• Ja, want ik heb iets te lezen nodig.
    Een aantal dingetjes:

    - Het liefst geen fanfics van One Direction, alleen als het over Zayn gaat
    - THG, HP en Twilight fanfics zijn welkom
    - Maar toch het liefst onbekende personen
    - Ik ben dol op horror
    - Ik heb het liefst dat er nog niet heel veel hoofdstukken zijn


    Verder mag je gewoon wat dingetjes plaatsen en dan kijk ik wel wat ik leuk vind.

    Lees ook:
    Angels


    "Writing is like breathing, I need it to stay alive."



    Song of Shadows

    When Nick heard he was getting a new roommate, he could only barely contain his nerves. He didn’t know anything about the new boy, apart from his name: ‘J. Sterling’.
    He didn’t know what to expect, but it certainly wasn’t this strange boy.

    Jeff Sterling was cold, calm and he rarely spoke. Nick is intrigued, while the rest of Dalton seems either scared or turned on at the sight of the stranger. What will happen if Nick sticks his nose into the wrong, dark secrets and what effect will it have on Dalton?


    This story revolves around two very unknown characters from the Glee universe.
    You do not have to be following Glee to enjoy the story.


    Written by: Escritura
    Written in: English
    Updates: Irregular
    Also uploaded on: Fanfiction.com
    Genre: Fantasy


    Welcome to Night Vale. All Hail the Glow Cloud. All Hail Perfect, Beautiful Carlos.

    I will surrender when your craving for my blood turns into love ¤ Vampire Diaries



    My name is Elizabeth Da Ravin and I fell in love with an 172 years old vampire.

    I used to love reading fictional stories about vampires, witches, werewolves, ghosts; everything that's not real. Well, I thought it wasn't real. All those love stories between humans and supernatural beings, I loved it. Even when the human loses everything and everyone he/she loves. I wanted to relate to those humans, those girls; I wanted a life full of supernatural. I wanted adventure. I wished for it. But maybe I should've listened to the old sayings... Be careful what you wish for.

    My name is Elizabeth Da Ravin, I wished for an adventure and now I have to deal with a badass sexy vampire who does things he doesn't have to do; And his name is...
    Damon Salvatore.

    Written in Dutch

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 15:31 ]


    Believe in yourself.

    ik heb een fanfic over Zayn.
    ik heb geen link bij de hand, maar hij staat op mijn profiel.


    Then I defy thee, stars. Romeo Montague

    Thanks, die eerste is in ieder geval al geweldig. TVD fanfics zijn ook van harte welkom trouwens.


    "Writing is like breathing, I need it to stay alive."

    The war between good and evil started.
    but at the same time, the war between brother and sister also started




    http://www.quizlet.nl/stories/85038/dark-side--draco-malfoy/





    You made me believe
    In myself
    In real friends
    In a true love

    But was it just a game?

    http://www.quizlet.nl/stories/79608/crazier-draco-malfoy/


    If we hug a little tighter, our hearts will be a little closer

    Yesterday || The Hunger Games
    -falende flipcomputer is flipperig waardoor beschrijving te lang gaat duren om te laden & te plaatsen ._.-

    [ bericht aangepast op 16 mei 2012 - 18:28 ]


    Un rêve peut mourir mais on n'enterre jamais l'avenir.



    Miller Montgomery is een zeventien jarig meisje dat het gewend is om bijna ieder jaar wel te verhuizen en om vervolgens op een andere school te komen. Als ze haar examenjaar gaat volgen op het Jackson High, wordt ze acuut overvallen met het jaarlijkse prom dat eraan komt. Op het Jackson High is het Prom het belangrijkste evenement van het jaar en daarom is het ook werk voor een heel jaar lang.
          Miller wordt bevriend met Faye en Rhys, die al jaren lang met elkaar bevriend zijn. Er wordt Miller verteld dat ze er beter voor zorgt dat ze een leuke jongen bemachtigt om met haar mee naar het Prom te gaan, want als je alleen bent, is er ook weinig aan.
          Terwijl ze daarmee in de stress zit, wordt Miller benadert door het comité van het eindgala van de school. Er wordt aan haar gevraagd of ze bij hen wil horen en hen wil helpen met van alles te regelen voor haar prom. Hoewel Faye en Rhys meteen zeggen dat ze dat maar niet kan doen, doet ze het toch. Ze mag helpen met de versiering, muziek, het thema en het allerbelangrijkste: de verkiezingen voor Prom King en Queen.
          Ondertussen probeert Miller ook wat meer vrienden te krijgen en raakt ze eindelijk een beetje gewend aan haar nieuwe huis. Ook komt het eindexamen eraan en betekent het dus dat ze zich moet gaan inschrijven voor een studie, die ze natuurlijk al jaren lang voor zich heeft.


