar. Anders had hij het nooit tot leraar toverdranken geschopt. 'En je laatste vraag is heel simpel te beantwoorden, zo zitten we gewoon in elkaar. Het is niet anders.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Daar heb ik ook vertrouwen in aangezien hij door de jaren heen voor elk probleem een oplossing wist" zeg ik.
    "En jou antwoord is voor de zoveelste keer weer waar, zal er ooit een jaar zijn dat we niet in de problemen zullen komen?" vroeg ik
    Ik pakte voor de tweede keer vandaag het glas van het kastje dat naast het bed stond en nam de medicijnen in.


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    Ik denk even na en schud mijn hoofd dan. 'Nee, dat kan simpelweg niet,' zeg ik. 'Wij twee vinden samen altijd wel een manier.'
    Ik pluk aan de zoom van mijn jurkje. Ik verveel me hier op de ziekenzaal, op onze eigen kamer zouden we nu met zijn tweeën heel slytherin wakker aan het houden zijn.


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Het zou een wonder zijn als we een jaar uit de problemen konden blijven" zeg ik. "Maar zeg nu zelf soms zijn die problemen ook wel leuk"
    Ik zucht en staar opnieuw naar het plafond "Voor dit jaar heb ik die ziekenzaal wel weer gezien, maar jammer genoeg kan ik hier de eerst komende dagen toch nog niet weg"
    Ik dacht na en ging weer rechtop zitten "Er moet toch iets zijn waardoor we ons niet meer hoeven te vervelen"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Problemen zijn geweldig zolang ze niet je hele zaterdag invullen,' zeg ik. 'Dan zijn ze over het algemeen een stuk minder grappig.'
    Ik denk even na. 'En volgens mij weet ik voor het eerst in tijden eens geen antwoord op een van je vragen. Ik heb namelijk geen flauw idee wat we zouden kunnen doen om ons minder te vervelen.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    "Dat is wel waar" gaf ik eerlijk toe. "Ze moeten is leren dat ze ons geen strafwerk moeten geven aangezien dat toch niet werkt"
    Ik schoot in de lach "Dat is inderdaad voor het eerst in tijden en weet je dat dat me heel erg verbaasd"
    Ik dacht na "Misschien moeten we eerst even die spreuken weer ongedaan maken"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Dat kan alleen de persoon die ze heeft opgeroepen,' zeg ik. 'Dus ga je gang maar.'
    Ik probeer iets te bedenken dat onze verveling zou verdrijven maar kan echt niets bedenken. 'Ik weet niets, sorry.'


    Remember to be ridiculous.

    Summer

    Ik pakte mijn toverstaf en makkte de spreuken weer ongedaan "Zo dat is ook weer opgelost" zeg ik lachend en leg mijn toverstaf weer weg.
    "Dan zit er niets anders op dan ons re blijven vervelen tot een van ons een plan heeft"
    Ik sloot mijn ogen en probeerde iets te bedenken.
    "Waar zijn de ideeën als je ze nodig hebt?"


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Emily
    'Ik weet het niet, in elk geval niet hier,' besluit ik.
    Ik speel een beetje doelloos met mijn haa en staar naar buiten. Dat is een van de weinige dingen die ik haat aan Hogwarts. Je mag niet om vier uur 's nachts nog naar buiten. Niet dat er veel leerlingen zijn die daar behoefte aan hebbenaar het gaat grotendeels om het idee van vrijheid, en het feit dat ik er van houd om 's nachts buiten te zijn. Zeker als het dan lekker hard regent, geweldig.


    Remember to be ridiculous.

    [ik ga]


    Remember to be ridiculous.

    xJohnnyDepp schreef:
    (...)
    [draco is in het verboden bos hij droomt niet xD hij is daar heen gelopen of zo in zijn slaap xD
    Of weet ik het :P Misschien kunnen we doen dat Samantha/Jeanine van Sneep een kruid moet halen dat allee in het verboden bos te vinden is en dan vindt diegene niet alleen het kruid ar ook Draco ;)]


    [WHAHAHAHAHAHA XD ik dacht echt dat ie sliep.....*facepalm* echt weer wat voor mij:X trouwens wel een leuk idee!!!


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    {PS.@Aragog,@xJonnyDepp sorry ik heb echt heel veel gemist -,- ik heb een heel klein beetje gelezen maar waar gaat het eigenlijk over:$????


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    @ThoseWords ik heb bij de rollenverdeling (het topic) een nieuw personage, kan die er nog bij???


    Wees blij met wat je hebt, wees gelukkig.

    ^Samantha is meegelopen met Bo naar het verboden bos, daarna verklaarde hij haar voor gestoord en was 'm gesmeerd :'D.
    Verder is Jeanine naar het verboden bos gegaan voor Snape om Essenkruid te vinden, en kwam Draco tegen (:


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    XSlyterinX schreef:
    @ThoseWords ik heb bij de rollenverdeling (het topic) een nieuw personage, kan die er nog bij???


    tuurlijk, je mag met die personage in het verhaal spelen, heb alleen nog even geen tijd hem/haar in de lijst te verwerken


    volgend topic: Klik

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 11:40 ]


    Keep your head up, keep your heart strong