• Pottermore.





    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de films en boeken van Harry Potter.

    In dit topic kun je discussieren, elkaar tips vragen, etc. over het interactieve Pottermore spel.




    Pottermore is een project van J.K. Rowling dat gebaseerd is rond de boeken van Harry Potter, hier zal ik updates en 'geruchten' rond de site blijven posten.

    Ook Lize bedankt voor het helpen met zoeken naar informatie over de site ^^
    OKAY, MENSEN LEES DIT EERST!

    1: Ik heb mijn e-mail adres in juni al achter gelaten, heb ik nu een account?
    -Nee, zoals je had gelezen kon je je email adres achterlaten om een notificatie te krijgen wanneer de site open ging, die mail krijg je waarschijnlijk in September.
    2: wanneer krijg ik de welkomsmail?
    -Deze krijg je hoogstwaarschijnlijk pas na de wedstrijd. Op de site staat dat je de mail van 31 juli tot 30 september kan verwachten, er is dus met geen mogelijkheid te zeggen wanneer je deze krijgt, gewoon afwachten.

    Let op:
    -gelieve niet het topic vol te spammen met berichtjes over het feit dat je de welkomsmail wil hebben, die willen we tenslotte allemaal.

    -Als je de mail hebt gehad en in Pottermore kan, post dan geen screenshots of links naar foto's van Pottermore, op die manier kan iedereen voor zichzelf uitvinden wat ze moeten doen en blijft het voor iedereen leuk/nieuw. Hou er ook rekening mee dat als je het wel doet, je strafbaar bent zolang de site in bèta stadium is en je ook nog aangeklaagd kan worden.

    Frodo schreef:
    Hebben jullie ook helemaal vanboven naast 'Diagon Alley' een slotje?


    Jup.

    Frodo schreef:
    (...)

    Ik ook niet! Mede-loner ^^


    Hier nog een mede-loner x'D. Als er nog iemand mij wil toevoegen, dit is mn account: MidnightDragon16346. Echt onmogelijk om te onthouen, maargoed. En de naam doet me denken aan een mannennaam, dat vind ik wel kut.

    Maargoed!

    @McConaughey ik ga het lijstje ook ff invullen! Maar niet nu, want ik moet over 5 minuten naar mn training :p

    Ik heb het lijstje ook op mijn profiel staan nu! ;D.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KolderKat schreef:
    Ik heb het lijstje ook op mijn profiel staan nu! ;D.

    Tof! Ik vind het echt leuk om die lijstjes bij anderen te zien (:

    McConaughey schreef:
    (...)
    Tof! Ik vind het echt leuk om die lijstjes bij anderen te zien (:


    Hihi, ik snap alleen niet wat dat Animagus is omdat ik geen Engels-kenner ben XD.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KolderKat schreef:
    Hihi, ik snap alleen niet wat dat Animagus is omdat ik geen Engels-kenner ben XD.

    Animagus is Engels voor faunaat (:

    Name: Jessica (MidnightDragon16346)
    Gender: Female
    Hair: Blonde
    Eyes: Green
    Blood status: Halfblood
    Animagus: Cat
    House: Gryffindor
    Love: -
    Wand: Cedar, Phoenix Feather, Solid, 12,5 inches.
    Patronus: Snow Panther
    Boggart: Spiders
    Pet: Ginger Cat


    Mijn Pottermore lijstje!