    Plaatje is aanklikbaar. (:


    Big girls cry when their hearts are breaking

    Mermaids and wizards - Harry Potter / Draco Malfoy

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 14:32 ]

    7 hoofdstukken:




    1D pictures: ^^



    Mijn SA's:


    How lucky I am to have something that makes saying goodbye so hard.

    Wounded Rhymes over One Direction.
    And believe me, 't gaat meer over Zayn.


    And remember that, in a world of ordinary mortals, you are a Wonder Woman.


    Anapneo - HP
    Als Sophie McGonagall, het nichtje van professor McGonagall voor eeuwig verbannen wordt door haar ouders, en niet naar Hogwarts mag, staat ze er alleen voor. Niemand wilde haar, tot ze werd opgehaald. Ze kreeg de liefde en aandacht die ze nodig had en werd liefdevol opgenomen in het gezin van de Malfoys. Ze genoot van een privé opleiding tot haar 15e en werd toen naar Hogwarts gestuurd, als spion van de duistere kant. Als ze echter wordt ingedeeld blijkt ze geen Zwadderaar te zijn maar wordt ingedeeld bij Griffoendor.

    Opnieuw stort alles in en ze zal zich opnieuw moeten bewijzen.
    Maar wat als ze de liefde tegenkomt, en wat als ze er uit wil?
    Dit is het jaar van de Vuurbeker.



    Eyes open- The Hungergames
    Liz woont in district 4. Het is vredig, ze heeft een goed leven, totdat de hongerspelen weer beginnen.
    Wat als Liz' man de arena in moet? Ze kan zich niet aanbieden; ze is zwanger. Iedere dag zit ze voor de verplichte tv. Iedere strijd wordt gevolgd. Op leven en dood.

    May the odds be ever in your favor

    The story of the people who love


    Binnenkort komt er een story online; friends with benefits


    Miep

    A drop of the ocean.
    The Vampire Diaries


    The Sisterhood Legend
    Al honderden jaren worden tweeling zussen over de hele wereld onderzocht door een organisatie genaamd The Sisterhood. The Sisterhood zoekt naar zussen met een speciale band, een magische band. Deze zussen worden toegelaten tot een speciale groep vol met tweelingen die krachten bezitten. The Sisterhood organiseert bijeenkomsten, gala's en er zijn lessen te volgen om je krachten te leren beheersen. The Sisterhood is geheim en toch weten veel mensen er over. Bij bovennatuurlijke wezens is deze organisatie zeer bekend, voor sommige wezens vormt The Sisterhood zelfs een gevaar. Waarom deze organisatie is opgestart is voor de meeste onbekend, andere weten dat het gaat om een legende.
    De oprichters waren op zoek naar een specifieke tweeling, de tweeling die volgens legende de aarde een beter wereld zouden maken. De legende luidde dat er op een dag een tweeling op aarde geboren zal worden die samen de kracht van alle elementen hebben. De twee zussen zullen balans brengen tussen de mens en het bovennatuurlijke, zodat er ruimte voor beiden zal zijn, een vrede tussen de verschillende soorten. Niemand wist wanneer deze zussen zouden komen dus begonnen ze al heel vroeg met zoeken, zonder succes. Het enigste dat de oprichters wisten over de zusjes was dat de meisjes hun krachten zullen bedwingen. Ze zullen een normaal leven willen hebben. Toch geloven ze beide in een wereld die voor de meeste mensen niet bestaat. Een wereld met bovennatuurlijke wezens. Ze geloven in hoop, liefde en het lot. En ondanks dat ze hun krachten niet gebruiken zullen ze alleen al door hun aanwezigheid balans brengen; al zien ze het zelf meer als een aantrekkingskracht voor het bovennatuurlijke, iets waar ze niets mee te maken willen hebben.


