• Precies zoals het in de titel staat zeg maar. Neem bijvoorbeeld de story Window Rock. In de top staat dat hij maar 1 kudo heeft, maar als je er op klikt zie je toch duidelijk 3 kudo's. Ik vind dit best wel apart en volgens mij klopt dit niet.


    26 - 02 - '16

    waarschijnlijk gaat het per kudo's per dag dus het kan zijn dat het verhaal in totaal 3 kudo's heft gehad maar vandaag maar 1
    denk ik..


    take me back to the basics and the simple life

    Misschien kwam hij heel vlug in de top na die eerste Ludo en zijn die andere 2 erbij gekomen, maar is dat niet bijgewerkt.


    Zaldrizes buzdari iksos daor. Maester > Zaldrizes

    Volgens mij komt dat omdat die niet bijgewerkt worden zodra ze in de top staan. Maar als een story dezelfde dag nog een keer in de top staat, is dat wel weer bijgewerkt (hoewel het dan ook weer stilstaat met de telling als er nog iets bij komt).

    De stories worden aan het begin van het uur gekozen. Als Window Rock toen één kudo had, blijft de story het hele uur in de top staat met één kudo, zelfs als er in de tussentijd in werkelijkheid nog kudo's bij zijn gekomen. Dat wordt gewoon niet geüpdate in de top. Als dezelfde story er later nog een keer in komt, zal er wel +3 staan, of wat het aantal kudo's op dat moment dan ook is. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan

    Hmm, ik denk dat hoevaak de top vernieuwt niet overeen stemt met hoe vaak de kudoteller bij een story vernieuwt.

    Als je wilt dat de kudotop sneller vernieuwt wordt, moet je een tragere Quizlet er ook bij nemen. Als dingen niet elke seconde vernieuwt worden, is dat met de reden dat het de site te traag maakt. (over het algemeen)


    Let the Night embrace you

    Square schreef:
    De stories worden aan het begin van het uur gekozen. Als Window Rock toen één kudo had, blijft de story het hele uur in de top staat met één kudo, zelfs als er in de tussentijd in werkelijkheid nog kudo's bij zijn gekomen. Dat wordt gewoon niet geüpdate in de top. Als dezelfde story er later nog een keer in komt, zal er wel +3 staan, of wat het aantal kudo's op dat moment dan ook is. (:


    Queer zijn is gewoon alles

    Kan hier nog een keer naar gekeken worden? Want ik zou de hele dag in de top gestaan hebben en heb dit niet een keer gezien. Ik heb dit topic wel gelezen en heb na het lezen ervan elk uur even gekeken of ik dan toch wel in de top stond, maar dit was niet het geval.

    HARRYYISHOT schreef:
    Kan hier nog een keer naar gekeken worden? Want ik zou de hele dag in de top gestaan hebben en heb dit niet een keer gezien. Ik heb dit topic wel gelezen en heb na het lezen ervan elk uur even gekeken of ik dan toch wel in de top stond, maar dit was niet het geval.


    Ik denk dat je het systeem nog niet helemaal snapt. ^^ Je kunt pech hebben, en dan kom je een dag niet in de top te staan, zelfs als je heb je misschien meer kudo's dan een heleboel stories die er wel in komen. Dat is geen fout, maar gewoon een mogelijk nadeel van het nieuwe systeem, want er worden nu willekeurige stories gekozen. Het enige wat de kudo's nog betekenen is dat je een grotere kans hebt om ertussen te staan; het zijn niet meer de zeven stories met het hoogste aantal kudo's, maar zeven stories die minstens één kudo hebben.
    Vandaag had je dan misschien pech als je story er niet bij zat, maar je zult vast ook wel eens geluk hebben en er meerdere keren in komen te staan, of erin komen met maar één kudo. (:


    "Just words." "But good words. That's where ideas begin." - Star Trek, The Wrath of Khan