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 13:10 ]

    Nice ^^
    Die van mij staat op mijn profiel maar ik post hem hier nog wel een keer:

    Name: Kim url=www.pottermore.com/en/profile/ThornOwl8869][blue]ThornOwl8869[/blue][/url
    Gender: Female
    Hair: Blonde
    Eyes: blue/green
    Blood status: Pureblood
    Animagus: -
    House: Ravenclaw
    Love: Draco Malfoy
    Wand: 10 3/4 in, Pine, unicorn core, unyielding.
    Patronus: barn owl
    Boggart: Spiders
    Pet: barn owl

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 22:18 ]

    Sweet ! ^^
    Ik had m op mijn profiel gepost, maar dat ziet er zo lelijk uit met al die enters :p dus heb m er weer af gehaald(A)

    Jessiiicaa schreef:
    Sweet ! ^^
    Ik had m op mijn profiel gepost, maar dat ziet er zo lelijk uit met al die enters :p dus heb m er weer af gehaald(A)

    Ik heb hem wel op mijn profiel. Kijk nog even hoe ik het ga indelen maar vind het wel leuk om het erop te hebben (:

    EDIT: We hebben zelfde boggart! En waarom koos je voor Mugleborn bij het invullen?

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 13:07 ]

    Haha, we hebben allemaal angst voor Spinnen XD. Ik ook voor straf :'P.


    I'm the one who gripped you tight and raised you from perdition.

    KolderKat schreef:
    Haha, we hebben allemaal angst voor Spinnen XD. Ik ook voor straf :'P.

    Ik vind spinnen ook echt eng hoor. Zo klein en zo snel. Ik ga echt keihard gillen als ik een spin zie, haha. ;D

    Jaa ik zag het! Ik ben werkelijk als de DOOD voor spinnen. Als ik ze zie of er alleen al aan denk krijg ik kippenvel en een hartaanval.. ik zag er gister een op het werk. We moesten de gleufjes van de ramen schoonmaken (wat een klote werk was dat -.-') en ik moest helemaal op de bureau's klimmen om erbij te kunnen.. nou ik viel er bijna vanaf toen ik de spin zag x'D brrrrr!

    En ik heb Muggleborn gekozen omdat ik zegmaar van mijn eigen situatie uitga (mijn gezin zegmaar). Maar ik zit er nu nog een keer over na te denken en ik ga het veranderen in Halfblood. Ik zou een paar gezinsleden van ons ook wel op Hogwarts zien(a) (eigenlijk alleen mijn vader, ik heb alleen geen idee waaróm)

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 13:11 ]

    BOE! IK BEN EEN SPIN! *giggle*


    "When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed.''

    Jessiiicaa schreef:
    Jaa ik zag het! Ik ben werkelijk als de DOOD voor spinnen. Als ik ze zie of er alleen al aan denk krijg ik kippenvel en een hartaanval.. ik zag er gister een op het werk. We moesten de gleufjes van de ramen schoonmaken (wat een klote werk was dat -.-') en ik moest helemaal op de bureau's klimmen om erbij te kunnen.. nou ik viel er bijna vanaf x'D brrrrr!

    En ik heb Muggleborn gekozen omdat ik zegmaar van mijn eigen situatie uitga (mijn gezin zegmaar). Maar ik zit er nu nog een keer over na te denken en ik ga het veranderen in Halfblood. Ik zou een paar gezinsleden van ons ook wel op Hogwarts zien(a) (eigenlijk alleen mijn vader, ik heb alleen geen idee waaróm)

    Ja. Ik zat laatst bij mijn opa en oma en toen kwam er een spin ineens voorbij over de tafel. Nou... Dat hebben ze zes straten verderop ook geweten. :Y)
    Maar het rare is... Hoe kleiner, hoe enger. Mijn oma heeft een opgezette vogelspin maar die vind ik wel tof. Maar normaal ben ik echt zoooooooo bang voor die dingen x'D.
    Had een keer een examen en toen zag ik er één over de grond lopen, nou, die moest gelijk weg anders kon ik geen examen meer maken, haha.

    En ik heb gekozen voor Pureblood omdat ik mijn hele familie zo zou kunnen indelen. Mijn moeder zou een Gryffindor zijn, mijn vader een Ravenclaw. Mijn oma van moeders kant een Slytherin, mijn opa van moeders kant een Hufflepuff. Mijn oma van vaders kant een Hufflepuff en mijn opa van vaders kant een Ravenclaw. (:

    [ bericht aangepast op 19 mei 2012 - 13:14 ]