    Shannon en Hylke Brooklyn verhuizen vanuit de grote stad naar een klein dorpje genaamd Mystic Falls. Het is heel wat anders dan de stad en dit maakt de meisjes wat onzeker. Toch zijn ze al snel gewend en voelen ze zich erg thuis. Wanneer de mysterieuze broertjes Salvatore in hun leven komen worden ze op slag verliefd. Natuurlijk is dit niet zonder complicaties en al snel zijn ze verdiept in een wereld vol mysterische gevaren. En wat nou als The Sisterhood om een hoekje komt kijken,een geheime organisatie die het leven van de meisjes tot aan hun grondvesten laat trillen.


    Geschreven door Maxime en Jolene.
    -Er staat 0 hoofdstukken maar dat klopt niet dus gewoon naar beneden scrollen dan zie je de hoofdstukken. Maar het echte verhaal is nog niet begonnen, later op de avond komt het eerste deel.


    Believe in yourself.

    Mira-Jane is een jonge vrouw die net start met haar nieuwe cariere, maar al snel blijkt dat alles niet zo vlotjes loopt als ze had gehoopt. Haar superieur blijkt een oude bekende te zijn, haar bazin heeft een grote hekel aan haar en haar collega's zijn stapel zot. Een mooi begin voor Mira-Jane's sprankelende toekomst..




    Ik voelde hoe het paniek meester van me maakte.
    Wat moest ik doen? Dit was niet wat ik geplant had. Het had allemaal niet zo mogen lopen. Ik hoorde hem helemaal niet te zien, nooit meer. En nu bleek hij mijn superieur te zijn. Hoe had alles zo verkeerd kunnen lopen?
    Ineens voelde ik een aanwezigheid achter me "Lieve Mera, in je ogen zie ik je verwarring maar maak je nergens zorgen om," fluisterde hij zachtjes in mijn oor "I'll let you say you love me".


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.

    Wil je meer horor dan raad ik je deze aan:



    Wanneer Melody wakker word uit een diepe slaap ontdekt ze een andere wereld. Ze heeft geheugenverlies en moet haar familie, vrienden en thuis opnieuw leren kennen. Ze moet achter grote geheimen komen en haar vreemde gevoelens onder controle houden. Ze leert te vertrouwen en op wie ze kan bauwen maar het moeilijkste is om te onderken wat ware liefde is..

    Stukje van het verhaal:
    Mijn leven ging aan me voorbij. Ik zag hoe mijn gordijn opgehangen werd, hoe twee roodharige kinderen buiten opgesloten waren, ik zag mijn vinger voor het eerst een piano toets indrukken, de zolder en hoe ik steeds de ochtendjas aan trok tegen de kou die ik tot aan mijn botten voelde. Duivelskind. Ik zag de stok en hoorde hoe het op een rug terecht kwam en de tranen die op de grond terecht kwamen. Duivelskind. Ik zag het haar dat voor mijn ogen op de grond viel en voelde hoe een leren zweep over mijn rug ging. Duivelskind. Ik zag de bruine bange ogen en hoorde de protesterende woorden. Duivelskind. Ik zag DD gehurkt in een hoek zitten en voelde hoe Lisa me bang vast pakte. Duivelskind. Ik hoorde mijn stem die zong en de piano in ritme mee gaan tot die piano werd dicht geklapt. Duivelskind. Steeds weer duivelskind. Ik was het duivelskind, ik wist dat ze me zo noemde maar het raakte me niet. Dat woord was niets vergeleken wat ze me aan deden. Ik wist het nu allemaal, ik zag, rook en hoorde het als een herinnering. Maar dan was er nog hij.. Steeds weer hij. Hij was er altijd, hij hield van me en beschermde me. Zonder een woord te zeggen wist ik het. Hij hield van me..


    Het enige tegenvaller is dat het verhaal al afgelopen is.

    [ bericht aangepast op 18 mei 2012 - 20:27 ]


    The happiest people don't have the best of everything, they just make the best of everything.